Keskiyö tai kuka vain näkijä!

kultapiiskutar

Olen epätoivoinen erään kollegan suhteen olevasta tilanteesta! Olemme taiteilijoita ja olleet ystäviä, hän on nuorempi mies! Mikä on syynä siihen että hän on äkkiä suuttunut minuun ja laittanut välit poikki! Mielestäni väärinkäsitys - olen koettanut selvittää turhaan.Vai onko jotain peliä? miksi tahallaan kiusaa? Luotin häneen. uskouduin. Koen shokkina. Olen kokenut henkistä läheisyyttä häneen ja vetovoimaa on. Vielä kesällä sanoi että haluaa ystävyyden jatkuvan.Lähenteli aikoinaan minua( torjuin) ja sitten vetäytyi miehenä. Sekin turhauttanut koska välitän miehenäkin. Mitä voin tehdä? En tahdo menettää ystävyyttään, muusta en uskalla edes haaveilla.

18

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultapiiskutar

Olimme kauan kirjeenvaihdossa ja koin ystävänä hänet. ( Senjälkeen kun oli lähennellyt.) Sitten ykskaks muuttunut kuin eri ihmiseksi, mitätöi minua vaikka oli kannustava vielä kesällä. Teemme samaa työtä, olemme keskustelleet taideasioistakin. En käsitä tilannetta! Tietää asioistani ja nyt sitten kääntää selän!

• kultapiiskutar

Eikö kukaan näe mitään tähän?!

• Hei
      luulin että olit jo saanut vastauksen.
      no, tuo mies tuntee tulleensa torjutuksi. hänen herkkä egonsa ei kestä sellaista, hän on tottunut tekemään omalla tyylillään vaikutuksen ihmisiin.
      hän on repeytynyt kahteen suuntaan, eikä osaa päättää kumpi on parempi. siksi hän valitsi vain hiljaisuuden. myös hän kärsii tilanteesta.

mukana tässä kuviossa on toinenkin henkilö, joka kokee sinut kilpailijakseen. hän pitää huolen siitä, ettet pääse liian lähelle tätä miestä. tällä toisella ihmisellä on tunteita miestä kohtaan.

t: Keskiyö

• kultapiiskutar

vielä kysyn sitäkin että miten tämä nainen estää miehen ja minun välejä, mitä hän tekee tai mitä puhuu?Eikö mies aio toimia tunteidensa mukaan jos niitä on minua kohtaan?

• kultapiiskutar

Näet uskottavasti... oletko selvänäkijä!? Voinko tehdä jotain? En tahdo menettää tätä ihmistä! Auttaako jos ilmaisen tunteeni suoremmin miehelle sähköpostiviestissä? Näetkö lopputulosta, ottaako mies enää yhteyttä,onko minulla toivoa?

• kultapiiskutar

jk. Onko kyseessä joku nainen joka jotenkin tietää olemassaolostani vai mies puhunut? Tunnenko naisen? Onko heillä siis suhde, siitäkö kyse? Tämä suhdeko syynä miehen muuttumiseen.. ajattelin että pystyisi kaveruuteen silti vaikka seurustelisi? Miksi vihamielisyys täytyy olla?! Oli hyvin ilkeä minulle odottamatta!

• Hei
      sinä puhut naisesta, mutta minä näen toisen miehen. älä nyt järkyty.
      mieskin voi ihastua toiseen mieheen, vaikka en tämän miehen usko saavan vastarakkautta haluamallaan tavalla.
      sinä voisit ottaa varovaisesti yhteyttä tuttavaasi ja kysellä kuulumisia. voisit myös kertoa, että olet kaivannut teidän yhteisiä hetkiänne.
      kirjoitan myös laajempia katsauksia s-postin kautta. jos kiinnostaa, löydät osoittee profiilistani. siellä voin kertoa miten toimitaan.

• kultapiiskutar

Tämä on mahdollista mitä sanot, onko mies bi-seksuaalinen vaiko joku mies lähentelee? Onk heillä jo fyysinen suhdè mielestäsi?
        Kysyisin välittääkö mies minusta, näetkö yhteyttä enää välillemme?
        Oletko selvänäkijä oikeasti?

• kultapiiskutar
        kultapiiskutar kirjoitti:

Tämä on mahdollista mitä sanot, onko mies bi-seksuaalinen vaiko joku mies lähentelee? Onk heillä jo fyysinen suhdè mielestäsi?
        Kysyisin välittääkö mies minusta, näetkö yhteyttä enää välillemme?
        Oletko selvänäkijä oikeasti?

Olen lähettänyt kirjeitä koko ajan miehelle, johtuen katkeruudesta että kääntänyt selkänsä. Lähetin viestin yöllä jossa ilmaisin enemmän tunteitani kuin ennen... hän ei ole vastannut kahteen kuukauteen mihinkään!

• Hei
      ole selvänäkijä ihan oikeasti ja toimin kolmessa maassa. tällä palstalla kirjoitan lyhyitä katsauksia ja pientä apua.
      ei ystävääsi lähennellä, vaan toinen mies on lähestulkoon rakastunut häneen. uskoisin, ettei ystäväsi vielä ymmärrä tilannetta, tuon toisen aikeita.

hän on edelleen loukkaantunut sinulle, koska ei kestä torjutuksi tulemista.
      minusta näyttää, että olisi parempi jos istuisit käsiesi päällä etkä ottaisi siihen suuntaan enää minkäänlaista yhteyttä. muuten ystäväsi ei saa happea.
      on nyt hänen vuoronsa näyttää korttinsa ja pitää puhetta.
      nyt vain odotat, vaikka kuinka tuntuu ettet kestä!
      tuo ystäväsi on kapselissa, eikä halua antautua kenellekään. hänellä ei ole mitä parhain kausi menossa muutenkaan.

• kultapiiskutar

NÄETKÖ että hän vielä tulee ottamaan yhteyttä minuun ja puhumaan selväksi asiat ystävälisesti? Tuleeko meille mielestäsi suhdetta myöhemmin, onko hänellä tunteita minuun?
      Kuinka pitkästä tauosta kyse?
      Miksi hän katkaisi yhteyden niin ilkeillä ja loukkaavilla sanoilla masentaen minut ja tietää sen?

• kultapiiskutar

Jk. Siis tuo mies on mustamaalannut minua ja manipuloi? Avautuvatko kollegani silmät ja näkee miehen motiivit eikä lähde suhteeseen miehen kanssa?
        Voiko meille tulla suhdetta?
        Kiitän suuresti!
        Ehkä varaan näköajan sinulle jos osut oikeaan, aika näyttää!

• kultapiiskutar
        kultapiiskutar kirjoitti:

Jk. Siis tuo mies on mustamaalannut minua ja manipuloi? Avautuvatko kollegani silmät ja näkee miehen motiivit eikä lähde suhteeseen miehen kanssa?
        Voiko meille tulla suhdetta?
        Kiitän suuresti!
        Ehkä varaan näköajan sinulle jos osut oikeaan, aika näyttää!

vielä...olisi niin paljon kysymyksiä, mutta miksi mies on vältellyt minua( ei halunnut tavata, vain kirjeitä kauan ja ammatillinen linja! Siis en ole kokenut mitään emotionaalista! turhauttanut minua, siksi olen nalkuttanut)... Olen kiintynyt häneen, outo tuttuus joka todella voimakas. Olenko kuvitellut kohtalonyhteyden!?
        On kuin paennut minua.... näetkö lopputuloksia, voinko odottaa tästä suhdetta?
        Mietin onko ikäeromme syy tähän taholtaan..mitä tuntee minua kohtaan, ajatteleeko, lukeeko kirjeet?

• Hei
      ensikisi, en pysty näkemään aikoja, valitettavasti. no onhan noita kysymyksiä! et voi tilata aikaa luokseni, koska asun sveitsissä. mutta sähköposti ennustuksen voit joskus tilata.
      siis, mies on kapselissa ja omissa oloissaan. hän ei nyt kaipaa ketään. tuo toinen mies yritti kääntää hänen päätään pois sinusta ja muista naisista, koska hän halusi huomiota itselleen. tälle ystävällesi kaikki on nyt liikaa.

ei teillä minun nähdäkseni vielä muuta ollut, kuin syvää sympatiaa ja orastavaa seksuaalista kiinnostusta. suhteesta ei vielä ollut kysymys, olitte vasta raivaamassa sille omaa tilaa.
      te olette aikuisia ihmisiä, joten spekulointi mahdollisista ajatuksista ei vie teistä ketään eteenpäin. siksi en käy nyt keskittymään toisten ajatuksiin.
      sinun on päästettävä koko jutusta irti, jos tahdot vielä saada siitä jotakin itsellesi. tuo ystävä tarvitsee tilaa, hän suorastaan repii hiuksiaan ja huutaa happea. tuo on tietysti kuvainnollisesti sanottu, sellaisia kuvia minä näen.

• kultapiiskutar

Olet varmaan oikeassa, miehen työkin vaatii rauhaa, teemme " yksinäistä työtä.". Koetan olla vaiti nyt. Pääasia jos ei naisia näy... hän tekee romaaniakin.
      Ilmeisesti tietää(?) että olen miehenäkin kiinnostunut hänestä vaikken ihan suoraan ole sanonut..
      Siis - ei voida ennustaa että voisiko meillä lähentyä yhteys uudelleen ja tulla enemmän, vaiko että etäisyys ja kyllästymisensä lopullista, ts. olen menettänyt hänet ystävänäkin?
      Katsotaan jos tilaan joskus katsonnon laajemmin.Kiitoksia.

• kultapiiskutar

Olen aina ollut naisena yksin, ei koskaan onnea rakkaudessa ja ilmeisesti siten menee loppuelämäkin! Töihin keskittyttävä, yksi ulkomaanmatka pian, teen siellä töitäkin, eli kirjoitan.
      Annan myöhemmin palautetta kun yhteystietosi..oletko mies?

• kultapiiskutar

ELI: pelkään että on väsynyt minuun pysyvästi ja tosissaan? Jos olen vaiti, tuleeko hänestä kuulumaan uudelleen ystävänä?!!
        Muusta en uskalla uneksiakaan, lienee yksin loppuelämäkin kuten tähänkin asti... olen liian outo nainen, kukaan mies ei käsitä,...

• kultapiiskutar

Tässä lienee takana väärinkäsityskin - käytti materiaalina joitain luottamuksellisia asioitani josta nostin metelin. Luulin että motiivinsa vain kiusata.. ehkä ei ollut? En tiedä totuutta kun ei ole edes vastannut! Miksi tämä ummikkomaisuus! Koen valtapelinä..
      Mutta. EN tahtoisi menettää häntä! Jos jaksaisit vielä vastata näetkö yhteyttä enää tulevassa välillmme, ja vainko kaveruutena korkeintaan, ei syvempää tai läheisempää?Jos hän tykkäisi oikeasti minusta niin olisi halukas selvittämään... tuntuu että yhdentekevä olen ja poisheittämiseni!?
      Avoin keskustelu nokakkain auttaisi muttei halua!Asia todella kalvaa minua.
      Yksinäinen menneisyys, menetyksiä, en enää jaksaisi tätä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe