Vaippojen suojaksi??

Kastelija mies

Hei minulla on ollu virtsankarkailua jo vuosia ja joutunut pitää vaippaa.ikää olisi päälle 30.Ongelma olisi se että öisin unissani olen alkanut repimään vaippaa pois,että olisikos jotain hyvää ideaa vaipan päälle tai jotain muuta ideaa että ainakin sänky pysyisi kuivana???

9

2658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukitus

      Lukittavat muovihousut tai vaippahaalari jossa vetoketju takana.

      • 30 kastelija

        Hei olisin kiinnostunut noista lukittavista muovihousuista,että mistä niitä voisi hankkia,vaippojen suojaksi???


    • plastikkihousupoika
    • kastelija mies

      No nyt on hankittu nuo vaippahaalarit ja lisäksi tulee myös sellaset valjaat jotka estävät haalarin pois pukemisen,katsotaan kuinka toimii.Itselläni kun on vilkkaat yöunet.

      • kastelija mies

        No nyt on mennyt muutama yö ja tuntuu ihanhyvin toimivan.Haalarit pysyy päällä kun vielä valjaat päällä.Kyllä tämä vaiva on kanssa vähän haastavaa... jaksamista muille


      • kastelijaM32
        kastelija mies kirjoitti:

        No nyt on mennyt muutama yö ja tuntuu ihanhyvin toimivan.Haalarit pysyy päällä kun vielä valjaat päällä.Kyllä tämä vaiva on kanssa vähän haastavaa... jaksamista muille

        Mukava että sait apua asiaan. Itsellä paksut muovihousut ajavat saman asian.


    • poika12345

      Niinpä se vaan on että napakat muovihousut ja niissä tarpeeksi napakka vaippa, niin pissa pysyy siellä missä pitääkin, vaikka pippeli vähän sojotaisikin mihin sattuu.

      • muavihousupoika

        Suomen suurin muovihousuvalikoima, yli 400 paria muovihousuja josta varastosta noin 50 erilaista housua jokaiseen makuun.
        Ei muovihousun tarvitse olla valkoinen tai väritön, löytyy 20 eri väriä ja läpinäkyvää ja kiiltäväpintaista. Lölytyy baby-print kuvioitua, on neppari- ja umpihousua, XS - XXXL.
        Kannattaa kysellä. € 100:lla saa mukavan tarjouspaketin jossa 5 paria muovihousuja.
        Hinnat € 9:- - 35:-
        Myös pitkiä muovihousuja, olkainhousuja, paitoja, kokopatjansuojuksia, poikkarimuovi- ja kumilakanoita.
        [email protected] 050 5436714


      • kiinostunut1
        muavihousupoika kirjoitti:

        Suomen suurin muovihousuvalikoima, yli 400 paria muovihousuja josta varastosta noin 50 erilaista housua jokaiseen makuun.
        Ei muovihousun tarvitse olla valkoinen tai väritön, löytyy 20 eri väriä ja läpinäkyvää ja kiiltäväpintaista. Lölytyy baby-print kuvioitua, on neppari- ja umpihousua, XS - XXXL.
        Kannattaa kysellä. € 100:lla saa mukavan tarjouspaketin jossa 5 paria muovihousuja.
        Hinnat € 9:- - 35:-
        Myös pitkiä muovihousuja, olkainhousuja, paitoja, kokopatjansuojuksia, poikkarimuovi- ja kumilakanoita.
        [email protected] 050 5436714

        Olisin kiinostunut noista olkainhousuista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe