Tule apostoliselle upotuskasteelle Yläneen Kalikkaan! Se sijaitsee Varsinais-Suomessa, suuren Pyhäjärven kaakkoispäässä ja löydät ilmoittautumis- ja ajo-ohjeet alla olevasta linkistä.
Pidämme siellä Raamattupäivät 25.-29.9.2011 välisenä aikana. Olet sydämellisesti tervetullut, samoin ystäväsi!
http://pro-yeshua-team.blogspot.com/
Tule apostoliselle uskovien upotuskasteelle!
5
60
Vastaukset
- tammi2
Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste.Ff. 4:5 Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.1.Kor.12:3
Kysyn kristityssä maassa on paljon kastamattomia ihmisiä,ovatko he seurakunna ulkopuolella.- yks1
"on kastettu yhdeksi ruumiiksi"
On kastettu. Pyhän Hengen kasteesta on kysymys, ihan oikein.
-
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella. - Yakov ei-kirj.
Sinä viittaat nyt eri kasteeseen, sillä minä puhuin uskoville suoritettavasta upotuskasteesta Adonai Yeshua HaMashiach HaNostri Nimeen ja olen aika varma siitä, ettei sua ole niin kastettu, vai onko ja missä?
- Yakov ei-kirj.
Uskovien upotuskasteella tarkoitetaan uskoon tulleen ja syntinsä tunnustaneen KOKO kehon veteen upottamista hetkiseksi, mikä symboloi kasteen ottajan vanhan elämän hautaamista vesihautaan. Kun hän nousee vedestä ylös, niin hän nousee synnit anteeksisaaneena, mikäli kaste on apostolinen upotuskaste.
Muussa tapauksessa hän on vain käynyt uimassa...
Roomalaiskirje:
6:4 Niin olemme siis yhdessä hänen (Yeshua) kanssaan HAUDATUT kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin HaMashiach herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.- tammi2
Kuka on hamashiach joku epäjumalavai, Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa Room 6:3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240