Kakalla käynti

poistaja.lakkajaa

Olen mies. Käyn tarpeillani julkisissa wc:issä kuten tavarataloissa ym. Kakalla käynnin jälkeen olen ottanut wcpaperillla pöntösä könniäisen ja piilootanut sen wc-pöntön taa. Ja kyllä haiskahtaa.

Usein myös virtsaan tarkoituksella pöntön ohi.
Kerran tuli kiperä tilanne kun minun jälkeeni tuli heti eräs mies vessaan. No siellähän oli pökäle pöntöntakana ja pissat lattialla tuli kiire juosta karkuun

Mikäli vessasssa on alapaasuihku niin teippaan suihkun hanan siten että kun avaa vesihanan niin vesi tuleekin alaää7käsisuihkusta ja kastelee käisen pesiän.

Olen myös laittanut kelmua wc-pönttöihin. Siten kun joku käy kakalla niin kakka ei menekkään pönttää vaan jää kisvasti killumaan sihen lähelle. Silloin on koko peppu kakassa. hahahhaa
ja jos pissaa niin niin pissa mennee yli äyräiden. Olen myös tukkinut pisuaare. mm kaatanut niinhin liimaa.
'
ja kässienpealtaiden hanat olen laittanut johonkin tiettyyn asentoon pikaliimalla . esim liian kuuma tai kulmä tai sitten siten että vettä ei saa tulemaan lainkaan,.

Nämä mitkä antvat vettä aitomaattisesti kun laittaa kädet alle niin. olen peittänyt niiden silmän jollain. kuten tussilla.

Wc.seistä olen myös vetänyt kaikki vessapapareit krralla alas. ja kuisvauspyyhkeet olen sutannut tai viennyt kaikki kuivaus paperit. Kuivaus tuulettimen olen ylleensä myös rikkonut

tämä on minun perverssioni.

Olen korkeassa asemassa toimiva henkilö ja paineita on pakko päästää jotenkin ulos. olen käynyt psykiatrilla kertomassa näistä jutuista. pskiatri on ollut ymmällään. Pitäisi kuulemma aloittaa joku lääkitys että saa tämän jutun pois

18

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3546wyjk,

      olet sairas

    • jk

      olet sairas

    • Ei ole mitään toivoa ei mahdollisuutta, että olisit wc pönttöä korkeammassa asemessa, aseman vessassa saatat olla. Pysyvä laitoshoito saattaisi olla ratkaisu edes ongelmasi piilottamiseen, ei parantamaan sinua.

    • muhhew

      Tässä on se puoli, että saa ihmiset pöyristymään. Jopa kovemmallakin kaverilla suu kosksahtaa auki, kun menee kakalle julkiseen Wessaan ja siellä on virtsaa ja ulostetta joka puolella.

      Olen myös huomannut hyväksi tavaksi laittaa kakka wc-pöntön kahvaan. Jollei sitä huomaa niin käyttäjä on kakassa.

    • ............

      ällöttävää

    • Siniharja

      Seuraavassa elämässäsi synnyt vessaharjaksi. Sitten sun päätä hinkataan siihen tavaraan ja pöntön ohi päällesi pissitään ihan riittävästi. Ollette anteeksiannettu.

    • Ihanaa :)

      Harrastan samaa! Mä oon nainen mutta samat periaatteet :) Kiva etten ole yksin :)

    • pissa kakka ripuli.

      pisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss............................

    • paskal

      vitu räkis

    • HarjattuAnus

      Mie teen ihan samaa. Lisäks pöllin viel vessa paperit, ni ei tarvii ostaa kotiin kun saan kontulan ostarin vessast sitä niimpaljo ko tarttee. Oon tyätön 52v miäs.

    • neitinäppärä1

      Normi, hommaa,! siis aloittajalta, normi, hommaa,,,!kun on, siihen taipuvainen hän.

    • Kisumimmi

      Kiitos hupaisasta kirjoituksesta! Minäkin haluan tunnustaa yhden tekoseni. Oli jo toista viikkoa ollut tosi liukkaat kävelytiet ja liukuesteistä huolimatta kävely oli yhtä tuskaa. Yhtenä päivänä päätin kävellä 5 km kaupungille, koska halusin mennä sovittamaan yksiä tiettyjä kenkiä ja ne oli just sillon alessa. Mutta takaisin tulisin bussilla. Lähdin matkaan ja matkan edetessä potutus vaan lisääntyi. Inhoan siis tosi paljon liukkaita kelejä. Kun viimein pääsin kaupungille, niin totesin, että kenkäkauppa olisi auki enää vaan puoli tuntia. Olin raivoissani, sillä paljon aikaa oli mennyt hukkaan puutteellisen hiekotuksen tähden. Olin jo melkein keskustassa ja vastaan käveli semmonen kuuskymppinen mies. Hän katsoi minua ja silloin pimahdin kunnolla. Näytin sille hampaita, päästin ilmoille mielettömän kovan ja vihaisen RÄÄÄÄH-kiljaisun. Niinku joku raivohullu apina tai äkäinen Ilves. Sitten vaan jatkoin matkaa muina naisina.. Jälkeenpäin tuli huono omatunto. Mitäpä jos se ukko olis saanu vaikka sydärin? Joten mä päätin siinä paikassa jättää luontodokkareiden katsomisen vähemmälle, vaikka Vikahan oli oikeesti minussa .. ja liukkaissa kaduissa!!

    • Anonyymi

      Kakka tuli.

      • Anonyymi

        ..jo...


    • Anonyymi

      ei voi kommentoida

      • Anonyymi

        Mulla rupes stondaan kovin.


    • Anonyymi

      toivottavasti joudut työttömaksi ja sitten sinut määrätään vessoja pesemään. ajattele vähän siivoojia, jotka joutuvat siivoamaan jälkesi

    • Anonyymi

      Pääsi on todella täynnä paskaa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      267
      2141
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1369
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1241
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1114
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1086
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1086
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1051
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1013
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1007
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      958
    Aihe