Elämäni voimakkain orgasmi

Herr Lederhose

Sai eilen rakaani kanssa elämäni voimakkaimma orgasmin. En tiennytkään, että mieskin voi kokea jotain tuollaista. Nainen ratsassti, sai ensin voimakkaan tärinäorkun ja heti perään ejakulaatio--orkun. Hänen roiskiessaan kuumia nesteitä päälleni oma orgasmini lähti jotenkin eri tavalla vatsanpohjasta ja aiheutti voimakkaan, lähes kivuliaan lihaskouristruksen. Hyvä, ettei mennyt taju. Kokemuksena se oli ehkä enemmän pelottava kuin miellyttävä, mutta sen jälkeen on ollut todella tyydyttynyt olo. Saapa nähdä kauanko tämä kestää :)

Onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia?

12

4621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • algrjwasö

      Ääh, miksei minun mies saa tuollaisia tai ei ainakaan kerro millaisia orkkuja saa! Paras kuvailu on "todella hyvä", normiorkun kuvailee "hyvältä tuntui" sanoin..
      Vaikea sitten tulkita MILTÄ se todella hyvä orkku on tuntunut, sellaisia on saanut vain muutaman ja silloin, kun on ollut todella hellää ja rakkaudellista seksiä (onkohan poikkeus, olen luullut että miehet tykkäävät rajummasta seksistä, miten mies voi saada muka voimakkaasti romanttisesta ja hellästä seksistä, eikö se ole "naisten juttu"? Eikö miehillä enemmän vaikuta kuitenkin kiihottuneisuus, asennot ja tuntemukset? Eli mitä tiukempi reikä, sen parempi orgasmi?).
      Mikäköhän minussa/miehessä on vikana, kun mä saan aina tosi voimakkaasti ja oon kuvaillut orkkuja parhaani mukaan ja mies hyvin vähäsanainen eikä se huuda tai juuri ääntele tai muutenkaan kovin voimakkaasti näytä miltä tuntuu.. Olisi ihana jos mieskin huutaisi nautinnosta ja saisi yhtä voimakkaasti..ja vielä kivempi ois kun kertoisi, miltä tuntuu.
      Kuitenkin saan hyvän orkun ja ejakuloin melkein joka kerta, ja kuulemma sekin miestä kiihottaa, mutta miksei hän saa yhtä hyvää kuin sinä?
      Minkä ikäinen muuten olet, voisiko olla että miehetkin "oppii" nauttimaan seksistä enemmän iän myötä? Etkö edes teininä saanut yhtä hyvää orkkua?
      Haaveeni olisi, että miehetkin voisivat saada yhtä hyviä ja voimakkaita orkkuja kuin naiset..

      • Herr Lederhose

        Meidän miesten orgasmikyky on niin paljon rajallisempi. Nuorena sain orgasmeja aika helposti, mutta ne olivat kuitenkin mietoja ja aika lyhyitä ruikkuorkkuja. Sellaisia pystyi saamaan useita päivässä. Kolmikymppisenä opin nauttimaan seksistä uudella tavalla estottoman naisystäväni kanssa. Aloin saada pidempiä kokovartalo-orgasmeja, jotka alkoivat siemensyöksystä ja kestivät parhaimmillaan minuutin, kunnes hiipuivat. Aika pitkän seksisession sellainen vaatii. Sellaisia ei kyllä tullut kuin yksi saman päivän aikana.

        Sen suhteen jälkeen olin seitsemän vuotta parisuhteessa, jossa seksi oli aika tylsää jyystöseksiä ja orgasmit tavallisia ruikkuorkkuja, joita pystyy saamaan useita. Nyt olen yli nelikymppinen ja uuden suhteen myötä olen taas löytänyt voimakkaat kokovartalo-orgasmit. Tiukka pillu ei ole se juttu vaan pitkäkestoinen ja monipuolista kiihotusta ylläpitävä kokovartaloseksi. Siinä tuntee tavallaan sulautuvansa naiseen, ei vaan naivansa häntä. Vaatii se toki tunnepuolenkin kuntoon. Eilinen kokemus oli niin järistävä, että taidan tarvita parin päivän palautumisen :) En saa orgasmia joka kerta, kun en enää edes välitä saada tavallisia orkkuja väkisin jyystämällä. Kerään mieluummin panetusta suurempaa varten.

        En osaa sanoa, miksi miehesi ei saa isoja. Vaatiihan se aika paljon oman kehon ja tuntemusten opiskelua sekä sopivan kumppanin. En ole juurikaan jutellut orgasmeista mieskavereiden kanssa. Pitäisivät varmaan outona tyyppinä. Muutenkin he ovat enemmän peruspanomiehiä ja minä puolestani hedonistipervo.


      • kepulikonsti3

        Voi urpo. Tekstisi on täynnä ääliömäisiä olettamuksia. Mitä jos miehesi ei laukea kunnolla sinun kanssa juuri tuosta syystä, että oletat hänen olevan joku miehen standardi eikä hieno yksilö.

        Tässä mies joku haluaa rakastella hitaasti ja tunteella, laueta pitkään ja tunnokkasti. Eläimellinen huhtominen sängyssä on oikeastaan aika vitun tylsää.


    • rengastaja

      no niin, tähänkin keskusteluun pitää kantaa korteni kekoon vaikka mä en olekaan mies. muuten ihan kommenttina sulle herr lederhose, musta on ollu kiva lueskella sun juttuja millon mistäkin, sulla on aina niin positiivinen asenne seksiin. semmonen aina lämmittää mun mieltäni:-)

      mut oikeestaan tuli mieleen kommentoida tätä ikä kontra orgasmit -juonta tässä keskustelussa. mullakin on ikää jo sen verran että on kertyny erilaisia kokemuksia ja täytyy kyllä sanoa että orgasmeita voi olla todella erilaisia. sillon kun mä en vielä ollu varsinaisesti harrastanu seksiä kenekään kanssa mä kiihotuin todella olemattomista ärsykkeistä. varmaan kaikki teinit tietää että halailusta ja suutelusta voi saada orgasmin, mä ainakin sain. sitten se kyky ikäänkuin katosi kun aloitin normaalin seksielämän, mutta eipä näköjään kokonaan, sillä erottuani ensimmäisestä miehestäni hengasin yhdessä vaiheessa miehen kanssa joka ei pystynyt normaaliin seksiin mutta palattiin taas teinityyliin. uskomatonta kyllä sain hänen kanssaan säännöllisesti semmoisia kokovartalo-orgasmeja jotka lähtivät lämpiminä aaltoina jostain vatsanpohjasta.

      toisessa pitkäaikaisessa suhteessani minulla oli mies jonka kanssa seksi oli hyvää alusta loppuun saakka, sain aina (99%) rakastelukerroista todella voimakkaan orgasmin ja aina myös runsaan ejakulaation kera. meidän seksielämämme siis oli hyvää ja mielestäni tyydyttävää mutta se toisti samaa kaavaa. mitään uusia asentoja tai paikkoja emme kokeilleet (satunnaisesti joku harva rakastelu ulkosalla). tuosta suhteesta täytyy sanoa että me olimme löytäneet ne takuuvarmat ja toimivat mutta yllätyksettömät tavat sextailla. ja tuossa vaiheessa en yhtään ihmetellyt sitä että sain aina ja aina myös sain heittää pyyhkeen alle ettei sänky lainehdi.

      nooo mutta kaikki loppuu aikanaan ja sainpa huomata etteivät ne orgasmit olekaan mitään takuutavaraa. mutta asioilla on puolensa.edellä kerrotun suhteen päätyttyä minulla on ollut onni saada uusia erilaisia kokemuksia. ja taas olen huomannut että orgasmeja on hyvin monenlaisia. semmoisia mitä en ole aiemmin tiennyt olevankaan. isoja ja pieniä, semmoisia joiden intensiteetti nousee loivasti ja joissa on monta huippua. semmoisia jotka vaihtavat paikkaa. semmoisia jotka tuntuvat vain pienenä erona kiihottumisen jälkeen. semmoisia joissa tuntuu että koko sisuskalusto lähtee matkaan ja puristaa miehen kalun irti. tämä on mielenkiintoista:-)

      • Herr Lederhose

        Kiitos positiivisesta palautteest! Seksi on mulle iloinen asia ja uuden kumppanin myötä olen herännyt taas henkiin ja aloittanut myös kirjoittelun tänne. Myös sun kommentteja on ilo lukea, sulla on kokemusta ja taito jakaa niitä.

        Kuten olen aikaisemmin todennut, olen vähän kateellinen teille naisille orgasmikyvystänne. Aikaisemmin isot orgasmini ovat lähteneet enemmän selästä, mutta tämä eilinen lähti selkeästi vatsanpohjasta ja iski lujaa.

        Olen nyt ihanan kumppanin kanssa matkalla, jossa on vain taivas rajana. Olemme löytäneet aivan uusia, meidän asentoja, joita on turha etsiä mistään kirjasta. Seksimme on kokeilevaa, mistä olen suunnattoman onnellinen. Uskon, että löydämme molemmat vielä aivan uudenlaisia orgasmeja naiseni kanssa. Pitää vaan pitää huoli, että orgasminmetsästys ei ala hallita hommaa.


    • Herr Lederhose

      Voiko tämä olla totta, että olen ainut palstan mies, joka kykenee saamaan muunkinlaisia orgasmeja kuin palleista tai oikeastaan ilolihaksesta lähteviä, siemensyöksykeskeisiä orgasmeja? Kutsun niitä ruikkuorkuiksi, kun ne eivät välttämättä tunnu juuri miltään eivätkä kestä pitkään. Itse en tuollaisessa isossa orkussa välttämättä tunne edes koko siemensyöksyä, kun kokemus on muuten niin järistävä.

      • kopii

        No et varmaan ole ihan yksin, sain minä toissa kesänä myös ihan superorgasmin, ei yhdynnässä vaan runkatessa, tunne oli mahtava, ei sitä ennen eikä sen jälkeen.


    • Herr Lederhose

      Itse en saa runkatessa sellaisia; se vaatii naisen, pitkän kiihottumisen ja kosketusta.

      • Anonyymi

        vaimoni straponilla nussi niinkauan että sain anaali orkun laukes kullikin samalla


    • nbbj

      Kyllä voi saatta minulta,ihan savu perseestä nousee.Kun saan orgasmin.

    • Anonyymi

      Mä sain yhtäkyytii pomoni alla lattialla tunnin orgun kun nai mua vanha mies.
      Mieheni nuolee mulle ihania orgguja mut oon vain parikertaa saana mieheni naidessa

    • Anonyymi

      Itsekin saan tuossa asennossa huomattavasti voimakkaamman orgasmin, kuin muissa asennoissa. Siis että nainen on päällä ratsastamassa.
      Naisystäväni kanssa seksi on kyllä muutenkin hyvää, mutta tosiaan tuossa asennossa omatkin orkkuni ovat todella vahvoja, miellän ne ainakin itse sellaisiksi, joita moni kutsuu räjähtäväksi orgasmiksi.
      Toinen jännä piirre tuossa asennossa saadussa orkussa mulla on se, että siemensyöksy alkaa todella nopeasti ja varoittamatta.
      SIinä vaiheessa, kun tunnen että se alkaa niin ensimmäinen ryöpsähdys on ehtinyt jo tulla, ennen kuin ehdin tarrata naistani lanteista kiinni ja pidettyä häntä aloillaan laukeamiseni ajan.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe