Keskiyölle

sekava_seinäkello

Hei keskiyö :)

Voisitkohan sinä auttaa minua näkemään mieltä painavia asioitani selkeämmin, tai paremminkin sen mitä tulevaisuudessa on edessä?

Seurustelen tällähetkellä,olen ollut mieheni kanss vasta 9 kuukautta yhdessä. Millaisena näet meidän tulevaisuuden? Nykyiseni kanssa suhde on yhtä aallokkoa ja haluaisinkin tietää onko suhteellamme tulevaisuutta vai jatkuuko suhde yhtä "poukkoilevana"?

Ajatuksiani sekoittaa ex-poikaystäväni jonka kanssa oltiin useampi vuosi yhdessä mutta erottiin jo 7 vuotta sitten. Jostain syystä hän on alkanut taas kummittelemaan mielessäni.Monta vuotta meni ettei oikein pidetty yhteyttä, paitsi hän otti välillä yhteyttä jos jotain "kamalampaa"oli sattunut. Kaksi vuotta sitten tapailimme puolivuota epäsäännöllisesti ilman mitään vakavampaa,lähinnä hauskan pitoa. Tämän jälkeen ja hiukan jo sitä ennenkin olemme alkaneet pitää yhteyttä. Kyselemme toistemme kuulumisia ja kerromme omista, hyvistä ja huonoista kuulumisista. Hän kertoo minulle myös pieleen menneistä naisasioistaan.
Ongelma on siis tämä että vanha suola janottaa minua mutta onko näkyvissä että meistä enään tulisi paria, mitä eksäni minusta ajattelee (olenko hänelle vain ystävä)?Olemmeko vain tulevaisuudessakin kavereita? Vai onko tämä vain omaa sitoutumiskammoani ja epävarmuutta nykyisessä suhteessa.

Kiitos kovasti jos kerkiät minulle vastaamaan, jos vaikka saisin hiukan selkiytettyä ajatuksiani :)

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      minä näen sinulle jotakin aivan muuta. päästät kaikesta irti ja lähdet kulkemaan ravakasti eteenpäin. tulee päivä, jolloin sinua ärsyttää tuo kaikki ympärilläsi oleva.

sisimmässäsi sinä tiedätkin, mitä elämältä haluat. uskon sinun haluavan perhettä ja omaa taloa, onnellista arkea ja säntillisyyttä. mutta sitä nämä kandidaatit eivät ole pystyneet sinulle antamaan.
      näen sinun muuttavan toiselle paikkakunnalle, kauas nykyisestä kodistasi. teet puhtaan aloituksen elämässäsi ja lähdet toiveitasi kohti. tie on toki rosoinen alkuun, koska joudut kamppailemaan työelämässä ja uudessa ympäristössäsi. mutta sieltä löytyy se ihminen, joka vastaa tunteisiisi ja elämän toiveisiisi.

hän on keskellä omaa myllerrystään, ehkä eronnut, ehkä muuten ammatin kanssa hieman sekaisin. mutta te ymmärrätte toisianne ja tuette toisianne. teidän elämänne nauhat sitoutuvat yhteen kauniiksi letiksi, joka kantaa monta hedelmää. tarkoitan myös lapsia, sekä hyvää todellista elämää.

t: Keskiyö

• Sekava_seinäkello

Kiitoksia vastauksestasi :)

Aika yllättävää että tulisin muuttamaan paikkakuntaa ja vielä kauas. Olen pari kertaa asunut eripaikkakunnalla mutta nekään eivät ole olleet kovin kaukana, kaverit kerta kun ovat täällä missä nyt asun :)

Nykyinen mieheni kyllä haluaa lapsia ja omakotitalon ja yhtisen elämän, niin kuin minäkin. Molemmat vain taitavat olla kyllästyneitä ainaiseen vääntöön ja kinaamiseen. Taidamme vain olla hieman liian erilaisia.

Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe