eli siis huomasin et mun akvassa on kotiloita nii miks niit on ja miten pääsen niist eroon?? ja mul on ollu nyt noin 1kk 8 kardinaali tetraa ja nyt niitä on enää 4 miks ne kuolee? : (((
Akvaariossa on 2 miekkapyrstöö,7intiaanitetraa,7mustatetraa, 3partamonnia ja 1 kuparimonni (oli 2 mut 1päivänjälkee toinen kuoli : ((()
ongelmia akvaariossa-.-.... HELP me!!
3
119
Vastaukset
- rajatapaus87
kotiloista pääsee eroon esmes hommaamalla pari petokotiloo. Ne syö nuo roskakotilot ja sen jälkeen elelee kalan ruualla, eikä syö kasveja..
Kerrohan akvaariosi vesiarvot, montako litraa akvaariossa on, kuinka usein vaihdat vettä ja kuinka paljon sitä vaihdat, minkälainen suodatin. - 35ehy
en mittail mittää arvoi 80l vaihdan vk välein öööömmm... se o sellane musta mis lukee ssinisel jottai
- kike79
no on sulla kalasoppa ja melko laihoilla eväillä olet akvan hommannut...oiskphan pitäny hiukan enemmän påerehtyä oikeesti asiaan enne kuin otit moisen sillipurkin ja täytit kaloilla jpotka mitä ilmeisemmin sovi yhteen...
arvoja pitää tarkkailla että tiedät ettei nitriittiä synny joka myrkyttää veden ja tappaa kalat.
lämpötila siksi ettei kalat tykkää rajuits avaihteluista ja kuolee siihen, ja kaikki kalat ei viihdy saman asteisessa vedessä.
veden kovuus ...tiedätkö edes sitä...onko pehmeää vai kovaa ?
Kun kaikki kalat ei viihdy samoissa vesissä.
veden vaihto ok.
mutta tiesitkö että noin pientä purkkia on vaikeampi hoitaa kuin huomattavasti suurempaa, itse vaihdoin 60stä 150 loitraseen ja kalat viihtyy, ravut myös.
ihmekkös se jos kalat kuolee kun ei sulla vesiarvot oo oikeen kondiksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888