Mistä on kyse?

satuolentokone

Siis täh? Onko täällä ihan oikeasti aikuisia ihmisiä jotka uskoo johonkin enkeleihin?
Pitäiskö tälle asialle itkeä vai nauraa?

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei satua..

      Kristus ja henget ovat kaikkialla ympärillämme.
      Henkimaailma on todellisuutta.

    • Olen minä

      Emme ole vain keho vaan paljon muutakin.

      Saat itkeä, nauraa tai vaikka molempia yhtäaikaa. Luot omilla tunteillasi, ajatuksillasi ja teoillasi oman todellisuutesi.

      Tulet kyllä muistamaan kuka todella olet.

      Hyvää ja seikkailurikasta matkaa kanssamatkaajani!

    • satuolentokone

      Käykö nää enkelit aina välillä moikkaamassa teitä vai uskotteko te niihin ihan vaan siksi kun Raamattu sanoo että semmosiaki on olemassa niin kai niihin täytyy uskoa vai siksi kun ne on jotenkin siisti juttu?

      • Olen minä

        Raamatun tieto asioista ja kirkon oppi kaikkinensa on melko vajavaista.

        Sisäinen maailma on se mitä kautta ihminen voi laajentaa tietoisuuttaan siitä kuka todella on ja mikä on elämän tarkoitus. Sitten kun olet valmis tutustumaan omaan itseesi ja omaan elämän tarkoitukseesi syvemmin niin tällä matkalla on mahdollista tutustua myös omaan enkeliin tai henkioppaaseen. Kun ymmärtää, että on paljon muutakin kuin vain keho niin ovet alkavat avautumaan suurempaan kokonaisuuteen, johon olemme aina yhteydessä, toiset tietoisemmin toiset tiedostamattaan. Ei se ole sen kummempaa kuin jutella omalle kaverille paitsi että enkeliltä voi saada sellaista ymmärrystä ja apua henkiselle matkalleen mitä kaverilta ei voi saada. Kuka tahansa voi opetella syvemmän yhteyden luomiseen. Kun ymmärtää, että kaikki vastaukset löytyvät itsestä niin totuuksia ja vastauksia ei enää tarvitse hakea itsensä ulkopuolelta kuten Raamatusta tai muistakaan (pyhistä) kirjoista. Joillakin tämä syvempi yhteys on "päällä" ilman opetteluakin. Toisilla se avautuu hitaammin, toisilla vauhdilla. Tietenkin aina on mahdollisuus syventää yhteyttään suurempaan ja laajempaan tietoisuuteen (rakkauteen) kun on siihen itse valmis. Näissä asioissa ei kuitenkaan ole oikeaa tai väärää kuten kirkot opettavat, vaan jokainen tekee matkaa omalla henkisellä polullaan niin kuin parhaaksi katsoo ja silloin se on juuri oikea polku itse kullekin. Jokainen kokemus on ihmiselle tärkeä ja niihin on piilotettuna aina syvempi merkitys ja kasvun mahdollisuus.

        Se mitä ihmisen normaalit aistit (näkö, kuulo ja tunto) kertovat maailmasta ovat hyvin pieni osuus siitä mitä kaikkea muuta on olemassa. Tämä ehkä kertoo jotain siitä, miten vajavaista on ihmisen tieto ja ymmärrys vielä siitä kuka hän todella on ja mikä on elämän syvällisempi merkitys.

        Sinullakin on auttajia ympärilläsi vain odottamassa yhteydenottoa. Et sinä yksin koskaan matkaasi tee.

        Iloa ja elämän ihmeitä matkallesi, sillä sinä olet mitä ihmeellisin olento maan päällä ja niin suuresti rakastettu. Ei ole toista samanlaista kuin sinä. Olet tärkeä ja arvokas ja voit sen tulla itsekin ymmärtämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe