ihmisten tuomitseminen ulkonäön perusteella.

Keep it real :D

Jotkut ihmiset määrittelevät ihmiset joihin haluavat tutustua vain ulkonäön perusteella. Toiset ihmiset pysyttelevät toisista ihmisistä kaukana vain heidän ulkonäön perusteella. Toiset luulevat tietävänsä kaiken ihmisisen elmästä vain heidän ulkonäön perusteella. Olen sitä mieltä, että kaikilla on lupa tulkita jotain ihmisestä tämän ulkonäön perusteella, mutta tuomitseminen on ihan eri asia! Tuomitsemalla päätät ihmisen ulkonäöstä juuri sen mitä itse kuvittelet. Se on sama asia kuin menisitt sanomaan arabialaiselle: "anteeksi, mutta en voi jutella terroristin kanssa."

Kaikki kaljupäät eivät ole verenhimoisia rasisteja
Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat
Kaikki hillybillyt eivät ole liuhulettien vihaajia vaikka siltä näyttävät
Kaikki japanilaiset eivät ole sieluttomia
Kaikki amerikan ganstat eivät ole tyhmiä vaikka moni onkin.

5

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä totuutta

Korjaus:

Kaikki kaljupäät ovat verenhimoisia rasisteja
      Kaikki rastapäät ovat nistejä koska polttavat pilveä
      Kaikki hillybillyt ovat liuhulettien vihaajia ja siltä myös näyttävät
      Kaikki japanilaiset ovat sieluttomia
      Kaikki amerikan ganstat ovat tyhmiä

• !¤%&/(

Sinulla on ilahduttavan sarkastinen näkemys asiasta. Minä tietysti en kyllästy tuohon koskaan vaikka sitä saa kuunnella kokoajan keskustelupalstoilla ynnä muuaalla internetin maailmassa. Eheei se tietenkään ole ikävystyttävää. Se vain saa kaikki muutkin ihmiset trollausleikkiin mukaan. Se on minusta niin helvetin hauskaa. Iiihan oikeasti. Keskustelupalstojen perseilijöille pitäisi antaa ihan oma hiekkalaatikko missä leikkiä.

• "Kaikki rastapäät eivät ole niin nistejä, vaikka pilveä polttavat"

Thumbs uppia tästä. Piristi mukavasti.xD

• Jännä juttu

Rumien mielestä ei saa valita seuraa ulkonäön perusteella, mutta itse kuitenkin haluavat hyvännäköistä seuraa juuri ulkonäön perusteella.

• Komiasti.

Höö, kukapa nyt itseään rumana pitäisi? Taikka ilmoittaisi olevansa huumorintajuton, kun seuranhakuilmoitusta rustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      185
      17555
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3795
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      30
      1873
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1524
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      57
      1483
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      160
      1417
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1324
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1294
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1101
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      209
      1043
    Aihe