Etu- vai takapilluinen?

pilluinen

Mitä ihmettä tarkoittaa etu- tai takapilluisuus?

132

20514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takaa vai edestä

      Tarkoittaa sitä, että kummassa suunnassa reikä on ..
      Lähempänä napaa vai lähempänä peräreikää.
      Itse pidän enemmän takapilluisesta versiosta
      koska kaikki asennot vaan natsaa paremmin..Varsinkin pannessa takaapäin.

      • No kiitos tiedosta! En ole ennen ajatellutkaan moista.


      • Mutta entäpä sitten jos pillu onkin ns. keskipillu.


      • ?)(

        Mulle gynekologi sanoi että olen takapilluinen... ei kyllä käyttänyt tuota "pillu" sanaa... ;)


      • ?)( kirjoitti:

        Mulle gynekologi sanoi että olen takapilluinen... ei kyllä käyttänyt tuota "pillu" sanaa... ;)

        Tiedän, sen lääketieteelinen nimi on emätin.


      • Pikatallustelija
        ?)( kirjoitti:

        Mulle gynekologi sanoi että olen takapilluinen... ei kyllä käyttänyt tuota "pillu" sanaa... ;)

        Puhutaan myös ns. "saaristolaispillusta" takapilluisuuden yhteydessä. Tämä johtuu siitä että kun kovasti joutuu soutamaan veneellä niin soutuliikkeen ansiosta pillu liikkuu taaksepäin kohti persläpeä pikkuhiljaa. On laskettu että jos joka päivä soutaa n. yhden tunnin, siirtyy pillu taaksepäin n. 8,5mm vuodessa. Eli se tekee n. 85mm/10 vuotta ja 850mm/ 100 v. Ajattele, sadan vuoden kuluttua se on jo melkein niskassa ja reilusti ohi persläven.


      • Ensouda
        Pikatallustelija kirjoitti:

        Puhutaan myös ns. "saaristolaispillusta" takapilluisuuden yhteydessä. Tämä johtuu siitä että kun kovasti joutuu soutamaan veneellä niin soutuliikkeen ansiosta pillu liikkuu taaksepäin kohti persläpeä pikkuhiljaa. On laskettu että jos joka päivä soutaa n. yhden tunnin, siirtyy pillu taaksepäin n. 8,5mm vuodessa. Eli se tekee n. 85mm/10 vuotta ja 850mm/ 100 v. Ajattele, sadan vuoden kuluttua se on jo melkein niskassa ja reilusti ohi persläven.

        150 v. ja torttu olisi keskellä naamaa! Voivoi sentään! Onneksi kuolee jo ennen sitä.


      • Ms.Singer
        Ensouda kirjoitti:

        150 v. ja torttu olisi keskellä naamaa! Voivoi sentään! Onneksi kuolee jo ennen sitä.

        Kiitos päivän nauruista Ensouda! En muista koska olisin räkättänyt kenenkään jutulle näin kauheesti. XDDDDD


      • ibu5dd
        ?)( kirjoitti:

        Mulle gynekologi sanoi että olen takapilluinen... ei kyllä käyttänyt tuota "pillu" sanaa... ;)

        Höpsö, no hyvähän se on takaakin...
        Pidä huolta itsestäsi...


      • Anonyymi
        Pikatallustelija kirjoitti:

        Puhutaan myös ns. "saaristolaispillusta" takapilluisuuden yhteydessä. Tämä johtuu siitä että kun kovasti joutuu soutamaan veneellä niin soutuliikkeen ansiosta pillu liikkuu taaksepäin kohti persläpeä pikkuhiljaa. On laskettu että jos joka päivä soutaa n. yhden tunnin, siirtyy pillu taaksepäin n. 8,5mm vuodessa. Eli se tekee n. 85mm/10 vuotta ja 850mm/ 100 v. Ajattele, sadan vuoden kuluttua se on jo melkein niskassa ja reilusti ohi persläven.

        Onko tarkempaa tietoa, että kummalta puolelta se ohittaa persreiän


    • x

      Mä ehdin vanheta 38-vuotiaaksi, ennenkuin eräs mies kertoi mulle kumpi mä olen. Selvisi sitten sekin miksei yksi tietty asento millään onnistu...

    • kokeilen illalla

      Minä elin 55v nyt vasta tiedän missä takapillu sijaitsee takana,takaapäin tuumaa tyynemmin 2.54 on tuuma

    • etu/taka

      se tarkoittaa ensisijassa lantion asentoa ja siitä johtuu onko tarjoilu parempaa/mahdollista edestä vai takaa.

    • possurukka

      mulle ois sama vaikka pillu ois sian otassa,ollu nii kaua puutteessa...........

      • masa19981103

        Samat


      • nvgg

        samat panisin vaikka lehmää miehen perseessä p.s muista kondomi


      • Risteytystä

        Sian otsassa se olisi saannut myös sitä ihmisen aitoutta ja poikimiskyvyn antia vähän enemminkin.Olisit onnellinen moninkertainen isä.


      • kehveli

        Jee!

        Olen seurustellut muutaman samankokoisen neitosen kanssa.(olen 175/145)
        Nämä meidän seksisessiot on täytynyt sovittaa niin, että emme olisi,kuin kaksi valasta parittelemassa.

        Kyllä täytyy sanoa, että, jos molemmat tahtoo samaa, niin, se asento löytyy luonnostaan.

        Olin tilanteessa, jossa villakoira paritteli bernhandilaisen kanssa keskellä tietä.
        Ja tämä villakoira pienenään pani bernhandia.

        Oli NÄKY.

        Sieltä jostain tuli joku mieshenkilö vesiletkun kanssa ja ruiskutti nämä parittelevat erilleen.


      • Anonyymi

        Ootko vieläki puutteessa?


    • jos on etupillu

      sekä mallia orava joka kiipeää kullivartapitkin seon parasta

      • Mulla on himassa eml

        Taka-/oravapillu on sellainen luonnonlahja että sitä ei monella ole.
        Valitettavasti kaikki ne harvat naiset joilla ko rakenne eivät ymmärrä minkä elämyksen he voivat miehelle antaa...tässä kohdin on myös syytä miesten tulla vastaan ja kertoa ladylle kauniisti mutta ei härskisti miltä se tuntuu.

        Tosimies pitää sellaisesta naisesta kiinni eikä laita kierrätykseen muuten kuin pahemmanlaisten ladyn luonnehäiriöiden takia...tämäkin on aika teoreettinen mahdollisuus sillä em fysiol rakenne sekä hyvä yläpää kulkevat käsi kädessä.


    • Poika27v/136kg.

      Mulla on pillureikä omassa nyrkissä.

    • Isot pojat sano...

      Etu- tai takapillusta puhuu kaverit jotka itse tavaraa on hyvin harvoin päässy kokeilemaan. Eipä ole lantioissa tai elimen paikoissa niin suuria eroja, että voisi sanoa kenestäkään onko etu- vai takapilluinen.

    • Panomiäs

      Etu- ja takapilluisen erottaa jo ihan perseen muodosta! Tämä ei koske ehkä ihan parikymppisiä. Oon ihan käytännössä huomannut et jos muijalla on etu pillu, niin sillä on yleensä pyöreempi ja pystympi perä. Kun taas takapillusillä on litteempi perse... En tiiä johtuuko jatkuvasta takaapäin "paukuttamisesta"

      • Naisten jää toiseksi

        Miksi apinoiden pillut ovat kirkkaan punaiset?


      • Lol.

        Meni just väärinpäin, eli et ole pillua nähnytkään.


      • Pillu-Olavi
        Lol. kirjoitti:

        Meni just väärinpäin, eli et ole pillua nähnytkään.

        Niin meni !


    • Mitä ihmettä

      Useilla ero näkyy myös jalkaterien asennossa (ulos/siäänpäin kääntyneet).
      Mutta eipä tuolla tiedolla ole mitään käytännön arvoa, paitsi naisen itsetunnolle.

      Jos asia naista vaivaa niin siitä selviää keskustelemalla miehen kanssa

      • Nainen 34

        Haha, kun naurattaa nämä teidän jutut etu -ja takapillusta! Ensimmäkin pillu on ruma sana korvilleni, mutta ei siitä sen enempää tällä kertaa. Jos minulla on voimistelija kaareva selkä ja pystympi pylly, niin onko minulla silloin "se" taakse päin kallistunut? En ole asiasta koskaan kenenkään kanssa jutellut, eikä kukaan kumppaneistani ole maininnut asiasta mitään. Voi minua...


      • Pillu-Olavi
        Nainen 34 kirjoitti:

        Haha, kun naurattaa nämä teidän jutut etu -ja takapillusta! Ensimmäkin pillu on ruma sana korvilleni, mutta ei siitä sen enempää tällä kertaa. Jos minulla on voimistelija kaareva selkä ja pystympi pylly, niin onko minulla silloin "se" taakse päin kallistunut? En ole asiasta koskaan kenenkään kanssa jutellut, eikä kukaan kumppaneistani ole maininnut asiasta mitään. Voi minua...

        Nyt kun olet selvästi tehnyt alustavia tutkimuksia itsesi kanssa niin voin tarkentaa sulle muutamia asioita.

        Luulisin että sulla kaartuu se häpykumpu voimakkaasti alas kohti pystypyllyäsi,eli sellainen ominaisuus on selvästi havaittavissa myös puettuna vaikkapa tiukat farkut jalassa mutta vielä paremmin sellaisissa tiukoissa joustohousuissa joiden tyyppinimeä en muista.

        Sisäänpäin kääntyvät jalat eivät aina takaa oikeaa tyypitystä mutta yhdistettynä pystypyllyyn se antaa jo aika pitkälle suuntaa antavan diagnoosin varsinkin treenatuilla naisilla,liikehdintä myös kertoo jotain.

        Jos sulla on kattopeili niin käy alasti vatsallesi sänkyyn ja tutkit toisella peilillä
        "ilmakuvaa" jalkovälistäsi ,takapilluisen tavara näkyy sieltä pakaroiden välistä erittäin hyvin tuossa asennossa.

        Varmin ja lopullinen silaus löytyy tietenkin sieltä sänkypuuhista,mikäli olet lähetyssaarnaaja-asennossa ja keskivertopituudella varustettu pili ei meinaa löytää osoitteeseen hyvin niin tp.on kysymyksessä, mikäli tilanne sängyssä korjaantuu huomattavasti laitettuasi tyynyn pyllysi alle niin asia on selvä.

        Takapilluinen nainen tykkää kovasti ratsastuksesta selkä partnerin kasvoihin päin,hänelle asento tekee höpöä,myös kyljellään takaapäin on erittäin hyvä ja suosittu position,yleisesti takapilluinen ottaa kalun mieluimmin takaapäin vastaan mutta jotkut ujostelevat ja em tyyny pyllyn alla toimii yhteisymmärryksessä erittäin hyvin mutta jos kundilla on ihan "töpö" niin sekään tyynyjuttu ei auta.

        Tässä muutamia totuuksia..takapillu on very good pillu.

        Terveisin ja nautintoja sekä tutkiskelua.


      • Nainen 34
        Pillu-Olavi kirjoitti:

        Nyt kun olet selvästi tehnyt alustavia tutkimuksia itsesi kanssa niin voin tarkentaa sulle muutamia asioita.

        Luulisin että sulla kaartuu se häpykumpu voimakkaasti alas kohti pystypyllyäsi,eli sellainen ominaisuus on selvästi havaittavissa myös puettuna vaikkapa tiukat farkut jalassa mutta vielä paremmin sellaisissa tiukoissa joustohousuissa joiden tyyppinimeä en muista.

        Sisäänpäin kääntyvät jalat eivät aina takaa oikeaa tyypitystä mutta yhdistettynä pystypyllyyn se antaa jo aika pitkälle suuntaa antavan diagnoosin varsinkin treenatuilla naisilla,liikehdintä myös kertoo jotain.

        Jos sulla on kattopeili niin käy alasti vatsallesi sänkyyn ja tutkit toisella peilillä
        "ilmakuvaa" jalkovälistäsi ,takapilluisen tavara näkyy sieltä pakaroiden välistä erittäin hyvin tuossa asennossa.

        Varmin ja lopullinen silaus löytyy tietenkin sieltä sänkypuuhista,mikäli olet lähetyssaarnaaja-asennossa ja keskivertopituudella varustettu pili ei meinaa löytää osoitteeseen hyvin niin tp.on kysymyksessä, mikäli tilanne sängyssä korjaantuu huomattavasti laitettuasi tyynyn pyllysi alle niin asia on selvä.

        Takapilluinen nainen tykkää kovasti ratsastuksesta selkä partnerin kasvoihin päin,hänelle asento tekee höpöä,myös kyljellään takaapäin on erittäin hyvä ja suosittu position,yleisesti takapilluinen ottaa kalun mieluimmin takaapäin vastaan mutta jotkut ujostelevat ja em tyyny pyllyn alla toimii yhteisymmärryksessä erittäin hyvin mutta jos kundilla on ihan "töpö" niin sekään tyynyjuttu ei auta.

        Tässä muutamia totuuksia..takapillu on very good pillu.

        Terveisin ja nautintoja sekä tutkiskelua.

        Kiitos asialliselta tuntuvasta vastauksesta! Hmm, kai minulla sitten on "se" taakse päin kallistuneena, koska tällainen muoto takamuksessa. ;) Takaa päin asento tuo melko varmasti orgasmin.


      • onko väärä valinta
        Nainen 34 kirjoitti:

        Kiitos asialliselta tuntuvasta vastauksesta! Hmm, kai minulla sitten on "se" taakse päin kallistuneena, koska tällainen muoto takamuksessa. ;) Takaa päin asento tuo melko varmasti orgasmin.

        Kun lyhyt kloppi panee takaa,eikä oikein ylety maaliin,onko kysymys yläpilluisesta vain lattajalka juhosta?


    • etutaka

      Etupiluiset erottaa myös liikenteessä, ajavat yleensä melko paskoilla autoilla. Heille maksetan myös huonompaa palkkaa.

      • P-asentaja

        Onkos noin,mulla on uusi kaunis sosiaalinen sinkkutypy-naapuri.

        Sillä on vanha Nissan jota olen jo joutunut korjaamaan...mitäs luulet mitä typyltä löytyy..olen kiinnostunut ? :)


      • hohhohhohhoooooooo

        Vaimollani on suht paska auto. No, hän onkin etupilluinen... Palkka on tosin aika hyvä.;)..Jospa se autokin paranee siitä.


      • Autoilua aikausina

        Takapilluisille keksittiin alunperin skinnerit,jotta vähän peli tasoittuisi ja samalla sennaikaiset penkit myötäilisivät paremmin ajomukavuutta.skinnerit olivat kahdenhengen ihmeitä ja kulkivat äänettömästi polkemalla.Skinnereissä ei ollut takapenkkiä höyryjen päästämiseksi mikä laski niiden suosiota.Pyöhemmin kun keskenkasvuiset ja vajaapituiset tukahduttivat orkkunsa takapenkillä tuli nykyisistä automalleista välttämättömiä mistä sossuista haettiin rahaa.Kauan sitten kun ihmiset olivat tärkeitä ja paskanjäykkiä,riittivät koppafordit heille.Ne korostivat heidän kantikkuuttaan entisestään kun he astuivat niistä ulos frakeissaan ja silintereissään.


    • eistä-takkaa

      takapillusen tuntee siitä se kävelle yleensä peppu taaksepäin ja etupillusella on yleensä häpykumpu suurempi sitten on kolopillu joka on niin piilossa reisien välissä ,että jalat täytyyolla 9 -3 asennossa levällään että reijän löytää.

    • P-O..oikea

      Katsoppas tuota juttua ellet jo ole :

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9553155#comment-47350116

      Hauskinta tuossa takapilluisuudessa (siis nautinnon jälkeen tärk.järj.) mielestäni onkin se että monikaan tyttö ei tiedä paljastavansa pilluisuuttansa jo ulkoisesti,joku yrittää peitellä sitä vaatetuksella mutta jalkojen asennolle on aika vaikea tehdä mitään.

      Ei sitä kannattaisi yrittää peitellä vaan kulkea pää pystyssä jos omistaa sellaisen luonnonlahjan kuin takapillun.

    • elbinpo

      Takapillu, etupillu, takapillu, etupillu, yhdessä kulkien..takapillu, etupillu, takapillu, etupillu, löydämme rakkaaaaaudeeeen..

      • opnible

        mutta pilsneriä en ota enää ikinä.


      • Nussija!!

        Mua ollaa nussittu aik vitu lujaa pilluu ja perseereikää saatana!!!!


    • TAKAPILLUNEN

      kulee perse pitkällä.

    • ei etupilluista!

      Etupillu on ruma, yksinkertaisesti. Olen muutaman naisen jättänyt pelkästään sen takia. Takapilluinen on vaan NIIN hyvä!

      • Pillu-Olavi

        Vanha viesti mutta kommentoin,etupillu on ihan hyvä ja varsinkin silloin kun on posliini ja kaunis pimppi eli kauniisti piirtyvät häpyhuulet kuten enoni sanoi mulle nuorena miehenä ollessani että "pampulapillu" on hyvä pillu,jota en heti poikasena ymmärtänyt.

        Ei naisia jätetä pillun sijainnin vuoksi..lienee juttu avaruudesta tai partnerin tekniikka todellinen syy.

        Kuitenkin kannatan takapillua mutta mitenkään aliarvioimatta ja loukkaamatta etupilluisia.

        Todellinen luonnon luoma taideteos on yhdistelmä oravapillu & takapillu..kukaan tosimies ei tyri sellaista suhdetta!!!


    • käsiteet epäselv

      linkkiä googleen JOTTA NKIS PIIIRROKSEN

      • Lainaus ko osoittees

      • _Huh_

    • puskurrrri

      hahahahhahahah XD naisista puhutaan ku autoista,etu vai takavetonen XDXDXDXD voi miähet :*!!!!

    • ajomies ei kiirehdi

      joo entine isotissinen tosin, oli etupillu aika vahvakin. takaapäin paneminen oli työlästä koska reiän sisäänmeno sijoittuu aika alas jalkoväliin. toisenkautta sitä edellinen hoitosuhde oli taas aikas takapillu koska sitä pysyti panemaan seisoviltaankin siten että nainen oli seinää vasten.

      nykyinen ajokone on hankittu käteisellä ja on ns keskiverto onnistuu sekä että takaapäin on myös hyvä paukuttaa meneen

    • kyntömies takavaolla

      Oliko näistä aiemmis pillukkaista sitten velkaa rahoitusyhtiölle? Annoitko entisen vaihdossa, saiko takapillusta paremman välirahan kuin tästä aiemmin ajamastasi etupillusta?

    • utelias urpo

      Oliko näistä aiemmista pillukkaista sitten velkaa rahoitusyhtiölle? Annoitko entisen vaihdossa, saiko takapillusta paremman välirahan kuin tästä aiemmin ajamastasi etupillusta?

    • Jaakko-Tepponen

      Höpöhöpö....
      Ihan urbaanilegenda.
      Taka- ja etupillu on korvien välissä.
      Se reikä on siellä hyvin pitkälle samassa kohdin kaikilla.
      Ja jos se vähän vaihtelee, ei sitä kukaan käytännössä huomaa.

      • Takapillun fanittaja

        Elikkä olet päässyt vain kerran pykälään tai et sitäkään.


    • näinkö?

      Eli meneekö näin;

      Jos nainen on ns takapilluinen ja tyydyttää itseään työntämällä etusormea koloonsa tämä joutuu nostamaan lanteitaan itseään kohti jotta tämä onnistuisi?

    • Pillu-Olavi

      Mikäli ymmärsin oikein että kohotat lantiota ylös tai vastaavasti tilanne olisi se että olet laittanut tyynyn korokkeeksi pyllyn alle niin silloin sormetus onnistuu paremmin.

      Mikäli menee näin niin selvä tapaus>>olet onnellisten ryhmään syntynyt omistamalla takapillun...tp =herkkup.

      Hyvää alkanutta Uutta Vuotta 2012.

    • 0+0+0

      Kyllä tuo fysiologinen erilaisuus on faktaa. Nykyisellä naisella on takana ja koska itsellä n pitkät sääre ei takaapäinnainti onnistu mukavasti. Etupilluiseen pääsee paremmin työntymään. Sen sijaan takapilluista voi naida takaapäin siten, että nainen makaa mahallaan jakalun pääsee työntämään hyvin siitä pakaroiden välistä perille. Asennossa voi mm. hieroa selkää erinomaisesti samalla kun työntelee samassa tahdissa.

      Ne jotka väittävät asiaa kaupunkilegendaksi taitavat olla aika kokemattomia asian suhteen tai sitten pienikullisina kärisvät muutoinkin penetraatio-ongelmista.

    • etuvaitaka

      Helppo testata.....jos naisella on etupillu, niin veskissä neste lentää eteen ja pelkästään sihisee, jos taas on takapillu, niin kuuluu valtava lorotus......näin helppoa....
      ..on muuten herkkua kuunnella esim. labrojen näytteenotto veskeissä naapurin suhinaa...

      • Aiheuttaa stondista

        No niin nyt se on selvä,yläkerran söde sexy sinkkuneito kun käy aamupissalla niin kuuluu valtaisa lorotus..ensin luulin että mulla on putkivuoto mutta sitten pystyin paikallistamaan.

        Sen verran on tultu tutuiks että juttua vaihdettu sexyn kanssa,hän seisoo hieman jalkaterät sisäänpäin (kauniit kintut muuten) ja tiukoissa farkuissa ilman takkia näkee kuinka peppu nousee sillai kivasti "hyppyrilleen".

        Minusta tuntuu että on varma tp..hemmetin kiinnostava pakkaus muutenkin.


    • Tiukan puhkaissut

      Ja riittävästi nussittuna pillun asentokin muuttuu. Tiukasta tulee hyvä pantava ja pilluun pääsee joka kulmalta. Huomannut myös, että pillu muotoutuu kalulle sopivaksi. Tiukastakin tuli aika makee pantavaksi, eikä ekan lapsen jälkeen vielä venynyt liikaa. Mut eipä reikään enää pikkupojan pippeliä kannata tarjota vaan pysyä kunnon miehen kalussa.

    • paras pillu

      Muutama takapillu osunut matkalle.Huomaa että 0 0 0 ei ole tuhlannut aikaa tumputukseen.
      Huomaa hyvin siitä että voi naida kun nainen on mahallaan ja levittää hieman jalkoja.
      Tässä asennossa onnistuu myös hyvin klitoriksen hieronta ja orkut on taattu molemmille.

    • Herr Lederhose

      En ole naisista huomannut etu, tai takapilluisuutta. Lantion asento voi olla hieman erilainen, mutta aina se pillu on siellä samassa paikassa.

      Tämän ketjun lukemisen jäkeen kuitenkin miettiä, että olenkohan minä etu- vai takamunainen mies? Mitähän se tarkoittaa ja kumpikohan on parempi?

    • minultapa löytyy etu sekä takap...u

    • taka-taka-taka

      Naisena ajattelisin, että se on kyllä ennemmin miehen jalkojen pituudesta kiinni, että kuinka naista naidaan takaapäin. Siis jos mies on paljon pidempi kuin nainen, on kontillaan painaminen hankalampaa raajojen pituus eron vuoksi (jos mies ei tule "yläpuolelta") ja silloin pannaan mieluummin jalat suorassa ja yhdessä jotta osuu paremmin kohilleen? Mutta oli miten oli, taitaa mulla olla ihan hyvä rööri kun onnistuu miten vaan, kunhan on takaapäin...;)

      • viekää pillunne

        maassa on jo tarpeeksi asukkaita joten ei ainakaan teidän uunoja geenejänne tarvita.


    • Oikein kunnon

      mätäspillu on parsta , kerran olen päässyt yhdenviikonvaiteen aikana sellaiseen tikkaamaan ja vielä tiukkaa sorttia

      • Aam takaa tuikkinut

        Onko mätäspillu sellainen että häpykumpu on voimakkaasti koholla vai tuuhea tuhero vaiko molemmat yhdessä ?

        Tiukka sen olla pitää oli malli mikä tahansa.


    • Tikkuus löytyy

      yleensä korvien välistä

      • ""Tikkuus löytyy""

        Ei oo tikkuja päässä :)


    • .....789..346...244.

      what.

      i just...

      what.

    • Ei oo väliä

      oliko etu-,taka-,mätäs-, orava-,luomu-,lotu-,nuori-, vanha-,paljas-,tai karvanenpillu kaikki on kelvanna en ole valkanna enkä valittanut jokakerta on pussit tyhjentyneet useampaan kertaa yhden yön aikana.Samaa tahtia ryskytellään eteenpäin ,valkaamalla ei tavara parane.

      • asdfgööökkjdjsjoooh

        Mulla oli kerran kierroksessa töröpeppuinen 41v yh rouva. Hän tykkäsi jos panin takaa, ja varsinkin jos silleen että ensin kalu sisään, sitten vatsalleen patjalle ja jalat yhteen. Oli muuten äkkitiukka tavara. Hänellä piti kallistaa lantiota tyynyllä että sai lähetyssaarnaajassa pallit vasten takamusta. Tai nostaa jalat olkapäille.
        Nyksä on taas niin etupilluinen, että takaapäin tuntuu siltä kuin tyrkkisi vatsan puolelle. Mutta kyllä se lentää näinkin. Tykkäänostaa jalat olkapäille ja siinä hän on huippu pantava.


    • gllup

      Hyvät panomiehet!
      Kumpi on parempi, etu- vai takapilluinen?
      Tätä kysyn nyt ihanaisena naisena, hyvällä itsetunnolla ja iän tuomalla kokemuksella.
      Mielenkiintoista olisi kuulla useamman miehen vastaukset.

      • Pillu-Olavi

        Vastaukseni on että takapilluinen se parempi...ei kahdesta kysymyksen vaihtoehdosta voi muuta kuin puhtaalla omatunnolla valita kuin paremman.


      • Jos olisi valta???

        Etupilluisuus on pitkien aikakausien sukujen painolasti huonosta kuivasta elämänpiiristä geeneissään ja ovat kroonistuneet kuivuuteen niin olemuksellaan kuin henkisestikin.Sellaiset sopivat nykymenoin parhaiten byrograateiksi milloin mihinkin luukkuun nääyttämään hapanta naamaansa asiakkailleen.


      • kehveli

        Toistan:

        Ei ole olemassa hyviä tai huonoja pimpsuja.

        Ei etu- eikä takapimpsuisia

        On vain pimpsuja!

        Kaikki ne tekee tehtävänsä, jos Neito itse haluaa niin.

        Ja jos Miehenretaleen keppikiisseli kelpaa, niin miehenretale (tarkoitan tälläkertaa itseäni) huomaa kyllä sen.


      • poddikt

        Joe ne on muuten samanlaisia niin tykkään paljon enemmän takap…sista (toimii paremmin mun lempiasennoissa).
        Pitkän kokemuksen perusteella uskallaan väittää, että takap… koettelee enemmän naisen itsetuntoa etup… näyttää olevan helpompi ulkonäkökeskeiselle ja heikkoitsetuntoisille.


    • Valehdelkaa nyt kovin

      Takapilluisuus ja takapano ovat lähinnä uskovaisten rakastelutyyliä koska se soveltuu heidän hurskaisiin polvistumisiin hartauksissaan ja näinnollen katsotaan pienemmäksi synniksi ellei jokakerta tulisikkaan raskaaksi.Osin heillä on tarkoitettu rakasteleminen vain lasten hankintaa varten.

      • Väärin meni.

        Se on juuri päinvastoin. Takaapäin paneminen on eläimellistä ja rietasta, ja valkoiset valloittajat ovat kautta aikain opettaneet panemaan lähetyssaarnaaja -asennossa. Vai mistä luulet, että juuri kyseiselle asennolle on tullut tuo nimi?


    • Huulen heittoa

      Tarkoittaa esim. että jos sinulla on isot munat,kannattaa naida ennen takaa,jotta ne eivät joutuisi puristuksiin luisevan partnerisi vatsan päällä.Pillu sinäänsä venyy mihin vain sekä eteen että taakse.

    • kehveli

      Mulla semmoisia kokemuksia, että ei ole olemassa mitään "takavittusia" t.muita sellasia.
      Siellä se on,mihin Se on tarkoitettu.

      Jalkaterien asennosta voisin sanoa senverran, että, se lienee kuitenkin selkärangan jutuista(skolioosi tms.).

      Jos Neitosta himottaa, niin ei hän ei perkele sitä peittele.

      Siteeraan edesmennyttä pakinoitsijaa:

      "Sanotaan, mitä sanotaan, vain pillu parasta".

    • hyväää

      Pimpsaa on tasan kahta laatua,siis ensimmäinen on hyvää pillua ja toinen on erittäin hyvää pillua.
      Takavittuisia naisia ei ole olemassakaan vaan sellaiset jutut ovat lyhyt kullisten legendaa.

    • näinmpä näin

      kai mulla on taka pillu kun nautin eniten doggystylista j lusikka asennosta.ja ei ongelmia työntämisessä...

    • taka… kun nautin?

      Voi sulla olla takap…kin, mutta ei nuo asennot ole kovin varma todiste kun tuohon onneesi vaikuttavat muutkin seikat. Joka tapauksessa se on sinulle sopivassa asennossa. Minusta lusikka on vakin kanssa mukavin silloin kun ollaan ahkeria.

      Se on tuo takap…suus vähän kaksijakoinen käsite.
      Keskenkasvuiset käyttää sitä naisten nimittelyyn jos epäonnistuvat.
      Tosimiehet käyttävät termiä ihan toisessa merkityksessä jos ovat moisen (aika harvinaisen) herkun tavanneet.
      Suuri osa miehistä ei ole aitoa takap…a koskaan nähnyt, saatikka saanut ja uskovat ettei sellaisia ole olemassakaan.

      Jostakin käsittämättömästä syystä naiset pitävät takap…suutta jotenkin hävettävänä asiana, johtuneeko keskenkasvuisten suunsoitosta ja leimautumisen välttelystä?

    • Pillu-Olavi

      -----------------------------------------

      Tottahan puhut tuntematon ystävä.

      Moni mies ei tiedä yhtään mitään takapimpistä joka on maailman herkkua loukkaamatta puheissani etupimppisiä jotka osaa hommat.

      Takapilluista on käsiteltävä oikein jonka vain tosimiehet tietävät,jokainen tosimies on myös aloittanut alkeista joten pienet kömmähdykset ovat anteeksiannettavissa.

      Tiedän tapauksia jotka ovat hävenneet takapimppinsä paljastumista mutta ovat olleet aivan haltioissaan kuultuaan minkä lahjan ovat saaneet,toiset naiset suorastaan pelkäävät että he paljastuvat täydessä vaatetuksessaan takapilluiseksi mutta eivät ymmärrä että leuka pystyyn suuresta luonnonlahjasta.

    • taka… kun nautin?

      ”…pienet kömmähdykset ovat anteeksiannettavissa.
      Ei muuten ole, ikävä kyllä. Yleensä nuo herkut ”vetäytyvät kuoreensa” pienestäkin hölmöilystä kun jo muutenki häpeilevät erikoisuuttaan.

      … ovat olleet aivan haltioissaan kuultuaan minkä lahjan ovat saaneet,
      Tuo ei kuulosta normaalilta. Ei nainen tuollaisesta haltioidu, mutta saa ansaitsemaansa arvostusta ja itsetunnon vahvistusta.

      … pelkäävät että he paljastuvat
      Ihan sama koskee hyvin etup…sia jotka eivät voi pitää tietynlaisia vaatteita. Eikä nämä etup…setkaan osaa arvostaa erikoisuuttaan vaan ”kärsivät” kummustaan.

      Typerät keskenkasvuiset miehet on riipineet liian monen herkun itsetuntoa.
      Jos minä olisin nainen takao…lla niin perustaisin yhdistyksen, vertaisten ”aatelin”.

    • No jopas on. Eka kerran minäkin asiasta kuulin, ja vanhaksi sain elää ennen sitä. Hyvin on pantu edestä ja takaa. Selkärankani koostuu joustavista nikamista, ei rautakangesta, joten olen omalla liikehtimiselläni voinut auttaa sisääntuloa. Eivät lyhyet koipenikaan ole olleet nainnin esteet. Takaa päin on onnistunut pidemmän partnerin kanssa. Joillain on ollut lyhyt, toisilla pitkä. Kukaan ei ole silti koskaan valittanut, että pilluni sijaitsee väärässä paikassa.

      Eli kuvailkaa nyt vaikka mittanauhaa hyväksi käyttäen täsmällisesti, mikä on etu- ja mikä takapillu. Onhan tämä saatava selville. Eli klitoris _ virtsaputki _ emättimen aukko _ peräaukko. Kuinka pitkä väli näiden elinten välillä? Ja missä kulmassa emätin kallistuu, jos kuvitellaan nainen vaikka makaamaan selälleen?

      Tässä taitaa olla jossain määrin urbaanilegendaa mukana. Älkää muuten unohtako, että miehillä on erektiokulma, ja se tuppaa muuttumaan ikääntyessä. Että ei kannata liikaa arvottaa naisia, saattaa emäntänne joskus nauraa teille puolestaan, kun ei enää otakkaan eteen.

      • arvottamista

        Sun kannattaa ottaa herne pois nenästä ja yrittää ymmärtää mistä tässä keskustelussa on kysymys:
        ”Etu- vai takapilluinen?”
        Jos luulet pimpin sijainnin olevan naisen arvottamista niin sulla on kai jotakin ihan väärässä paikassa.
        Ihanko oikeasti luulet naisen arvon tulevan pimpin sijainnista?

        Tämä lienee sitten miesten liikaa arvottamista:
        ”Selkärankani koostuu joustavista nikamista, ei rautakangesta, joten olen omalla liikehtimiselläni voinut auttaa sisääntuloa. Eivät lyhyet koipenikaan ole olleet nainnin esteet. Takaa päin on onnistunut pidemmän partnerin kanssa.”


      • Anonyymi

        Ei miehen erektiokulma muutu ikääntyessä eikä koko elämänsä aikana silloin kun miehen kulli seisoo .. vasta jos sairaus tai vanhuus vie munan seisontakyvyn, niin silloin tietysti erektiota ei enään ole .. normaalimmat erektiokulmat ovat : noin 45 astetta ylöspäin ( useimmilla miehillä näin ) , joillain 90 astetta , ja joillain 45 astetta alaspäin .. kaikki hyviä ja kaikki toimivat jos kulli seisoo kovana .. ja huomatkaa miehet että munalla on muitakin hommia kuin pelkkä kuseminen.. hymyä .


    • Itseopp gynekologi

      < Eli kuvailkaa nyt vaikka mittanauhaa hyväksi käyttäen täsmällisesti, mikä on etu- ja mikä takapillu. Onhan tämä saatava selville. Eli klitoris _ virtsaputki _ emättimen aukko _ peräaukko. Kuinka pitkä väli näiden elinten välillä? Ja missä kulmassa emätin kallistuu, jos kuvitellaan nainen vaikka makaamaan selälleen?>

      Ei ole standardia keskinäisistä etäisyyksistä,takapilluisella on normaalisti koko reikäsarja kehon pystyakseliin nähden taaksepäin kallistunut 3-6 astetta enemmän kuin ei-takapilluisilla.

    • +-0

      Jopas oli paljon pillusta asiaa...ihan rentouttavaa!))

      • Takamummo

        Varma merkki takapilluisuudesta on se ettei vessassa käynnin jälkeen kumman reiän pyyhki vai pyyhkikö molemmat.


    • Pyöräilevä blondi

      Kumpikohan mulla on kun pyöräilen niin satula tekee niin mahdottoman höpöä mulle ?

      • Pillu-Olavi

        Et kertonut satulan kallistuskulmaa joten vaikea vastata,mikäli satula on kuitenkin tehtaan oletusarvoissa uskon että olet takapilluinen.


    • Apinoiden palsta

      Luettuani tämän viestiketjun romahti usko miessukupuoleen. Ikävä todeta, että miehet ovat (ylä)päästään apinan tasolla.

      • Pillu-Olavi

        Miksi otat noin henkilökohtaisesti,olen ylen imarreltu kun vertaat muakin apinoihin koska apinoilla "säteilee" nupissa viimeisten tutkimusten mukaan erittäin hyvin jopa paremmin kuin ihmisellä,apinat eivät käy koulua mutta silti ne ovat fiksuja.

        Mikäli et omista herkullista takapillua niin ei siitä tarvitse katkeroitua,etupilluisetkin on käyneet hyvin kaupaksi.

        Etsi itsellesi mies joka osaa tyydyttää sinut niin viha miessukupuolta kohtaan katoaa.


    • Carolina-Angelika

      Olen Make lukenut juttujasi ja tunnut tietävän naisen anatomiaa enemmän kuin moni nainen itsestään.

      Älä välitä tuollaisten "tekosiveellisten" höpinöistä,siellä on selvästi havaittavissa pahoja patoutumia ja epäonnistumisia miesten kanssa kirjoittajalla "Apinoiden palsta".

      Unelmoin kaltaisestasi miehestä.

    • lalalallalalaa

      itse olen takapilluinen.

      • seksi:DDDDD

        ne onkin parhaita!! ;)


      • KäytännöllinenM
        seksi:DDDDD kirjoitti:

        ne onkin parhaita!! ;)

        Kylkipillu se vasta on makia. Tyttöystävällä on sellanen tuossa vasemman lonkkaluun alapuolella. Mulla taas on oikealle pahasti kylkiväärä mulukku. me voidaan kullan kanssa iltakävelyllä ollessa harrastaa nussiskella kävelyn siitä kärsimättä.


      • hoitajaa
        KäytännöllinenM kirjoitti:

        Kylkipillu se vasta on makia. Tyttöystävällä on sellanen tuossa vasemman lonkkaluun alapuolella. Mulla taas on oikealle pahasti kylkiväärä mulukku. me voidaan kullan kanssa iltakävelyllä ollessa harrastaa nussiskella kävelyn siitä kärsimättä.

        olette järjiltänne! Vai että takapilluisella on koko reikäsarja mukamas taaksepäin kallistunut. Tutustu nyt hyvä mies naisen anatomiaan. Pillun suuaukolla ei ole mitään tekemistä naisen sisuskalujen kanssa. Emätin on n. 45 asteen kulmassa ja sen suunta on eteenpäin laskeva. Jos toisin olisi, olisi kyseessä todella paha mutaatio. toisia naisia kyllä kykenee panemaan takaapäin helpommin, mutta se johtuu siitä, että emätin antaa paremmin periksi. Mutta taaksepäin kallistuneesta pillusta puhuminen on kyllä pahimmanlaatuista tietämättömyyttä.


      • että emätin antaa?
        hoitajaa kirjoitti:

        olette järjiltänne! Vai että takapilluisella on koko reikäsarja mukamas taaksepäin kallistunut. Tutustu nyt hyvä mies naisen anatomiaan. Pillun suuaukolla ei ole mitään tekemistä naisen sisuskalujen kanssa. Emätin on n. 45 asteen kulmassa ja sen suunta on eteenpäin laskeva. Jos toisin olisi, olisi kyseessä todella paha mutaatio. toisia naisia kyllä kykenee panemaan takaapäin helpommin, mutta se johtuu siitä, että emätin antaa paremmin periksi. Mutta taaksepäin kallistuneesta pillusta puhuminen on kyllä pahimmanlaatuista tietämättömyyttä.

        Ota herne pois nenästä. Miksi yrität kiistää päivänselvää asiaa.
        Se on fakta, että toiset naiset on takap…sia, toiset etup…sia, suurin osa naisista siltä väliltä.
        Taidat ymmärtää koko asian tahallasi väärin, jos niin on niin arvaan kyllä miksi!

        ”se johtuu siitä, että emätin antaa paremmin periksi”
        —no voi herran pieksut mitä ymmärtämättömyyttä, oletko oikeasti noin tyhmä?


    • jösjöklöklöcköls

      Tämä olin viihdyttävin viestiketju, jota olen koskaan suomi24:stä lukenut! Toivottavasti ei koskaan omalle kohdalleni satu petikumppaniksi noin naisten anatomiasta tietämättömiä miehiä. Vai että ihan etup-- ja takap--! Täällä kirjoittelee selvästi sama teinipoika, joka kirjoitti toiseen ketjuun legendaarisen kysymyksen "mitä eroa on klitoriksella ja vaginalla"...

      • pilluinen

        Jes, eiköhän tämä etutakapilluisuusasia jo tässä selvinnyt. Heh heh.


    • Ville...

      Aina on herkku löytynyt jalkavälistä. Eri naiset tyykkävät esitellä herkkuaa erilailla. Yleensä kostumisen jälkeen asento muuttuu, suorastaa huutaa kullia sisään. Mikäs sen mukavampaa kuin naida napsauttaa. Minä tykkää siitä , älkää naisen pihdatko, hyvä se tekee teille.

      • Vittu-Vate

        Vedä herkkuasi naamaasi vaan,et tarvitse partavettä herkkunaama jos sinulla joku haiven löytyy yleensä.


    • Gynegologi

      Maksakaa myös vauvanne ja pitäkää pillunne.

    • Epävarma

      Onko Lehmällä myös Emätin ja Sonnilla Karhu-Imukuppi?Millä nimillä näitä oikeasti kutsutaan?

    • niiseo

      Etupillusen akan huomaa siitä että se kävelee jalat hieman levällään kuin aku-ankka, varpaat osottaen hieman etuviistoon. ja takavittusella naisella tämä on taas toisin päin.

      • Näin se menee

        "" ja takavittusella naisella tämä on taas toisin päin.""

        Näin se menee,takapimppitypsy kun pysähtyy seisomaan paikalleen niin ne jalkaterät "lumpsahtavat" välittömästi sisäänpäin jota nainen ei edes itse huomaa...muista tuntomerkeistä puhumattakaan..kävelyssä ne jalkaterät ei niin selvästi eroitu.

        En minä niitä tarkkaile mutta silmään vaan aika useinkin osuu kun istuu autossa esim liikennevaloissa ja sattuu vilkaisemaan vaikka ratikkapysäkille.


    • nonniin :D

      Kertokaahan miehet nyt sitte mulle. Eli seison silleen peppu vähän töröllään koska on epämiellyttäväsiestä peppu "suorana". Jalkateräni ehkä kääntyvät aavistuksen siisään, eivät ainakaan sivuille käänny. Mutta. Pissaan kyllä niin että pissa tulee eteen ja kuuluu suhinaa. Nussiminen kyllä luonnistuu kaikista asennoista. Kiitos :D

      • 24

        Peppu on nätti, kukapa muuta väittäis!


      • nyt sitte sulle

        Mitä sulle nyt sitte pitäis kertoa. Tarvitsetko todistuksen, että sellainen kaikkein tavallisin pantava jolla ei ole etu… eikä taka… vaan se kaikkein tavallisin (keskiversio). Eli ei erikoisen hyvä lähetsyss… eikä takaa, mutta kumpikin luonistuu.

        Tuo ”luonnistuu kaikissa asennoissa” on huikea saavutus tuollaista ei ole vielä pitkän polkuni varrelle sattunut.

        Kiitos kysymästä :D


    • Polviholli

      Olen nussinut n.20 naista. Oikea takapillu ollut vain yhdellä. Mulkkuni on. N. 17cm eli normikoko ja takaa piti panna tai hän ratsasti. Olin tottunut panemaan lähetyssaarnaajassa, mutta ei onnistunut. Piti nostaa koivet olkapäilleni että sai toosan oikeaan asentoon. Kovasti tykkäsi kun takaapäin annatin.

    • kokenutnainen_

      Ihme juttuja teillä. Ei tunnu pitävän paikkaansa ainakaan minuun. Kukaan mies ei ole koskaan kommentoinut, onko minulla etu- vai takapillu, mutta itse olettaisin sen olevan etuversio, koska klitta näkyy mukavasti eteenpäin, kun seison ja lähärissä ja ratsastaessa saan orgasmin, takaapäin en ole ikinä saanut.

      Minulla on jäntevä ja lihaksikas kroppa, jossa hyppyripeppu ja jalat menevät vähän sisäänpäin. Pissa suhuttaa eteenpäin paineella. Seksi on aina onnistunut kaikissa asennoissa.

    • kunnioitusvarovaisuus

      Kyllä niitä etu ja takapillusia on olemassa. Minulle luoja lahjoitti , ison elimen. Sillä on ylettänyt, kumpaankin. Etupillusten kanssa ei saa työntää ns. pohjaan (häpyluuhun saakka) Hekuman huipulla on muistettava, malttia,,

    • Takapimperoinen

      No mulla mun mielestä takapillu. Ei se kiltta sitä ratkaise. Mullakin tulee helposti päällä ollessani ja lähetyssaarnaajass nostan usein jalat olkapäille tai muuten nostan beban alustasta. Ikinä ollu kenenkään kanssa onkelmaa kaikki asennot on käynyt ja pienin kalu on ihan oikeesti ollut mallia nakki. Niin ja takaapäin nainti on nannaa.

    • Anonyymi

      Kuinka on mahdollista että täällä ei näytä kukaan tietävän että mitä tarkoittaa etu tai takapillu .. nyt selviää : pillunreiän sijainnilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä .. kysymys on pilluputken SUUNNASTA .. takapillun pilluputki suuntautuu naisen napaa kohti ja etupillun pilluputki suuntautuu enemmän selkärankaan päin .. molemmat pillut ovat suunnastaan huolimatta yhtä " hyviä " .. ammattimies tietää että kullia on " väännettävä " pannessa sillä lailla että kullin pää tökkii G pistettä pillun sisällä ..

    • Anonyymi

      Nyt jatkuu : etupillua on helpompi panna päältä ja takapillua on helpompi panna takaa , mutta molempia pilluja voi panna kummalta puolelta tahansa hyvin nautinnollisesti kun muistaa ja osaa pannessaan " vääntää " kovalla kullilla niin että kullin pää tökkii G pistettä naisen sisällä .. mutta vääntö tietysti tapahtuu eri suuntaan molemmilla pilluilla.. mutta tärkeintä on ensin nuolla pillu oikein kuumaksi ja vaikka ihan orgasmiin asti ja sitten mulkulla .. tiedän mistä puhun , kun yli 3000 pillua on läpi pannut ..

      • Anonyymi

        Tuskinpa edes kolmeakaan oot päässy kokemaan jos yhtäkään


    • Anonyymi

      Ja miksi osa miehistä arvostelee naisten pilluja .. niin kuin kerroin , olen pannut yli 3000 naista jo nyt tähän mennessä ja en ole milloinkaan tavannut " huonoa " pillua .. pillun hyvyys ja kuumuus on niin hyvä ja kuuma kun mies sen kiihoittaa .. ja tärkeintä on nuolla ensin .. käydessäni ilotalossa olen jokaisen ilotytön pillun nuollut , ja hyvin .. eikä minulla ole koskaan ollut sukupuolitautia, vaikka en käytä kondomia oikeastaan milloinkaan .. ja muistakaa miehet että oikea mies ei moiti pillua .. ei koskaan ..

      • Anonyymi

        Sinäpä et olekaan mikään oikea mies vaan säälittävä valehteleva vätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä et olekaan mikään oikea mies vaan säälittävä valehteleva vätys

        Jah hah.. siellä homomieskin heräs..


      • Anonyymi

        Olen mielenkiinnolla lukenut näitä pillujuttuja näin vanhemman naisen kokemuksella ( nuorena olin kaunis nainen ja miesten mieleinen ja sain ja halusin munaa paljon , mutta nyt en enää saa ja on vähän paikat jo kuivatkin ) . - mutta on mukava huomata että kerrankin on joku mies oikeilla linjoilla ja arvelen hänen tietonsa johtuvan suuresta kokemuksesta ( yli 3000 pillua läpikäynyt ) . Laskin että jos mies kuksii noin 2 pillua / viikko , niin 40 vuodessa hän ehtii naida 4160 pillua . Eli esim 20 - 60 ikävuoden välillä . Ja ehtii vielä lisää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jah hah.. siellä homomieskin heräs..

        Ilmeisesti itseäsi tarkoitat


      • Anonyymi

        Naisena on minunkin nyt otettava kantaa - ensimmäisen kerran elämässäni tällä palstalla- tämä mies joka on rakastellut yli 3000 naisen kanssa , niin hän näyttää tietävän mistä puhuu - hänen tietonsa etu ja takapilluisuudesta on juuri niin kun hän kirjoittaa - ja hän näkyy ymmärtäneen että pillut nuollaan ENSIN märäksi - eihän kuivaa pillua voi panna kunnolla , ei edestä eikä takaa - ja yhtä tärkeätä on se että munanne seisoo kunnolla ...


    • Anonyymi

      Njah. Reilusta sadasta naisesta kokemusta. Tiukkuudella on väliä. Myös kostumisella. Ja tietysti sillä, että miten kukanenkin uskaltaa heittäytyä. Mutta sen olen huomannut, että etupilluiset saavat helpommin orkkuja, kuin takapilluiset. Takapilluiset feikkaa useammin. Vaikka etupillu ei niin nätti olekaan, niin annan ääneni etupillulle.

    • Anonyymi

      Samaa kuin autoissakin on etu ja takaveto sitten vielä neliveto jossa pillu keskempänä onnistuu sekä eestä et takaa. T. Testi kuljettajana 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Laitan nyt itsekin kaluni tähän pillusoppaan. Oma vaimo on takapilluinen ja voin kertoa salaisuutena vain tälle palstalle että takapilluhan on pillujen aatelia. Minua kiinnostaa myös persoonallisuutena ja sosioekonomisesti eri pillutyyppien päällä istuvat naiset. Itse huomasin jo varhain, että takapilluiset on minun juttuni. Takapilluiset eivät ole niitä naisia, jotka tuovat itseensä näyttävästi esiin vaan ovat yleensä niitä hiljaisempia naisia. Oman empiirisen tutkimuksen perusteella väitän, että takapilluiset naiset jotenkin häpeävät saamaansa lahjaa ja heillä on myös huonompi itsetunto aina siihen saakka kun/jos ymmärtävät lahjansa merkityksen miehille. Tässä on meille miehille paikka kertoa miltä tuntuu panna takapillua ja samalla tehdä hyvää muutenkin naisen olemukselle. Samasta syystä eivät yleensä ole kovin uraorientuneita vaan pikemminkin perhe ja lapset on tärkeitä asioita heille ja siten tulotasokin on pienempi ainakin siihen asti kun tulevat paremmin sinuksi takapillunsa kanssa. Käänteisesti siten nämä uranaiset on tyypillisesti etupilluisia ja tarjoavat vain suht tylsän seksin miehille. Monesti nämä etupilluiset on myös vähemmän perhekeskeisiä ja heille lapset eivät ole kovin olennaisia paitsi jos lapsista on status tai vastaavaa hyötyä itselle tai uralle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe