Monikin asia oli solmussa myös läheisillä ihmisillä mutta hiljalleen kääntyvät parempaan ;)
Likka loukkasi kätensä koulussa ja tänään kirurgiseen aika ;(
Tytär sai uuden asunnon jee ja perjantaina näen sen kun tyttö tulee himaan,käyn katsomassa.
Lauantaina tatskat,jännittää.
Maanantaina kävi keskimmäinen systeri kahvilla ja iltapäivällä toisen siskonpoika.Tein ruuan ja keitin kahvia ennen kuin lähti.
Ensi kk mulla treffit.
Marraskuussa risteily ja aika konsultaatioon anesteesisesta hoidosta hammaslääketieeteelliseen.
Tuli nopeasti aika.Olen onnekas kun toiset joutuu venaamaa vuodenkin.
ja vaimo muka aina olis oikeassa
Mies oli autuaasti unohtanut vaimon syntymäpäivän ja vaimo naama punaisena huutaa pihalla: PRKL, jos huomenaamuna autotallin oven edessä ei ole jotain uutta, punaista ja mistä neula nousee 5 sekunnissa nollasta sataan, niin kyyti on kylmää! Seuraavana aamuna oven edessä oli pieni rusetilla varustettu laatikko, nainen avasi sen ja sisältä löytyi uusi punainen henkilövaaka. Mies on edelleen kriittisessä tilassa
Nyt odottelen tietoa pääsisinkö kursseille ensi viikolla.
Ihanaa kun taas jaksan salilla käydä.Nautin.Piristävää.
Vähitellen alkaa asiat selviämään...
dangerousblonde-72
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292188
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261788Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121197- 881002
- 17877
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701