Jotkut ihmiset määrittelevät ihmiset joihin haluavat tutustua vain ulkonäön perusteella. Toiset ihmiset pysyttelevät toisista ihmisistä kaukana vain heidän ulkonäön perusteella. Toiset luulevat tietävänsä kaiken ihmisisen elmästä vain heidän ulkonäön perusteella. Olen sitä mieltä, että kaikilla on lupa tulkita jotain ihmisestä tämän ulkonäön perusteella, mutta tuomitseminen on ihan eri asia! Tuomitsemalla päätät ihmisen ulkonäöstä juuri sen mitä itse kuvittelet. Se on sama asia kuin menisitt sanomaan arabialaiselle: "anteeksi, mutta en voi jutella terroristin kanssa."
Kaikki kaljupäät eivät ole verenhimoisia rasisteja
Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat
Kaikki hillybillyt eivät ole liuhulettien vihaajia vaikka siltä näyttävät
Kaikki japanilaiset eivät ole sieluttomia
Kaikki amerikan ganstat eivät ole tyhmiä vaikka moni onkin.
ihmisten tuomitseminen ulkonäön perusteella.
5
343
Vastaukset
- Tässä totuutta
Korjaus:
Kaikki kaljupäät ovat verenhimoisia rasisteja
Kaikki rastapäät ovat nistejä koska polttavat pilveä
Kaikki hillybillyt ovat liuhulettien vihaajia ja siltä myös näyttävät
Kaikki japanilaiset ovat sieluttomia
Kaikki amerikan ganstat ovat tyhmiä- !¤%&/(
Sinulla on ilahduttavan sarkastinen näkemys asiasta. Minä tietysti en kyllästy tuohon koskaan vaikka sitä saa kuunnella kokoajan keskustelupalstoilla ynnä muuaalla internetin maailmassa. Eheei se tietenkään ole ikävystyttävää. Se vain saa kaikki muutkin ihmiset trollausleikkiin mukaan. Se on minusta niin helvetin hauskaa. Iiihan oikeasti. Keskustelupalstojen perseilijöille pitäisi antaa ihan oma hiekkalaatikko missä leikkiä.
"Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat"
Thumbs uppia tästä. Piristi mukavasti.xD- Jännä juttu
Rumien mielestä ei saa valita seuraa ulkonäön perusteella, mutta itse kuitenkin haluavat hyvännäköistä seuraa juuri ulkonäön perusteella.
- Komiasti.
Höö, kukapa nyt itseään rumana pitäisi? Taikka ilmoittaisi olevansa huumorintajuton, kun seuranhakuilmoitusta rustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514