Salkkarit joudutaan ehkä vetämään pois telkkarista?

TuuliSalonedu

Maikkarille tullut painostus on ollut niin kovaa ,että Salkkarit ehkä vedetään kokonaan pois telkkarista ,jos sille ei löydetä tosi myöhäistä lähetys-ajankohtaa.

Sarja on niin sairasta katseltavaa varhaisnuorille ,että MTV-3 on päättänyt vetää sarjan pois tuotannostaan.Sarjan tilalle kuulemma kaavaillaan sarjaa nimeltä pikku kolmonen ?

98

2517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii just

pikku kolmonen :)

• --tintti--

vai oliks se pikku kakkonen, kokki kolmonen...blaah blaah...

• Anonyymi
        --tintti-- kirjoitti:

vai oliks se pikku kakkonen, kokki kolmonen...blaah blaah...

Pikku Kakkanen sopii salkkareiden uudeksi nimeksi ja lähetysaika klo 04:00-04:30.

• LiisaDD

Toivottavasti kaikki vanhemmat ovat nyt heränneet tajuamaan , kuinka sairas tv-sarja Salkkarit todella on !

Ei tälläistä sontaa saa näyttää tuohon aikaan kun 7-15 vuotiaat töllöttävät sarjaa ja luulevat , että kaikki sekoilu mitä sarjassa tapahtuu on normaalia elämää ?

Ei vanhemmat voi vielä tuohon aikaan laittaa jälkikasvuaan vällyjen väliin , vastuu on kokonaan täysin moraalittomalla tv-kanavalla ,eli maikkarilla !

Viestejä on varmaan lähetetty kansanedustajille asti?Toivottavasti tulosta saadaan aikaan ja Salkkarit pois ruudusta / tai lähetysaika huomattavasti myöhemmäksi !

• Anonyymi

Lähetysaika voidaan laittaa myöhemmäksi tietenkin. Ei niin suosittua sarjaa voi lopettaa!

• Anonyymi

Kansanedustaja Ano Turtiainen varmaan haluaa salkkarit pois telkkarista

• Ässääsäässäää

Salkkarit ja BB voitaisiin poistaa tuotannosta ne ovat täyttä sontaa isolla ÄSSÄLLÄ !

• dsfgh5467

Ei tulla lopettamaan. Parhaaseen katseluaikaan ja loistava paikka mainostajille. Onhan mainosaikaa lisätty kahdella mainoskatkolla. Ei tässä puhu muu kuin raha. MTV3 ei koskaan tule vetämään salkkareita pois ruudusta eikä myöhäistä lähetysaikaa. Näin se vaan on. Jos te kukkahattutädit niin olette huolissanne nuorisosta ja lasten katsomista salkkareita, löytyy siitä kaukosäätimestä nappuloita josta voi aina vaihtaa kanavaa. Olen samaa mieltä siitä että salkkarit on sairasta viihdettä mutta näitä ohjelmia ei tarvitse katsoa. En ole esimerkiksi katsonut minuuttiakaan bb:tä ja hyvin pystynyt välttämään ko. ohjelman.

• sdfghr45546yutj

Vastuu EI ole tv-kanavalla vaan vanhemmilla. Kasvattakaa lapsenne itse, ettei sitä tarvitse tehdä tv puolestanne.

• Äiti55

Pitäisikö vanhempien heittää telkari ikkunasta ulos vai?Meinaatko ,että on aikaa vahtia jokaisen muksun telkun katsomisia HÄH?Sulla ei varmaan ole yhtään lasta kun jauhat noin tyhmää sontaa.Salkkarit pois telkkarista tai mtv3 pannaan !!

• r45t6u

Jos noin on niin miksi sinä noita lapsia olet tehnyt?
        Vastuu on vanhempien ja lapsista on huolehdittava olkoonkin se miten vaikeaa tahansa.
        Sitä kuria lapsille ja kielto katsella telkkaa, se onnistuu kyllä kun osaa kasvattaa lapsiaan eikä odota muiden tekevän sitä.

Ps. minulla on lapsia ja kuri.

• rauhotu

haista nyt jo paska

• Anonyymi
        rauhotu kirjoitti:

haista nyt jo paska

Sanoi Kalle Sampolle ja pyllisti.

• kaidiwizjdjwi

Joko se lopetamispaskanjauhaminen taas alkaa ? Salkkarit ei lopu vielä kohtakaan....

• ölköjjöööjlj

Hyvä, hyvä jo oli aikakin lopettaa! Sairasta!

• SaaraPP39

NYT ON AIKA TOIMIA.SALKKARIT ON SAATAVA LOPPUMAAN JA HETI !!

• jonnin joutavaa

Ja vielä jaksatte, salkkarit loppumaan jauhaa.SODAT ja NÄLÄNHÄTÄ saatava loppumaan, käyttäkää tarmonne niiden lopettamiseen!

• Oikeusvoittaaaina

ENSIN LOPETAAN SEKO-SALKKARIT SE ON VARMA !

• LopetusOn OK

Lopetus on lähempänä kuin luulettekaan !

• sdfghrt5567

Tuotantoaikataulu viety loppuun 2017. Nyt pyöriviä jaksoja näytämme vuoden loppuun.

• dfgy5e678

Tällä aspektilla voisi väittää että uutislähetykset televisiossa lopetetaan ensi viikon maanantaihin mennessä.

• NormalDOT2

Sekoilu tämän maan televisiossa pannaan nyt kerralla kuriin ja rääväsuut friikit ja narkit eivät enään katso sontaa ihmisten kanavilla!!

• eremenkoko

"Pitäisikö vanhempien heittää telkari ikkunasta ulos vai?Meinaatko ,että on aikaa vahtia jokaisen muksun telkun katsomisia HÄH?"

-Eikö sinulla ole aikaa kasvattaa lapsiasi? Sysäätkö kasvatuiksen viranomaisille jotta omaa aikaasi ei kulu kapakassa istumiselle. Etkö tiedä mitä lapsesi tekevät? Jokaisen muksun vahtimista, hmmm. Olisit tehnyt vähemmän niitä muksuja jos et pysty tusinaa vahtimaan. Taitaa olla taas yksinhuoltaja joka elää sosiaalituilla

• Äiti55

Pitäisikö minun muka olla vastuussa maikkarin ja muiden kanavien ohjelmien moraalista?Ei nyt sentään, kyllä sitä varten on ohjelmaneuvostot ja muut viranomaiset jotka panevat stopin tälläisille sekopääkäsikirjoittajien tekeleille.

Tulet näkemään ,että Salkkarit vedetään pois teeveestä siitä pitävät huolen viime kädessä meidän kansanedustajat !!

• äiti minäkin...

Nyt oli kyse siitä mitä ohjelmia lapset katsovat ja se on vanhempien tehtävä sellaista valvoa.
        Ei ole ohjelmaneuvoston ym. tehtävä.
        Siinä telkussa kun on sit se sammuta nappi ja jos se ei auta niin töpseli pois seinästä. ;D

Mutta salkkarit ym tuollaiset voisi lopettaa tai ainakin siirtää lähetys aika paljon paljon myöhemmäksi.

• eerertyryhhh

Äiti55: tuskin

• joooooooooo

salkkarit on just hyvä sarja, ja kyllä varmaan nuoret tajuu et se on vaan SARJA eikä totta. Sitäpaitsi kyllä tollasta (esim. Pepin huumesekoilut) voi oikeestikkin tapahtua et missä piilossa te oikeen haluutte lastenne kasvattaa!! se katariinan sieppaus ja niiden vauvojen vaihto tosin on menny vähä överiks mutta se on lähinnä naurettavaa kun järkyttävää.
      Ja mulla ainakin oli säännöt että kun olin joku alle 12v en saanu kattoo salkkareita, että ei se tosiaan ihan pikkulasten ohjelma kyllä oo, mut vanhempien velvollisuus seurata mitä lapset telkkarista kattoo

• Äiti55

Salkkarit on täyttä sontaa ,ollut alusta asti ja se tullaan lopettamaan vaikka väkisin , se on varma , turha vinkua seko-sarjan perään enään ollenkaan.

Eduskunta lopettaa sonnan ajon iltaisin olohuoneisiin klo : 19.30 SE ON VARMAA !

• 7767666666
        Äiti55 kirjoitti:

Salkkarit on täyttä sontaa ,ollut alusta asti ja se tullaan lopettamaan vaikka väkisin , se on varma , turha vinkua seko-sarjan perään enään ollenkaan.

Eduskunta lopettaa sonnan ajon iltaisin olohuoneisiin klo : 19.30 SE ON VARMAA !

"Eduskunta lopettaa sonnan ajon iltaisin olohuoneisiin klo : 19.30 SE ON ARMAA !"
        Oletko nyt ihan tosissasi vaiko lääkityskö tekee tepposia?

• Anonyymi
        7767666666 kirjoitti:

"Eduskunta lopettaa sonnan ajon iltaisin olohuoneisiin klo : 19.30 SE ON ARMAA !"
        Oletko nyt ihan tosissasi vaiko lääkityskö tekee tepposia?

Eduskunnalla on tärkeämpääkin tekemistä ku miettiä jotain salkkareita.

• näinnäin

Näin just. Olen yllämainitun joooooooooo:n kanssa samaa mieltä. Tällaiset äiti55:set ja muut sysäävät lapsen kasvatuksen ja rajojen vetämisen muille. Laitetaan vaan tv päälle niin lapsilla tekemistä. Voi sitten touhuta omia juttuja kun tv tekee sen kasvatuksen heidän puolestaan.

• tinttu-

Niin, mulla on lapsi ja päätän kyllä kanavan mitä se katsoo? en tiedä sitten vaikka sulla on monta, mutta kyllähän sä tiedät onko niitä katsottu, jos niitä kotona katsotaan, vai onko ne joka ilta muualla? siitä on turha väitellä, onko sarja hyvä vai huono, koska se on mielipidekysymys, mutta kyllä lapsen kasvattaminen on AINA ja EHDOTTOMASTI vanhempien vastuulla, ja niin pitääkin olla.

• UllaKemppi56

Eihän nyt siitä ole kysymys onko Salkkarit HYVÄ vai HUON sarja ,vaan siitä ,että sehän on AIVAN SAIRASTA SEKOILUA KOKO SARJA !

Eihän kukaan normaali ihminen voi kirjoittaa tälläista käsikirjoitusta ,joten POISTAKAA SAIRAS TUOTOS TELEVISIOSTA !!

• sairastatko?

Olet itse sairas.

• Trini.

Olen ehdottomasti samaa mieltä että koko sarja on täyttä skeidaa. Mutta todellisuushan on se että tätä skeidaa katsoo liian moni, joten maikkarin ei ole mitään järkeä poistaa sitä ohjelmista. Eiköhän ne nuoret ota vaikutteita ihan mistä tahansa ja sille ei voi yhtään mitään, opastaa voi toki parempaan suuntaan mutta se nuori on se joka valintansa lopulta tekee. Jos pelkäätte liikaa lapsenne edestä niin voittehan kieltää kaiken ja antaa lapsenne elää kuplassa tietämättä mitään oikeasta elämästä.

• jeejejeejejejejejejj

Jep eduskunnalla kestää siinäkin noin 4 vuotta, niillä taitaa olla tärkeempääkin tekemistä kun televisio ohjelmien ajan määrittäminen mitä saa millonkin näyttää.

• rahkasara

Äiti55 ja muut äiskät, jotka eivät tahdo lastensa katsovan Salkkareita:
      Se vastuu todellakin on teillä, ei tv-kanavalla. TE päätätte, mitä lapsenne katsovat telkkarista. Uutisetkin kai pitäisi kieltää, kun siellä saattaa näkyä jotain kamalaa, esimerkiksi kuolleita ihmisiä, sotia ym.
      Jos ette halua lastenne katsovan Salkkareita, niin vetäkää tv:n töpseli irti seinästä ohjelman ajaksi, tai mikä vielä parempaa: viettäkää itse aikaa niiden lasten kanssa, menkää ulos tai jotain!
      Ai niin, mutta sehän on niin ihanan helppoa vaan jättää se lapsikatras olkkariin ja laittaa tv päälle. Tv on nykyajan lastenvahti, jota on helppo syyttää kaikesta.
      Todellisia "äitejä" täälläkin kirjoittelee..

• sre54yh5tyu75

Olen täysin samaa mieltä rahkasaran kanssa. Hyvä. Mitään ei eduskunnan taholta todellakaan tapahdu. Salatut elämät jatkuu ja jatkuu samalla ohjelmapaikalla, ei sille voi nyt mitään.

• kuria kakaroihin

pitää siis lopettaa kaikki rikossarjat myös?`nehän alkavat jo yhdeksältä usein, voi teidän pikku mussukat niitäkin katsella? :D oikeesti, give me a break! huono provo!

• Ari-Pekka K.

Eikös Salkkarit pitänyt vetää esityksestä pois jo ennen kuluvaa syksyä? Niinhän täällä kirjoiteltiin pitkin kesää luotettavalta taholta saatujen tietojen mukaan. Tilalla piti näyttää jotain amerikkalaista saippuasarjaa tai Heikkiä & Kaijaa.

Ainakin minun teeveestä syksyn Salkkari-jaksot ovat näkyneet, ja näkyvät täst'edeskin.

• ViisasErkki

Oletkin narkki-friikki joka katsoo moista sontaa PTHYI OLKOON ,että jotkut ihmiset ovat pöljiä vähäpäitä ?

• Pööttöää

Kyllähän täällä näköjään friikkejä riittää ,jotka tuijottavat Salkkari-sontaa HUH HUH !!

• t45trty56g4lllllllll

Kaikki pitäis nyt lopettaa koska ovat "ihan sairaita". Eikös uutiset sitten ole "ihan sairaita" tai amerikkalaiset sarjat jotka alkavat jo yhdeksältä. Esim. nelosen criminal minds. Aika paljon rankempaa materiaalia kuin jossain salatuissa elämissä

• Isä46

Hei " t45trty56g4lllllllll " Onko 21.00 sinulle sama kuin 19.30 ?

Jos Salkkareiden kaltaista skeidaa on pakko näyttää sontakanava-maikkarilla , niin sen esittäminen pitäisi asetuksien mukaan aloittaa klo 22.00 jälkeen kun lapset ovat nukkumassa.

Ehdottomasti paras vaihtoehto olisi vetää koko skeida-sarja kokonaan televisiosta pois ,niinkuin kohta ohjelmaneuvosto ilmeisesti tulee vaatimaankin !

• salatutelämätsalatut

Ei sitä mihinkään pois vedetä. Pysyy klo 19.30:ssä ja sillä selvä.

• Anonyymi

Ei vedetä kuin käteen klo 19:30-20:00 aina salkkari-iltoina!

• herranen aika

mun mielestä on ihan naurettavaa vauhkota täällä jostain salkkareista, kun lapset ja nuoret kattoo paljo raaempiakin ohjelmia, elokuvista puhumattakaan! jos varhaisnuori ei pysty katsomaan esim. jotain kauhuelokuvaa telkkarista, se katsoo sen aivan varmasti netistä tai dvd:ltä. sitä paitsi 15 vuotiaalla on kyllä oikeus ihan itse päättää mitä katsoo ja mitä ei.

• Voi luoja

Ihan naurettavaa vauhkoamista. Ei luulisi olevan niin kovinkaan vaivalloista vaihtaa vaikka sitä kanavaa 30minuutiksi tai vaikka tehdä jotain muita aktiviteetteja kyseisen puolen tunnin aikana. Ylireagointia sanon minä :D Ei salkkarien sisältö ole edes sen hätkähdyttävämpää kuin minkään muunkaan viihdeohjelman sisältö.
      Vastuu kasvatuksesta on vanhemmilla. En todellakaan usko väitteeseen, että lapset imisivät vaikutteita salkkareista. Eivätköhän he ihan samalla tavalla pelaa pelejä ja katso k15 leffoja. Ainakin minä katsoin, ja ihan täysjärkinen olen nykyäänkin, kiitos vanhempieni hyvän kasvatukset. He kielsivät ohjelmat mitkä näkivät haitallisiksi, kuten CSI. Salkkarit ovat kaukana tästä. Herätkää ihmiset! :D

Saatte kyllä kieltämättä hymyn huulille kun jaksatte tosissanne valittaa _salkkareista_. Noh, mutta ihmiset tulevat aina valittamaan, oli syy mikä tahansa, vaikka ei olisi edes aihetta. Tämän olen oppinut asiakaspalveluammatissa. :)

• kaunismaailma

Salatuissa elämissä ei ole mitään sen kummempaa kuin muissakaan fiktiivisissä sarjoissa. Tämä on vain kiihkouskovaisten valitusta ja lapsiensa kasvatustaidottomien valitusta. Nämä valitukset millekin tahoille saavat kieltämättä hymyilemään ja toisaalta säälimäänkin kirjoittajia.

• NormalBOTTI

Salkkareissa on kaikkea sitä mitä sairas mieli voi päässään tuottaa ja laittaa paperille ja tehdä siitä sekoilusta tv-sarja.

Normaalia ihmistähän oksettaa noi Salkkareiden homo-lesbo jutut ja sekopäisten hullujen näyttelijöiden toilailu ,eli jos friikit ja kahelit tarvii oman tv-sarjan niin muuttakoon semmoiseen maahan missä hulluja ja narkkeja riittää vaikka tanskaan?

• täti moonika

Niille jotka vauhkoavat varhaisnuorten ja nuorten salkkareiden katsomisesta niin mainittakoon että sitä sarjaa katsovat myös päiväkoti ikäiset lapset.

Joten esitys ajankohta myöhemmäksi niin välttyy nämä lapsukaiset moiselta sekoilun katsomiselta.
      Eivät ymmärrä että se on sarja ja kuvitteellinen vaan tosissaan samaistuvat sarjaan ja leikkivätkin sen mukaan.

Nähty ja kuultu on!

• voi huh huh

minulla ei ole yhtäkään lasta mutta kyllä teidän pitäisi tajuta että se on VANHEMPIEN tehtävä päättää mitä lapsi katsoo ja mitä ei. Äiti55 noissa sun jutuissa ei ole mitään järkeä!!!

• yks äippäli

Mutta kun on tosiaan noita vanhempia joilla televisio toimii lastenvahtina niin et itse saa huilia.

Vanhempien tehtävä on mutta kuitenkin vetoomus maikkarille lähetysajan myöhäistämiseksi, niin säästyis ainakin muutama lapsi tuolta lapsenvahdilta.

• Sonnanajaja

LOPETTAKAA SONNAN LÄHETTÄMINEN TELKUSSA SALKKARIT POIS IKUISIKSI AJOIKSI SE ON TÄYTTÄ SONTAA KOKO P.A.SK.A -SARJA !

• naimatonukkomies

Lähetysaika myöhemmäksi??? Entäpä netti sitten? Te ette saa salttuja elämiä pois ruudusta millään vetoomuksilla.

• keskestewja

Kutittaako äitillä Alapaata?

• MaikkarillaTöissä

Maikkarilla on jo keskusteltu vakavasti Salkkareiden vetämisestä pois tuotannosta , myöskin katsomo.fi - palvelusta otetaan Salkkareiden jaksot pois.

Tämä johtuu pääosiltaan yleisön-osastoilla olevista vanhempien huolestuneista kommenteista Salkkareiden huumehörhöistä ja sukupuolisekasikiöistä joita sarjassa vilisee.

Ohjelmaneuvosto on kuulemma antanut tämän vuoden loppuun maikkarille aikaa hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä.

• keksi jotain uutta

Kesällähän jo piti loppua, yhtä uskottava juttu kuin kielto laki tulisi takaisin.

• Einstein45

Uskomatonta kuinka paljon täällä palstalla on vähäpäitä eli tyhjäpäisiä pöljiä ,eli niitä tolloja jotka katsovat Salkkareita.Niiden ihmisten ÄO on varmaa jotain 5-10?

• 5675u5u45

Ei, kyllä se lähemmäs 50:tä on. Eikös debiilin raja ole tuo 50?

• AikuisilleOnly

Nimerkki " 5675u5u45 " kysyppä äipältä lupa netin käyttöön , katsos täällä kirjoittavat täysi ikäiset ihmiset ja tämä ei ole teille kakaroille tarkoitettu palsta , sulle se löytyy tuolta pikku-kakkosen chatista . joten heippa ja hyvää yötä ,anna aikuisten hoitaa aikuisten hommat ja keskity sä vaan Lego-palikoihin jooko ??

• Oona45

Olen huolissani ,koska täällähän on suurin osa alaikäisiä äidin pikku palleroita , jotka kirjoittaa Salkkareiden jatkumisen puolesta ,eihän tota sarjaa saisi missään nimessä näyttää alle 18 vuotiaille.

Maikkari vastuuseen ja Salkkarit pois telkkarista !

• KaikkiJHeitsu

Salkkarit tullaan todennäköisin syin poistamaan ohjelmistosta vielä tämän syksyn aikana?Ja onhan nuorisolle tulossa ohjelmistoon paljon opettavampikin sarja nimittäin Heikki ja Kaija ,joka on kylläkin mustavalkoinen.

• Isä56

Laittakaa ihmeessä Salkkareiden tilalle joku muu sarja ,koska se on todella SAIRASTA TOUHUA !

• 65454444444444444444

Mikä ihme näissä valittajissa on? Kaikki jotain moraalinvartijoita vai kiihkouskovaisia moraalinvartijoita? Ei se salkkarit yhtään sen kummallisempi ohjelma ole kuin mikä tahansa muukaan saippuasarja. Ihme valittamista. Hankkikaa elämä.

• HuolissaaanDD

Vai ei ole Salkkarit sekopäinen sarja?HUH HUH ,kuka voi olla noin sekaisin ,että väittää Salkkareitten olevan aivan normaali sarja , ehei taidat olla narkkari tai sitten umpisekopää jos näin väität.

Normaalit lapsien vanhemmat tulevat vaatimaan viimekädessä kansanedustajilta Salkkareitten lopettamista ja sehän LOPPUU !
      Siitä me NORMAALIT IHMISET PIDÄMME HUOLEN !

• äitijokatekiuhah

HEI NYT IHMISET!
      ensinnäkin jos haluatte että lapsenne ei katso salkkareita kieltäkää se!!!
      sammuttakaa telkku laittakaa lapset katsomaan muumeja nauhalta mutta kyllä jos te sanotte nillle niin ne tietävät että se ei ole oikeaa elämää ja niin ei tule tapahtumaan niinkun joku jo sanoikin se saattoi mennä överiksi että ne vauvvat vaihdettiin mutta pepin huume jutut ja katariinan sieppaus saattaa ollla ihan hyvin tätä elämää sitä paitsi ne äidit jotka valittaa että tvstä tullee salkkareita voisivat katsoa että ovatko lapsenne edes KIINNOSTUNEITA salkkareista ja jos on nii sitten MUISTAKAA KURI jos lapsenne ei ole kiinnostunut niin turha valittaa jos se on vain omasta mielestänne huono.... että te ihmiset jaksatte tulla tänne valittamaan EIKÖ TELLÄ OLE MUUTA ELÄMÄÄ!! (itse satuin tulla tälle sivulle katsomaan monelta salkkart tulee tvstä ja kunnes törmäsin tollasiin NIPOTTAVIIN "elätän lapseni kuplan sisässä" äiteihin jotka eivät anna lastensa ymmärtämään tätä kaameeeta maailmaa missä tapahttuuu kaiken laista shaishea se on KARU TOTUUS )

• WorkingClass

Nimimerkille " äitijokatekiuhah " Minun mielestä sä olet pahasti häiriintynyt ja sulta kyllä pitäisi ottaa lapset sosiaaliviranomaisten toimesta huostaan.

Tällaisia ilmeisesti narkkari-äitejä ja muita sekopäitä on näköjään suomessa aivan liian paljon , lapset pitäisi tällaisilta saada huostaan ja turvaan , noin sekopäiseltä maailmankatsomukselta.

Jos äiti ei ymmärrä mikä on lapsille ja nuorille parhaaksi on oma pää niin sekaisin ,että ihmetellä täytyy miksi heillä on yleensä yhtään lasta ,mutta lasten tekemistä ei voi ikävä kyllä vielä suomessa lailla estää ,vaikka nämä vähäpää-äidit ilmeisesti tekevätkin mukuloita ainoastaan siksi ,että saavat lapsilisät ja fattasta lisää fyrkkaa , jotta voisivat hankkia brenkkua ja nappeja ynnä muuta shittiä itselleen ja loisivalle työttömälle lapsen isälle !

• tärkeysjärjestys hoi

itse olen katsonut paljon saippuasarjoja esim. päivien viemää, kauniita ja rohkeita, tunteita ja tuoksuja jne. ja voin todeta, että kyseiset sarjat tulevat PALJON aikaisempana ajankohtana kuin salkkarit. kuten vaikkapa kauniit ja rohkeat alkavat noin klo 17 iltapäivällä! päivien viemää mahdollisesti vieläkin aikaisemmin. salkkarit ei ole sen väkivaltaisempi sarja, kuin mikään aikaisemmin mainitsemistani. sellaisten vanhempien, jotka eivät halua lastensa katsovan salkkareita, tulee kieltää lapsiaan katsomasta sitä! mielestäni kyllä yläaste- ja lukioikäisillä nuorilla (13-17 vuotiaat) on täysi oikeus katsoa mitä haluavat. jos vanhemmat kieltävät tämän ikäisiltä salkkarit, he kyllä keksivät keinon katsoa ne jossain muualla. kaiken lisäksi teinit katsovat netistä ja muualta kymmenen kertaa pahempia elokuvia tai sarjoja..

• juyhtr

Salkkarit onkin suomalainen sarja jota pikkulapsetkin ymmärtävät...siis mitä siinä puhutaan ja se kiinnostaa siksikin enemmän kuin nuo muut mainitsemasi sarjat!!

• siitakesienet

AikuisilleOnly: Just annoit muille kertoa että älykkyytesi TODELLA on debiilin tasolla.

• tuntematon+

Kauniit ja rohkeat tulevat paljon aikaisemmin kuin salatut elämät ja siinä puhutaan vierasta kieltä kyllä, mutta kuvat kertoo kaiken, kun osotellaan pyssyllä ja revitään hiuksista ynm.. Niin ja onhan se Lumikkikin liian raaka lapsille, kun äitipuoli käskee riistää lumikilta sydämen ja metsästäjä tappaakin kauriin saadakseen sen sydämen jotta Lumikin henki säästyisi. Että jos ruvetaan jauhamaan paskaa ni jauhetaan sitte kunnolla! Vanhempien yksinkertaisesti huolehdittava kakaroistaan jos niitä on tehnyt!!

• tuntematon+

niin että disneytkin pois markkinoilta.

• +0987

Ei katsota mitään, koko televisio pois niin säästyy kaikelta tuolta....mutta hei jää se oikea elämä...mitäs sille teemme??? :DD

• Aapuuvaaaaa

Kun Salkkarit lopetetaan tuossa ennen joulua , voi taas katsoa telkkuakin hyvillä mielin , eli odotamme maikkarin joululahjaa nuorisolle?

• EmilyHarris

Se olisikin paras lahja minkä maikkari voisi antaa kolmen lapsen yksinhuoltajaäidille ikänä !

• 4564444445464579

Ei tulla lopettamaan salattuja elämiä tuohon aikaan. Ohjelma tärkeä mainostajille, jos salkkarit lopetettaisiin, mainostajat lähtisivät maikkarilta ja näin tekisivät tappiota. Maikkarihan on vain mainostajien varassa.

• YksinhuoltajaIskä39

Oletko niin pöljä ,että luulet ,että se että ohjelma on tärkeä mainostajille painaa tippaakaan esim.Päivi Räsäsen kannassa ohjelman lopettamisen ja jatkumisen vaakakup
      ME LOPETETAAN YHDESSÄ KANSANEDUSTAJIEN KANSSA TUO SALKKARISONTA SUOMESSA JA SE ON FAKTAA

• JiPiIii

Kyllä on ihanaa lukea se että Salkkarit vedetään ennen joulua pois telkkarista JIPPII kerrankin hyviä uutisia !

• jipilaa

JiPiIii antaa sun nyt juhlia sitä kun salkkarit "vedetään" pois telkkarista ennen joulua ja jouluna saat taas juhlia kun se "vedetään" telkkarista pois ennen kesää.

• Äispispäispis

ON SE VAAN HIENOA KUN SEKOPÄIDEN NARKKARIEN HULLU TV-SARJA SALKKARIT LOPETETAAN YLEISÖN PYYNNÖSTÖ JA LAPSIEN TAKIA !

• Kuulin juuri että

Itse asiassa ne jatkavat sitä vielä jollain sadalla jaksolla.... just kuulin huhun. Ja aikovat syvemmin käsitellä tulevissa yhteiskunnan ongelmia, nykyiset kun on olleet niin sellaisia Kotikatumaisia että päättivät viedä ohjelmaa esoteerisen hermetismin suuntaan. Eli syvempiä kokemuksia luvassa. Tavallaan aikovat tehdä sarjasta filosofisemman, jotta se vetäisi enemmän nuoria puoleensa, tavallaanhan tarkoitus on aivopestä heidät itsenäiseen ajatteluun että ymmärtäisivät hylätä vanhempiensa kulttuurin ja luoda omat ekstaattiset uskontonsa. Ihan niinku tällaset perusgnostilaiset kicksit.

• EdustusOne

Kyllähän kansanedustajamme tuon lopetuspäätöksen saivat aikaan.

• ⠲ . ⠢ ⠖ ⠶

⠴ "
      ⠂ ,
      ⠆ ; ⠒ :
      ⠲ .

: ⠱
      ; ⠰

• hyr75657577

Ei lopu ennen vuotta 2017

• Anonyymi

2027 piti olla.

• Typerää sakkia

Ei vittu mikä täällä ihmisiä vaivaa? Näin monella kiihkouskovaisella, idiootilla tai kukkahattutädillä on aikaa tulla valittamaan salkkarit foorumille kuinka paha tää sarja on? :D

Tiedättekö mitä teidän kuuluu tehdä? Jos teillä on pikkulapsia jotka ei minkäänlaisia vaikutteita siedä niin pistäkää niille pussi päähän tiukasti ja vangitkaa tynnyriin kunnes ne täyttää 18 vuotta. Jos ne sitten säilyis kaikelta maailman pahalta.

Teille jotka ette vain pidä salkkareista ja tuutte tänne sitä haukkuun niin painukaa tekin vittuun. Kukaan ei teitä pakota sitä katsomaan joten votte hankkia elämän ja hankkia jotain muuta tekemistä elämäänne kuin nämä idioottimaiset vihanpurkauksenne! :DDD

Älkääpä muuten kusko housuihinne koska salkkareita tullaan näyttämään vielä pitkän aikaa. Se on suomalaisten suosituin kotimainen sarja tykkäsitte tai ette ja sen näyttämistä ei ihan heti lopeteta. Sopimusta jatkettu vuoteen 2015 kuulemma.

• lopettakaa jo

Ja jos joku loppuu, se on nimittäin tämä paska salkkarit keskustelu palsta.Mutta salkkarit jatkuu.

• yks jätkä vaan
        lopettakaa jo kirjoitti:

Ja jos joku loppuu, se on nimittäin tämä paska salkkarit keskustelu palsta.Mutta salkkarit jatkuu.

salkkareita ei kyllä lopeteta ennen 2015 eli tää sarja tulee kestämään yhteensä siis 16 vuotta

• melkonensonni86

Yks hailee ainaki mulle. Sarja on nykyään täyttä kuraa verrattuna alkuvuosien tuotantoon.

• jryjhjrjhrhr

Salkkarit lopetetaan sen taskia ,että köyhät liimanhaistelijat ovat tykästyneet siihen !

• blahblahhaahaa

uskoin pikku kolmoseen asti

• fdgdgdfgdfgd

Sua joudutaan ehkä vetämään turpaan... Hah hah...

• seppo taalasmaa

paketti hiivaa

• kakara ja ylpeä siit

Salatut Elämät sarjan tuotanto on vetäissyt jaksoja vielä vuodelle 2017 asti, ettei ole mitään hätää. Ja ainahan lapset voi katsoa Salkkareita netistä?

Itse olen 11 vuotias, "kakara" niinkun te nyt mietitte mutta oma koulun aloittanut pikkusiskonikin saa katsoa salkkareita. Jos siinä on yhm... romanttisia kohtauksia, niin mitä pahaa siinä on? Se on vaan söpöä :)

Ja jos on jotain huumesekoilua, niin siitähän seuraa salkkareissa vaan huonoa, niin lapsetkin oppii että siitä seuraa vaan huonoa

• Pikku kolmonen

Hei, Salonedu Tuuli. Voi vittu sua oikeesti!!

• Anonyymi

Aloittajalle. Tajuatko yhtään asioita. Salkkarit on MTV:lle ja C-More Suomelle sen luokan rahasampo, mainoksissa ja tilausmäärissä ettei siitä luovuta vasta kun tekijät kuoppaavat sarjan. Mikäli MTV lopettaa sarjan tilaamisen, jokin muu tv kanava bisneksessä oleva tai suoraroistopalvelu ottaa sen ohjelmistoonsa. Niitä rahoja, tuskin MTV:llä halutaan päästää kilpailijoille.

• Anonyymi

Entä jos ne rahat hukkuu Ullan pyllyyn? Se on kuin musta aukko: sinne ei aurinko paista, etkä nää noita rahoja enää ikinä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe