Haluan että tyttöystäväni pissaa päälleni

Kysyy utelias

Ajatus kiehtoo ja olemme puhuneet asiasta. Tyttöystäväni on halukas hommaan mutta vaikuttaako tuollainen juttu suhteeseen jotenkin. Miltä teistä asian kokeneista tuntuu ja miltä tuntui kun ensi kerran juttuja kokeilitte?

30

2344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö?

Jos molemmille sopii niin mitä se paskaakaan vaikuttaisi suhteeseen? vaikuttaako anaalliseksi tai suiihinotto jotenkin suhteeseen? Jos se suhde nyt molempien hyväksymästä pissaleikistä kaatuu niin eipä se kovin vakaalla pohjalla ole joten kaatukoot sitten.

• kokovartalohoito

Meillä suhde vain parani, koska sai toteuttaa itseään silläkin tavalla. Aluksi ehkä hiukan ujostutti, mutta kun vauhtiin päästiin, niin se kuuluu vakio-ohjelmistoon. Jos aiotte sängyssä tehdä niin muovi- tai kumilakanat sopivat asiaan. Ehkä teiltä löytyy muitakin fetissejä kun kokeilette kaikenlaista. Pissifetissi on hyvin yleinen kumifetisisteillä. Antaa meille ainakin lisäpotkua. Siitä vaan asiaan! Se on kivaa!

• dddfs

Ehkä teillä, enkä yleistäisi tätäkään. Meillä kumi on köytössä aina mutta mitään pissa/kakka-juttuja ei tulisi mieleenkään. Nautimme ihan vain kumista, periaatteessa kumiseksiä kuin vaniljaa.

• Kakatkin...

hän voisi päästää päällesi :D

• Arska 40+

Moi ! Meillä rouva nauttii pissaamisesta päälle.... tai nauttii siitä, kun näkee minun kiihottuvan. Mahtava kesä taas takanapäin... ja monet pissat sain nauttia mökillämme.... välillä laiturilla, välillä nurmikolla ja milloin missäkin.

• pissit ry
        Arska 40+ kirjoitti:

Moi ! Meillä rouva nauttii pissaamisesta päälle.... tai nauttii siitä, kun näkee minun kiihottuvan. Mahtava kesä taas takanapäin... ja monet pissat sain nauttia mökillämme.... välillä laiturilla, välillä nurmikolla ja milloin missäkin.

Minun avovaimo nauttii kun pissin takaapäin sen sisälle. Kyllä se minustakin on aika kivaa. Sängyssä sitä ei viitsi harrastaa mutta suihkussa kyllä.

• Barts
        Arska 40+ kirjoitti:

olen hyvin kateellinen..

• normaali?
        pissit ry kirjoitti:

Minun avovaimo nauttii kun pissin takaapäin sen sisälle. Kyllä se minustakin on aika kivaa. Sängyssä sitä ei viitsi harrastaa mutta suihkussa kyllä.

mikä teitä ihmisiä vaivaa

• jonas0091

Voisiko joku kertoa MIKSI tällainen kiihottaa? Itse en näe siinä niin mitään seksuaalista joten olin järkyttynyt kun naisystäväni sellaista kierrellen ja kaarrellen ehdotti. Yritin häneltä kysellä mikä siinä nappaa mutta eipä tullut kunnollista vastausta! Voisiko joku kertoa mistä tällainen juttu syntyy? En siis halua tuomita vaan ymmärtää

• .........

Minä haluaisin, että tyttöystäväni pissaa päälleni ja kasvoilleni. Tässä on kysymys alistamisesta ja nöyryyttämisestä. Saan suurta seksuaalista tyydytystä naiselle alistumisesta ja siitä, että nainen nöyryyttää minua ja osoittaa valta-asemansa.

• Köpi_
        ......... kirjoitti:

Minä haluaisin, että tyttöystäväni pissaa päälleni ja kasvoilleni. Tässä on kysymys alistamisesta ja nöyryyttämisestä. Saan suurta seksuaalista tyydytystä naiselle alistumisesta ja siitä, että nainen nöyryyttää minua ja osoittaa valta-asemansa.

Olen samaa mieltä, että kun nainen pissaa kasvoilleni/päälleni kiihottaa mua erityisesti, ongelmana on vain ollut, että kenelle moista uskaltaa ehdottaa. Tällä hetkellä seurustelen, mutta en ole vielä uskaltanut kertoa mieltymyksistäni/haluista...

• tavallinen taavi

Mistä minä sen tiedän. Kivalta se vain tuntuu kun vaimo istuu syliin ja antaa pissan tulla. Minulla pari hyvää ystavaa jotka ovat homoja enkä heiltäkään sen enempää kysele.

• Barts

vaikea selittää miksi esim en nykypäiväisistä käärytortuista, enkä voi syötää lampaan liha... On aika vaikea selittää miksi kiihotun pelkästä ajatuksesta että vaoimo pissais mulle päälle

• Pee-lover
        ......... kirjoitti:

Ei siinä välttämättä tarvita mitään alistamisia tai nöyryyttämisiä,jotkut vain kuten esim.minä,tykkää tehdä vähän kinkympiä juttuja kuten just näitä pissileikkejä.Olen varmaan juonu ämpärillisen vaimoni pissaa niin sänky- kuin suihkuleikeissämme ja hän tykkää kun pissin hänen rinnoilleen,vatsalleen ja avoimeen pilluun mutta ei suuhun,sitä hän ei halua eikä tulis mieleenkään painostaa häntä siihen.Nämä leikit johtavat poikkeuksetta kiihkeään naintiin.

• jonas0091

Mutta kun EN halua alistaa ketään, varsinkaan rakastani :( tulee huono olo.. kiitti vastauksesta kuitenkin

• without doubt

Rakkaasi saa kicksejä siitä, että alistat häntä. Joillakin ihmisillä on tarve tämmöiseen käytökseen, esim. juuri alistumiseen- ja sitä ei noin vain pyyhitä pois.

Annan ystävällisen neuvon: kokeile edes kerran kaikkea, ennenkuin tuomitset.

• .........

Vaikka et siitä kiksejä itse saisikaan, kannattaa fantasian toteuttamista kuitenkin harkita. Monet fetisistit ovat koko elämänsä kokeneet ulkopuolisuutta fetissinsä takia ja luultavasti he eivät ole siitä koskaan kenellekään kertoneet.

Fetissin paljastaminen on siis suuri luottamuksen osoitus kumppania kohtaan. Tunne siitä, että kumppani hyväksyy heidät ja heidän fetissinsä, saa heidät rakastamaan kumppaniaan entistä enemmän. Parhaimmillaan tällaisen fetissin toteuttaminen syventää suhdetta aivan uudelle tasolle.

• Kirjaudu sisään tai

Vaikuttaa se suhteeseen, parantavasti. Jos molemmat pitävät touhusta, se vie suhteen uudelle ihanalle tasolle, kun molemmat tajuavat saavansa toisen kanssa nautintoja, joita ei voi saada kenen hyvänsä kanssa. Se sitoo yhteen lujemmin ja syventää rakkautta
      Täytyy vain muista se että kaiken laiset kokeilut ovat vain yksi osa seksiä ja rakkautta. Jos ne toiselle ovat pakko mielteisiä fetissejä, ne luultavasti lakkaavat olemasta tasapuolisen hauskoja ja kiihottavia kokemuksia.
      Meillä juttu toimii postiivisesti noin. Ensi kerta oli tajuntaa räjäyttävä kokemus, kun totesin että rakastamani nainen hukutti minut lämpimään pissaansa ja että hän oli aivan hurmiossa teostaan. Olen edelleen kiitollinen hänelle ja rakastan ja hemmottelen parhaani mukaan häntä.

• jonas0091

joo.. suostuin kokeilemaan sitä suihkussa ja olihan se aluksi ihan kivaa kuinka hän siitä nautti. Mutta jotenkin kaikki muuttui ja hän halusi että tukistankin ja haukun huoraksi ja lyön :/ siinä vaiheessa muna oli täysin löysä. Että näin. Pakko varmaan lopettaa muuten hyvä ihmissuhde koska en ole sadisti ja voin pahoin.. sen verran olen lukenut psykologiaa että vaikuttaa lapsuusajan käsittelemättömältä traumalta..

• aaaaaaaaaaaaaaw4er

Voi hyvä ihminen, oletko sinä provo?? Lapsuusajan käsittelemätön trauma my ass- rakkaasi on masokisti ja alistuva, aivan kuten minäkin, eikä siihen liity mitään traumoja vaan it's who you are!

• Piss h8r

Hyi saatana, jätä tollanen muija samantien, jos mulle tommosta tultais ehdottelemaan, ei olisi sille naiselle enää mitään asiaa

• Aakenussi

Mikä URPO mitä tuollaisia vielä löytyy, jätä se muija heti kyllä tuollaiselle naiselle löytyy erotiikasta jotain ymmärtäviä miehiä.

Että kaikkea

• nöyryytetty poju

Vuosia sitten tuntui mukavalta kun olin kuravaatteet päällä kuutelemassa tuskafestaria kaisaniemen puistossa muutaman kaljan ottaneena tuli tyttöporukka juttelemaan ja sanoivat että kun mulla on kuravaatteet eikai haittaa jos saavat kusta mun päälle ? Tytöt kauniita niin ajattelin että mikäs siinä kun mulla on kurikset jalassa mutta pistivät mut selälleen makamaan ja sadetakki auki ja kusivat sitten päälleni olin aik´van kusessa ja nauroivat kun nousin seisomaan ja sadetakin kiinni kusi valui kurahousujen sisällä saappaisiin lotisten kunnolla kun lähdin kävelemään olin siis kusessa päältä ja kuristen sisältäkin kivaa oli mitä nyt vähän tuoksui :-) tytttöjähän täytyy aina totella....................

• olet kakkapää

ime parsaa, senkin valehteleva pözilö.

• Xyz...

Jonakselle:

Pystyttekö keskustelemaan noista tyttöystäväsi mieltymyksistä? Se, että hän on avautunut sinulle, on mielestäni melkoinen luottamuksen osoitus, sääli jos se ei mitenkään sinua puhuttele. Monille muille se voisi olla unelmien täyttymys, koska jos 'if I scratch your back, then you scratch my back', eli 'vuoroin vieraissa'. Se antaa sinulle mahdollisuuden ehkä toteuttaa jonkin sinulle merkityksellisen leikin tai fetismin ystäväsi kanssa.

• Minä26hän44

Joitain vuosia sitten silloisen hoitoni kanssa otin asian kerran puheeksi. Hän, minua liki 20 vuotta vanhempi nainen, hämmentyi ensin täysin mutta kiinnostui kuitenkin. Oltiin Helsingissä hotellissa ja sain hänet puhuttua yli tekemään sen kylpyammeessa. Ujosteli ja arasteli ensin mutta sai sitten suihkuamaan kunnolla ja villiintyi täysin. Ei tarvinnu paljoa kielellä lipaista, kun hän laukesi. Nopea oikea suihku ja sänkyyn. Ei koskaan ennen eikä sen jälkeen ole kohdalle osunut naista, joka saa niin voimakkaita, ja kovaäänisiä, orgasmeja mitä hän silloin.

• Itse nautin kun nainen kusee vehkeeni päälle suihkussa. Kaksi tyttöystävääni on tähän suostunut ja he ovat siitä itsekin nauttineet. Ensimmäisen kanssa tästä tuli vakio toimenpide kun olimme yhdessä suihkussa, eikä se läheskään aina mihinkään seksiin johtanut, nautin siitä silti. Ei tällaista asiaa ihan heti voi toiselle kertoa, mutta kyllä se ahdistaa jos sitä ei milloinkaan ota puheeksi. Fetissin paljastaminen toiselle voi laukaista vaikka mitä uusia asioita toisesta ja niistä tulee yhteisiä fetissejä ja suuria nautintoja.

• PEE-ON-MEE

Nautin itsekkin pissaamisesta ja siitä kun mieheni pissaa päälleni. Korvaan kuseminen kiihottaa eniten! Ajattelin tänä iltana ottaa seuraavan askeleen ja ehdottaa kakkaamisen kokeilua. Tuntuu että saisin siitä vielä enemmän nautintoa. Onko muita kokeilleita?

• No korvaan en ole kussut, mutta kielen työntäminen korvaan tuntuu tosi hassulta ja hyvältä siis siitä saajasta. Olen muutaman kerran seurannut naiseni kakkaamista pöntöllä. Suostui kun pyysin ja levitti jalat niin levälleen että oli esteetön näky. Saattaa riippua siitä kakan laadusta ja hajusta että meneekö touhu etovaksi :)

• Mihheli

pee-on-mee.. olisin haltioissani jos joku nainen kakkais mun päälle. Aamukakka ois kyllä vielä isompi nautinto ja siitä suihkun kautta normi aamutouhuille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe