Olen suuri syntinen: juomari, mässäilijä, irstailija, nettipiraatti, laiskuri, Jumalanpilkkaaja, herjaaja ja epäuskoinen. Ymmärrän ansainneeni kadotustuomion ja olen koittanut tehdä parannusta ja lukea Raamattua ja kristillisiä kirjoituksia. En ole kuitenkaan löytänyt uskoa.
Voisiko joku rukoilla puolestani, että löytäisin uskon Kristukseen?
Esirukouspyyntö
20
256
Vastaukset
- Hoh hoijaa...
No niin, taas tällainen tyypillinen tapaus. MITÄÄN ei tapahdu jet ITSE asioille tee jotakin. Voit istua missä tahansa kammiossa rukoilemassa vaikka kuolemaasi asti, mutta muutosta ei tapahdu jos et ITSE niitä tee.
Kohta täällä on taas pitkä litania ihmisiä jotka ovat valmiita rukoilemaan puolestasi ym. ym. mutta tosiasia on, että vain sinä ITSE voit saada aikaan muutoksen elämääsi.- Lahjavanhurskaus on
Jumalan teko alusta loppuun. Opetat omavanhurskautta vaikka myös Jumalan armo meitä kasvattaa hylkäämään maailman himot ja jumalattomat teot. Pelastus ei perustu meidän tekoihin vaan Jumalan armoon sataprosenttisesti, sillä vain Jeesuksen veri on hinta synneistämme ja elävä vesi ja Pyhä Henki annetaan anoville ja kuuliaisille Herran suuressa armon valtakunnassa, amen.
Hienoa jos sinäkin tahdot lahjavanhurskauden ja asetat toivosi Jeesuksen armoon ja totuuden, sillä totuus tekee sinutkin vapaaksi synneistä ja huonosta.
Kaikki kunnia ja kiitos yksin Isälle ja Pojalle Jeesuksen nimessä! - Yks vaan
Olen samaa mieltä kanssasi. Kyllä sitä on itse yritettävä tehdä tuolle asialle jotakin. Eivät siinä muiden rukoukset paljon auta, jos joku vain jatkaa juomistaan, mässäämistään, irstailuaan, herjaamistaan jne.
- Jlantahtotapahtukoon
Kyllä näin on. Itsellä pitää olla tahto muuttua.
MUTTA, jos ap:n puolesta rukoillaan, hänelle voi tulla se TAHTO MUUTTUA. Sillä tavalla ne esirukoukset auttavat. Että ei ne rukoukset koskaan "harakoille mene". Ilman muuta kannattaa aina rukoilla. Kun on esirukoiltu, voi kyseessä olevan henkilön olosuhteet muuttua, esim. seuraavasti: tietokone hajoaa eikä ole varaa ostaa uutta, rahat loppuvat joten ei ole varaa ostaa viinaa eikä mässäillä. Ja kun ihminen joutuu oikein pahaan "jamaan", tulee siinä mieleen se viimeinen oljenkorsi, joka hupskeikkaa voi ollakin Jumala.
Silloin ei enää ainoastaan pyydetä esirukouksia vaan rukoillaan myös itse polvillaan ja kristilliset kirjoituksetkin alkavat "maistua".
Katsotaan nyt, kuinka tässä tapauksessa käy. Elikkä rukousrinki "kehiin!"
- Rukoilen Jeesuksen
nimessä sinulle Jumalan armoa ja totuutta. Hyvä että et elä valhellisessa itsekuvassa ja se on totuuteen tulemista. Herra Jeesus suokoon sinulle elävää vettä ja Pyhän Hengen voimaa ja vanhurskautensa janoa ja nälkää, niinkuin olet lähestynyt Jumala ja hyvä niin. Ano Jeesuksen nimessä Raamattua lukiessasi, että voisit elävän veden Jeesukselta saada ja samoin Pyhän Hengen opetuksen. Ole kestävä kaikessa lähestymisessä, sillä Jeesus on voittanut ja samoin sinä voittajana ja kutsuttuna ja valittuna voit vastaanottaa sen hengellisen hyvä, josta taivaassa iloitaan ja soimaamatta annetaan.
Jumala tuntee sinut täysin ja tietää mitä tarvitset ja on jo vaikuttanut nämä kirjoittamasi ja pyyntösi. Herra Jeesus sinua johdattaa ja on sen jo aloittanut kun tahdot valtakuntaansa ja siihen hyvään hengelliseen siunaukseen.
Kiitä kaikesta Jeesuksen nimessä, sillä Herran Henki siitä iloitsee ja vaikuttaa sen kautta myös muuta hengellistä hyvää vaikka et sitä luonnollisilla silmissäsi pysty näkemään sillä vaellamme uskossa emmekä näkemisessä. - Puhdassydämiset näke
Rukoillaan, jos sydämesi on vilpitön, niin apu tulee. Synnillä ei saa kyllä leikkiä?
- olet uskossa
Jos kerran uskot kadotustuomioon, niin olet jo nyt uskovainen.
Ketkään muut eivät nimittäin usko kadotustuomioon kuin uskikset. - TV.Seppo
"" En ole kuitenkaan löytänyt uskoa.""
Hyvä että järkesi pelaa. Jumalausko vie myös järjen.- Yks vaan
"Jumalusko vie myös järjen."
Eikä vie. Mistä tuommoista sait päähäsi? Esimerkiksi yliopistoissa opiskelee niin uskovia kuin uskomattomiakin. - Eithel
Yks vaan kirjoitti:
"Jumalusko vie myös järjen."
Eikä vie. Mistä tuommoista sait päähäsi? Esimerkiksi yliopistoissa opiskelee niin uskovia kuin uskomattomiakin.Yliopistoissa opiskelee montakin pölvästiä, jotka korvaavat ahkeruudella älynsä puutteen.
Kun melko suuri osa ikäluokasta menee yliopistoon, niin joukossa on pakko olla typeryksiäkin. Kutakuinkin kunnollinen äly on nimittäin vain alle 5% väestöstä. Muut ovat epäloogisia ja katteettomiin auktoriteetteihin luottavia.
Lisäksi varsinkin vanhimmissa ikäluokissa on ihmisiä, joiden muodollinen koulutus on jäänyt heikoksi esimerkiksi köyhän kotitaustan takia, mutta äly on silti parempi kuin monella akateemisesti koulutetulla.
Koulutetut ovat toki keskimäärin älykkäämpiä kuin kouluttamattomat, mutta ei silti pidä liioitella koulutuksen ja oppiarvojen merkitystä todisteena hyvästä järjestä. Professoriksi voi nykyäänkin päästä pseudotieteellisellä ajattelulla ja surkuhupaisalla logiikalla.
- , Päivi,.
Haluan rukoilla puolestasi, vaikka olen ite samanlainen. Mutta ano rauhassa niin minä olen tullut neuvotuksi, ja voit löytää rauhan itseesi, voimia ja kärsivällisyyttä toivoo Päivi.
- järki hereille
Sinäkin olet uskis koska kerran rukoilet Timon puolesta ja uskot että rukoilemalla voi löytää rauhan.
Ettekö te osaa erottaa edes uskoa ja ei-uskoa toisitaan?
Ollaanko sitä hiukan tyhmiä?
- pÄivi vas
No mitä kirjoitusta tuo nyt muka on? Mikä siinä on tyhmää jos rukoilee toisen puolesta? Ja miten voit toista sanoa tyhmäksi jonkun sanan perusteella jos et tunne edes koko ihmistä,.
- 0240902011.,l
Voithan aina liittyä meihin jotka rukoilevat kl 20,00. Itsekkin tarvin rukousapua ja se tuntuu hyvälle että moni on muistanut minua rukouksissa.
- ota vastaan
Ei ole niin suurta syntistä joka ei Jeesukselle kelpais, pyydä Häntä tulemaan sydämeesi ja muuttamaan sen .
Hän kyllä sen tekee.. Raamattu sanoo:
" Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne villan valkoisiksi." - Minä osoitteena
Sisällön raamattua perusteella, toivoisin saada kokea ihmeitä, merkkejä, olen lounliounliSH60. Asiatuntija Jeesus suhteen, rukoilemme puolesta?
- RUKOUS
Rukous on muistia, "God bless you" - saisinko rukouksen? Rukoukseni ]60[ -ikää ja naimattomuutta/luonnollisesti naisseuraa, asiaa ja osaavaa, on nimittäin niin, vaan mitä minä vuorostani ............ Joten, jotta .................. .......................... ..............................
- for .... april jones
Rukoilemme irlannissa tapahtuneen ja muitakin vähän kerrassaan ilmi/hoitoon tapauksia, ajatellen missä olemme ja mikä olisi ollut tapauksen todellisuus ja asian ............. englannissa iso-britanniassa united kingdom britann saarivaltakunnassa ...................
- Palava Pensas
Jumalan Siunausta Timolle, aloittajalle.
Kyllä hän sinua johdattaa. - Uskoon tullut j
Kaikki alkaa siitä että ihmisellä itsellään on halu parannukseen, halu muuttua.
Herra Jeesus tahtoo armahtaa syntistä, ja antaa synnit anteeksi. Hän seisoo sydämesi ovella ja kolkuttaa, avaa sydämesi hänelle, tunnusta että olet syntinen ja ja pyydä häntä tulemaan elämääsi. Lähde sitten ehdoittaa seuramaan häntä. Mene johonkin seurakuntaan ja kuuntele Jumalan sanan opetusta, niin että pääset juurtumaan uskossa. Lue Raamattua mieluiten päivittäin. ja kerro kaikki asiasi Isälle Jeesuksen nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2092492- 581335
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221048Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982