Löytyisikö Catanin aiheisiin peleihin tai muihin lautapeleihin hurahtaneita,tai muuten niiistä kiinnostuneita,eteläisestä Suomesta?? Ilman ikärajoituksia.
Siis myös 20- 60v.
Säännöt opetetaan myös ensikertalaisille.
Ihmisiä jotka uskaltaa tulla pelaamaan yksinkin porukkaan,vaikka ei tuntisi muita pelaajia ennestään??
Parasta peleissä sosiaalisuus sekä sopiva jännitys..
Halpaakin kuin hammastahna verrattuna rahapokeriin tai sököön)). Tietysti joskus noista jää voittollekin.
Myös muita NYKYAIKAISIA lautapelejä minulta löytyy n20 kpl erilaista.
Huom enkä tarkoita mitään monopolia,kimbleä,afrikan(somalian) tähteä,tammea..
Ko pelistä löytyy tietoa netistä ihan kivasti suomeksikin ja englanniksigooglettamalla,YouTubesta tai wikipediasta..
Ota yhteyttä [email protected]
yksinäisyyteen vaihtoehto??
Plantagen184
2
213
Vastaukset
- ---
Just joo. Eka kattoo et voiskin olla hauskaa, mut sit osuu silmiin "afrikan (somalian) tähti". Mitähän tälläkin tarkoitat? Tuollaisen urpon kanssa kukaan halua aikaansa viettää, ei ihmekään että olet yksinäinen.
- paavo-KK
sama juttu, eka näytti ihan hauskalta mut sit toi teksti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512