Kertokaapa miehet mitä eroa niissä on, vai onko mitään? Kumpi parempi ja miksi?
Etu-vai takapillu
16
8925
Vastaukset
- ja ottajasta
Kaikilta saa
- panomie.
olen kokenut takapillun hieman hankalemmaksi lähetysaarnaajassa, kun munaa se jotenkin ahdistaa niin. Takaapäin ei eroa. Takapilluset on kai himokkaampia yleesä.
- Usealta saanut
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta:))
- tsingiskaani
Usealta saanut kirjoitti:
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta:))
nii, eriksen on pyyntimiehet ja saantimiehet. Minä kuulun jälkimmäisiin.
- Pillusta sekaisin
" Ei ole eroa, riippuu anatjasta" ,, onko se anatja ulkomaalaisen tytön nimi,siis antaako kaikki anatjat ?
- Pelimies.
Ei sillä ole väliä. Pääasia että on.
- serbo
tosin on tiukempi
- Vittujen ystävä 19v
serbo kirjoitti:
tosin on tiukempi
Käyn silloin tällöin nussimassa naista, jolla on heikko selkä. Hänellä on selvä takavittu, niin takana ruumiin keskiviivasta, että reikä on miltei normaalin anuksen paikalla, välilihaa sentti, ja anuskin on ihmeen takana. On luonnollista nussia häntä takaapäin. Hän on perse pystyssä ja notkoselkä mutkalla himottava näky. Vittu on ihan tyrkyllä. Hieron hepillä hänen märäksi ja sitten se alkaa. Aktin lopussa naisen laskeutuu mahalleen ja ruiskimme yhtäaikaa. On kyllä niin hyvä mätäs, on kuin nussisi hunajapurkkiin. Olen yrittänyt panna häntä edestäpäin, mutta se on sellaista koukkimista, ettei onnistu ilman paksua tyynyä perseensä alla. Kyllä naisten vitut voivat asettua selkeästi etu- ja takapuolille ruumiin pystykeskiviivasta jopa 90 asteen erolla. Oli minulla muuan eyuvittuinen nuori nainen, jota oli kiva nussia kun hän piti koipiaan yhdessä ja silti sen vittu oli edessä tytkyllä. Oikein hyvin nussittava tyttö.
- rhehethe
Vittujen ystävä 19v kirjoitti:
Käyn silloin tällöin nussimassa naista, jolla on heikko selkä. Hänellä on selvä takavittu, niin takana ruumiin keskiviivasta, että reikä on miltei normaalin anuksen paikalla, välilihaa sentti, ja anuskin on ihmeen takana. On luonnollista nussia häntä takaapäin. Hän on perse pystyssä ja notkoselkä mutkalla himottava näky. Vittu on ihan tyrkyllä. Hieron hepillä hänen märäksi ja sitten se alkaa. Aktin lopussa naisen laskeutuu mahalleen ja ruiskimme yhtäaikaa. On kyllä niin hyvä mätäs, on kuin nussisi hunajapurkkiin. Olen yrittänyt panna häntä edestäpäin, mutta se on sellaista koukkimista, ettei onnistu ilman paksua tyynyä perseensä alla. Kyllä naisten vitut voivat asettua selkeästi etu- ja takapuolille ruumiin pystykeskiviivasta jopa 90 asteen erolla. Oli minulla muuan eyuvittuinen nuori nainen, jota oli kiva nussia kun hän piti koipiaan yhdessä ja silti sen vittu oli edessä tytkyllä. Oikein hyvin nussittava tyttö.
Toi 19 ei kaiketi oo ikäsi...?
- Vittujen ystävä 91v
rhehethe kirjoitti:
Toi 19 ei kaiketi oo ikäsi...?
Meni nurinpäin ikäni.
- Lakeerikenkä
Vittujen ystävä 19v kirjoitti:
Ovat useimmiten (lähes poikkeuksetta,näkee/varmistuu perseprofiilista) takapilluisia,yhtä notkoselkäistä liikunnallisen ammatin omaavaa neitoa olen nussinut vähän monenlaisissa olosuhteissa harjoitussalin pukuhuonetta myöten ja se takapillu on sitten ollut käytännössä todella hyvin esillä..kyytiä on piisannut jäntevien lihasten saattamien takapotkujen myötä.
- Pillu-Olavi
Paljon juttua : http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/takapillu tid:3392?term_keywords=takapillu
Henkilökohtaisesti ensiksikin on todettava että parhaat panokokemukset ja kiihkeimmät naiset ovat jostain syystä tulleet vastaan naisilta jotka omistavat takapillun (lääketiedekään ei tunne mekanismin ja toiminnan syitä).
Takapilluisen kanssa on ihan turha yrittää lähetyssaarnaajaa lyhyellä kalulla,sensijaan miehen mittaisella kalulla ja taitavan tytön kanssa tyyny pyllyn alla toimii varsin hyvin mutta ne oikeat asennot joista takap-tyttö tykkää löytyvätkin kategoriasta takaapäin eri variaatioissa.
Siinä lyhyesti..paras pillu on takapillu oravapillun ominaisuuksilla.
Hyvää tapaninpäivän jatkoa.- harvinaista tuo
”takapillu oravapillun ominaisuuksilla”
veikkaan, että ei löydy montaa tuollaista superherkkua Suomesta, yhden tiedän.
Väittävät sen olevan hyvin pienen naisryhmän geeneissä.
- Veikko Lavi
Hilju oli takapillu juu.
- kyssärin
yhtä oikeata vastaustaei ole, kumpi tahansa voi olla parempi jos osaa.
takapillu on HHP, mutta makuuasennossa vain siinä tapauksessa, että nainen on suhtkoht pienipeppuinen, osaa ja taipuu.
etupillu on paras lähetyssaarnaajassa ja kauniimpi kattella edestäpäin, mutta taipuu huonosti takaapäin herkutteluun.
Jos olis pakko valita ja jos molemmat olis yhtä taitavia, niin kallistuisin ehkä takapillun kannalle - MF50
mutta takapillu on kyllä mieleeni. Tuossa miehet väittää että takapillua ei voi naida lähetyssaarnaajassa, mutta asia on aivan päinvastoin. Kunnon lähetysaaarnaaja-asennossa jossa miehen koko kroppa liukuu eestaas, kullin etureuna hinkkaa takapilluisen naisen koko vitun herkän kohdan arsenaalia niin että nainen kuin nainen saa orkut naidessa vaikkei olisi aiemmmin saanutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486237
- 441657
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371291- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837