Sähköpostiini on alkanut tulvia suomiarvat sähköpostia! En pelaa, en ole kiinnostunut jatkossakaan. Mihin osoitteeseen lähetän kiellon?
spämmiä suomiarvoilta
5
91
Vastaukset
- Carl Krostedt
Ei auta kiellot. Puljut myy sun sp-osotette eteenpäin jne. Spämmiä tulee jatkossakin ellet sitten vaihda uutta sp-osotetta. Sellast se on. Ite oon tottunu siihe et päiväs saattaa tulla jopa 50-100 spämmiä. Sielt vaa pitää seast ettii sit ne oikeet postit.. jne.. U kno what i mean?
- kuolema paskasakille
Spämmääjiltä kylmästi henki pois. Jos saisin päättää asiasta, niin kiinnijääneet roskapostittajat hakattaisiin torilla kuoliaaksi yleisön hurratessa riemusta.
- ei kestä kuunnella
vähän sama meiningi kuin casino king ja ne puhelut päälle
hospon pospon bonusta hospon pospon please deposit soon hospon pospon please :( - suuri kusetus
Pysykää erossa noista casinoista, varsinkin ulkomaalaisista.. Itse oletin aikoinaan että tunnetut casinot ovat turvallisia henkilötietojen antamisen osalta, mutta paskat. Kun lopetin näiden casinoiden käytön, niin sitten alkoi sellainen markkinointisoittelu ulkomailta että piti numero vaihtaa. No ei siinä mitään, sitten alkoi puskea postiluukusta kirjeitä näiltä casinoilta jotka sisälsivät casinoiden ohjelma cd:n, talletusbonuksia ja muuta kusetusta. Nyt näitä kirjeitä tulee jo 1-2 viikossa eri casinoilta eikä niitä saa loppumaan, homma täyttää mielestäni jo vainoamisen tunnusmerkit. PYSYKÄÄ HELVETIN KAUKANA KAIKISTA NETTIKASINOISTA!!
- suuri kusetus
Niin tosiaan unohtu mainita, sitä spämmiähän sitten tulee spostiin ihan kiitettävästi, jatkuvasti kiihtyvässä määrin. Ei auta roskapostisuodattimet ja kun ilmoitat että et halua enään mainoksia, vaihtavat vain lähettäjän osoitetta. Lopulta kun spämmiä tuli n. 100 päivässä kaikkien mahdollisten suodattimien ja kieltojen ohi, oli pakko vaihtaa spostiosoite. Nykyinenkin osoite tosin täyttyy jo välillä roskapostista vaikka olen tosi tarkka mihin osoitteeni annan, mutta ei sille mitään voi kun "luotettavatkin" tahot myyvät ahneuksissaan asiakkaiden postiosotteita. Jos joskus tapaan livenä roskapostittajan, lupaan ja vannon että lyön kyseistä saastaa niin täysiä nyrkillä naamaan kun pystyn. Mahdollisesti potkin myös pään tohjoksi ja kusen niiden kallosta valuvien roskapostiavojen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522