spämmiä suomiarvoilta

kyllästynytpyllästyn

Sähköpostiini on alkanut tulvia suomiarvat sähköpostia! En pelaa, en ole kiinnostunut jatkossakaan. Mihin osoitteeseen lähetän kiellon?

5

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carl Krostedt

      Ei auta kiellot. Puljut myy sun sp-osotette eteenpäin jne. Spämmiä tulee jatkossakin ellet sitten vaihda uutta sp-osotetta. Sellast se on. Ite oon tottunu siihe et päiväs saattaa tulla jopa 50-100 spämmiä. Sielt vaa pitää seast ettii sit ne oikeet postit.. jne.. U kno what i mean?

    • kuolema paskasakille

      Spämmääjiltä kylmästi henki pois. Jos saisin päättää asiasta, niin kiinnijääneet roskapostittajat hakattaisiin torilla kuoliaaksi yleisön hurratessa riemusta.

    • ei kestä kuunnella

      vähän sama meiningi kuin casino king ja ne puhelut päälle
      hospon pospon bonusta hospon pospon please deposit soon hospon pospon please :(

    • suuri kusetus

      Pysykää erossa noista casinoista, varsinkin ulkomaalaisista.. Itse oletin aikoinaan että tunnetut casinot ovat turvallisia henkilötietojen antamisen osalta, mutta paskat. Kun lopetin näiden casinoiden käytön, niin sitten alkoi sellainen markkinointisoittelu ulkomailta että piti numero vaihtaa. No ei siinä mitään, sitten alkoi puskea postiluukusta kirjeitä näiltä casinoilta jotka sisälsivät casinoiden ohjelma cd:n, talletusbonuksia ja muuta kusetusta. Nyt näitä kirjeitä tulee jo 1-2 viikossa eri casinoilta eikä niitä saa loppumaan, homma täyttää mielestäni jo vainoamisen tunnusmerkit. PYSYKÄÄ HELVETIN KAUKANA KAIKISTA NETTIKASINOISTA!!

      • suuri kusetus

        Niin tosiaan unohtu mainita, sitä spämmiähän sitten tulee spostiin ihan kiitettävästi, jatkuvasti kiihtyvässä määrin. Ei auta roskapostisuodattimet ja kun ilmoitat että et halua enään mainoksia, vaihtavat vain lähettäjän osoitetta. Lopulta kun spämmiä tuli n. 100 päivässä kaikkien mahdollisten suodattimien ja kieltojen ohi, oli pakko vaihtaa spostiosoite. Nykyinenkin osoite tosin täyttyy jo välillä roskapostista vaikka olen tosi tarkka mihin osoitteeni annan, mutta ei sille mitään voi kun "luotettavatkin" tahot myyvät ahneuksissaan asiakkaiden postiosotteita. Jos joskus tapaan livenä roskapostittajan, lupaan ja vannon että lyön kyseistä saastaa niin täysiä nyrkillä naamaan kun pystyn. Mahdollisesti potkin myös pään tohjoksi ja kusen niiden kallosta valuvien roskapostiavojen päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe