ihmisten tuomitseminen ulkonäön perusteella.

Keep it real :D

Jotkut ihmiset määrittelevät ihmiset joihin haluavat tutustua vain ulkonäön perusteella. Toiset ihmiset pysyttelevät toisista ihmisistä kaukana vain heidän ulkonäön perusteella. Toiset luulevat tietävänsä kaiken ihmisisen elmästä vain heidän ulkonäön perusteella. Olen sitä mieltä, että kaikilla on lupa tulkita jotain ihmisestä tämän ulkonäön perusteella, mutta tuomitseminen on ihan eri asia! Tuomitsemalla päätät ihmisen ulkonäöstä juuri sen mitä itse kuvittelet. Se on sama asia kuin menisitt sanomaan arabialaiselle: "anteeksi, mutta en voi jutella terroristin kanssa."

Kaikki kaljupäät eivät ole verenhimoisia rasisteja
Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat
Kaikki hillybillyt eivät ole liuhulettien vihaajia vaikka siltä näyttävät
Kaikki japanilaiset eivät ole sieluttomia
Kaikki amerikan ganstat eivät ole tyhmiä vaikka moni onkin.

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä totuutta

Korjaus:

Kaikki kaljupäät ovat verenhimoisia rasisteja
      Kaikki rastapäät ovat nistejä koska polttavat pilveä
      Kaikki hillybillyt ovat liuhulettien vihaajia ja siltä myös näyttävät
      Kaikki japanilaiset ovat sieluttomia
      Kaikki amerikan ganstat ovat tyhmiä

• !¤%&/(

Sinulla on ilahduttavan sarkastinen näkemys asiasta. Minä tietysti en kyllästy tuohon koskaan vaikka sitä saa kuunnella kokoajan keskustelupalstoilla ynnä muuaalla internetin maailmassa. Eheei se tietenkään ole ikävystyttävää. Se vain saa kaikki muutkin ihmiset trollausleikkiin mukaan. Se on minusta niin helvetin hauskaa. Iiihan oikeasti. Keskustelupalstojen perseilijöille pitäisi antaa ihan oma hiekkalaatikko missä leikkiä.

• "Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat"

Thumbs uppia tästä. Piristi mukavasti.xD

• Jännä juttu

Rumien mielestä ei saa valita seuraa ulkonäön perusteella, mutta itse kuitenkin haluavat hyvännäköistä seuraa juuri ulkonäön perusteella.

• Komiasti.

Höö, kukapa nyt itseään rumana pitäisi? Taikka ilmoittaisi olevansa huumorintajuton, kun seuranhakuilmoitusta rustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe