ihmisten tuomitseminen ulkonäön perusteella.

Keep it real :D

Jotkut ihmiset määrittelevät ihmiset joihin haluavat tutustua vain ulkonäön perusteella. Toiset ihmiset pysyttelevät toisista ihmisistä kaukana vain heidän ulkonäön perusteella. Toiset luulevat tietävänsä kaiken ihmisisen elmästä vain heidän ulkonäön perusteella. Olen sitä mieltä, että kaikilla on lupa tulkita jotain ihmisestä tämän ulkonäön perusteella, mutta tuomitseminen on ihan eri asia! Tuomitsemalla päätät ihmisen ulkonäöstä juuri sen mitä itse kuvittelet. Se on sama asia kuin menisitt sanomaan arabialaiselle: "anteeksi, mutta en voi jutella terroristin kanssa."

Kaikki kaljupäät eivät ole verenhimoisia rasisteja
Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat
Kaikki hillybillyt eivät ole liuhulettien vihaajia vaikka siltä näyttävät
Kaikki japanilaiset eivät ole sieluttomia
Kaikki amerikan ganstat eivät ole tyhmiä vaikka moni onkin.

5

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä totuutta

Korjaus:

Kaikki kaljupäät ovat verenhimoisia rasisteja
      Kaikki rastapäät ovat nistejä koska polttavat pilveä
      Kaikki hillybillyt ovat liuhulettien vihaajia ja siltä myös näyttävät
      Kaikki japanilaiset ovat sieluttomia
      Kaikki amerikan ganstat ovat tyhmiä

• !¤%&/(

Sinulla on ilahduttavan sarkastinen näkemys asiasta. Minä tietysti en kyllästy tuohon koskaan vaikka sitä saa kuunnella kokoajan keskustelupalstoilla ynnä muuaalla internetin maailmassa. Eheei se tietenkään ole ikävystyttävää. Se vain saa kaikki muutkin ihmiset trollausleikkiin mukaan. Se on minusta niin helvetin hauskaa. Iiihan oikeasti. Keskustelupalstojen perseilijöille pitäisi antaa ihan oma hiekkalaatikko missä leikkiä.

• "Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat"

Thumbs uppia tästä. Piristi mukavasti.xD

• Jännä juttu

Rumien mielestä ei saa valita seuraa ulkonäön perusteella, mutta itse kuitenkin haluavat hyvännäköistä seuraa juuri ulkonäön perusteella.

• Komiasti.

Höö, kukapa nyt itseään rumana pitäisi? Taikka ilmoittaisi olevansa huumorintajuton, kun seuranhakuilmoitusta rustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      6969
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      491
      5118
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      138
      3158
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      213
      2591
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      33
      2273
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1212
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1149
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1084
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1080
    Aihe