Auto katsastuksesta läpi

kiva reissu

Ihanaa! Autoni-pikku kauppakassi meni katsastuksesta läpi ja katsastusmies oli ystävällinen ja hymyili hurmaavasti! Kiva reissu ja jäi hyvä meili..mua aina jännittää naisena noi jutut..kun tuntuu että se on miesten maailma...:)

23

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrik737

      87 aurtoissa aina jotain korjattavaa esim. vois kiristää vebttiililaatikkoa ja uusi tiiviste ylä kannen tiuiviste. uusi kaasutin.

      • henrik727

        kaikki venttiilit kun kiristää sopivan lujaksi ei tiukalle jousesta näkee . pitäis parantua auto.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kaikki venttiilit kun kiristää sopivan lujaksi ei tiukalle jousesta näkee . pitäis parantua auto.

        oon minö korjannu autoja ja hyvin tulpatkin vaihtanu


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        oon minö korjannu autoja ja hyvin tulpatkin vaihtanu

        sama lujuus


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        sama lujuus

        voi niitä tulppia varovasti viilatakin kunnolla.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        voi niitä tulppia varovasti viilatakin kunnolla.

        moottoripesu spray se on hyvöö


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        moottoripesu spray se on hyvöö

        valehtelu paljastuu aina.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        valehtelu paljastuu aina.

        ei tarvii kauan miettiö niin valhtelun saa ymmärtää.


      • henrik747
        henrik727 kirjoitti:

        ei tarvii kauan miettiö niin valhtelun saa ymmärtää.

        valehteltelun taito se ei kiinnosta mutta autoja olen korjannu.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        moottoripesu spray se on hyvöö

        jos liikaa sprayt'ä käyttää ei hyvä


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        jos liikaa sprayt'ä käyttää ei hyvä

        uudet maadoitukset ja s elisää tehoja
        hullu


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        uudet maadoitukset ja s elisää tehoja
        hullu

        mitsubishi coltissa kerran heilutin isoa mustaa johtoa maadoitusjohtoa ja tehot parani vähäksi aikaa .


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        mitsubishi coltissa kerran heilutin isoa mustaa johtoa maadoitusjohtoa ja tehot parani vähäksi aikaa .

        kiihtyvyys parani sitten loppu kiihtyvyys.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kiihtyvyys parani sitten loppu kiihtyvyys.

        kojosen antti ajo sen paskaksi se oli ilkee juttu jotra en halua muistaa.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kojosen antti ajo sen paskaksi se oli ilkee juttu jotra en halua muistaa.

        muistelee mieluumin positiivisia ajtuksia.
        ja negoja esim maailman tilanne.


      • henmri727
        henrik727 kirjoitti:

        muistelee mieluumin positiivisia ajtuksia.
        ja negoja esim maailman tilanne.

        maaiolman tilanne nasa tuhoaa rakennuksia.
        ei lämmitä tuo


      • henrik727
        henmri727 kirjoitti:

        maaiolman tilanne nasa tuhoaa rakennuksia.
        ei lämmitä tuo

        ootko tyhmä kun sanon että kojonen ajo sen paskaksi ja minä olen hyvä kuski.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        ootko tyhmä kun sanon että kojonen ajo sen paskaksi ja minä olen hyvä kuski.

        asioista ei vaeita niitä voi sanoa ja pitääkin sanoa


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        asioista ei vaeita niitä voi sanoa ja pitääkin sanoa

        kojonen valehtelee kavereitten kanssa että se henrik ajo sen opaskaksi säälittävää touhua.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        kojonen valehtelee kavereitten kanssa että se henrik ajo sen opaskaksi säälittävää touhua.

        väkisin otti se mun avaimet ja ajoi puuhun sen auton sanoin hiljennä kaasua muttei s ekuullui.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        väkisin otti se mun avaimet ja ajoi puuhun sen auton sanoin hiljennä kaasua muttei s ekuullui.

        laitoin turvavyön oäälle karjasilta oulu mutta antilla ollu turvavyötä läi päänsä rattiin.


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        laitoin turvavyön oäälle karjasilta oulu mutta antilla ollu turvavyötä läi päänsä rattiin.

        karja silta oulu ti mo salovaaran asunnon takana


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        karja silta oulu ti mo salovaaran asunnon takana

        minä haluan ajaa se sanoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe