Olin kesällä 1992 perheineni New Yorkissa. Erään päivämme ohjelmaan kuului ns. "Grand New York-tour". Kiersimme bussilla kaupungin tunnetuimpia kohteita seitsemän tunnin ajan ja jalkauduimmekin moneen paikkaan. Kierros päättyi Vapaudenpatsaalle iltapäivällä. Vietimme siellä nelisen tuntia ja palasimme hotelliimme Fifth Avenuelle.
Muutaman päivän päästä lähdimme paluumatkalle. Luin lentokoneessa vanhaa Iltalehteä. Siinä oli koko aukeaman artikkeli New Yorkissa järjestetystä homojen maailmankonferenssisita. Artikkeli oli otsikoitu:"Koko kaupunki oli täynnä suutelevia homopareja!"
Sattui niin, että tuo konferenssipäivä oli juuri sama päivä, jolloin olimme kiertäneet New Yorkia koko päivän. Emmekä olleet - minä tai kukaan perheenjäseneni - nähneet yhtäkään suutelevaa paria! Emme homo- emmekä muutakaan paria.
Joskus on hyvä olla henkilökohtaisesti paikalla tiedon lähteillä.
Mediakriittisyydestä: eräs kokemus.
1
<50
Vastaukset
- ,guest,
(suomi24)
(keskustelu)
(yhteiskunta)
(maailmanmenoa)
(Mediakriittisyydestä: eräs kokemus.)
Ny is big city and anything goes.
Just testing and show to you how speech recognition is working. Windows seven ultimate.
Ehka tama on liian vaivalloista vaikkei tarvitse koskea tietokoneeseen.
Voisin pitaa taman auki vain apuohjelmana.
Tama ymmartaa jossain maarin myos suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873