Hei, Hitsi mitä pöllöjä ideoita voikaan saada..ja nyt kysyn täältä, heh.
Eli jos lähettää facebookissa viestin jollekkin ei kaverille niin meneekö se perille? poistin viestin melkein heti sen lähettämisen jälkeen..mutta meniköhän perille..en ole saanut mitään vastausta ja kadun koko viestin lähetystä. Ei siinä mitää maata mullistavaa lukenut mutta silti.. :/ ei hitto. eli kohta: lähetä viesti ja sit valitsee jonku vaikka tuntemattoman vastaanottajan (joka ei ole omalla kaverilistalla). t. pöllö
facebookssa lähetety viestin peruminen/ei kaveri
2
859
Vastaukset
- PPå
Haluaisin kans tietää, että näkeekö sellanen henkilö, joka ei oo mun kaveri, mun lähettämät viestit ihan normaalisti? Vai voiko olla ettei se ikinä niitä huomaakaan jos ne menee jonnekkin eri kansioon tms..?
- ohje ita
Lähetettyä viestiä ei voi perua. Se on mennyt.
to PPå: olipa epämääräinen kysymys. Jos lähetät viestin nimellä, niin hän näkee sen. Kukaan ei näe teidän kahdenkeskisiä viestejä.
Julkiseen jakeluun menevät vain julkisiksi määrittelemäsi seinäkirjoitukset näkyvät kaikille. Eli jos julkaiset seinälläsi tekstiä ja laitat sen julkaisuulaajuudeksi ( maapallon kuva) "Kaikki". Seinälläsi voi olla myös kirjoituksia/ ilmoituksia ja laittaa niille julkaisulaajuudeksi vain tietty joukko tai vain yksi henkilö ( vain minä/ kaverit/ mukautettu=määritä henkilö-t).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva196935- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693