SPIRITISMI,WOODOO JA KUMMITUSJUTUT ( MIELUITEN TOTTA )

kerro spiritismi kokemuksesi, oletko kysyt kiellettyjä kysymyksiä ja mitä siitä seurasi, oletko unohtanut peittää pelin tai kysynyt kuolemastasi jotain? täällä saa vapaasti kertoa juttuja.. jos spiritismi ei kiinnosta kerro wuuduusta tai kummitustarinoita... MITÄ TAHANSA HALUAT!! minulla on kokemuksia spiritismistä kerron ne kunhan tekin kerrotte minulle teidän kokemuksia ja sellaisia! kiitos, jos jaksoit lukea tekstin loppuun! :) terveisin--- teidän ryyninne

6

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idu95

      Itselläni ei ole paljon kokemuksia, olen pari kertaa pelannut, mutta ei se oikein ole toiminut, sillä kaverini eivät usko siihen... Itse uskon melkein kaikkee paranormaaliin ja olen kiinnostunut niistä... :) Kerro vaikka omia kokemuksiasi, sillä minulla ei ole mtn...

    • sama täällä, siis minäkin uskon kaikkeen paranormaaliin yms. ja olen myös kiinnostunut! (: no kerran kysyin millä luokalla on veljeni ja se liikkui ja tuli lopulta 8D. ( vastaus oli oikein )Ja kysyin kerran milloin milla ( nimi muunnettu ) kuolee. lasi liikkui ja vastaukseksi tuli nyt! milla oli paniikissa ja mekin olimme _vähän_ ! lopetimme pelin kysyimme totta kai luvan ja milla ei kuollut, vaan yksi toinen siinä pelissä..... millan sisarus ! :( emme koskaan kertoneet mitä tapahtui !!! jesemanne RIP ( nimi muunnettu )

    • osidhbovnoivhn

      mullakävi kerra jännästi ku kaikki oli hiljaa ja ootti et tapahtuukoha mitää ni yhtäkkii se lasi liikku kohalle KYLLÄ. kaikki ihmetteli et wtf, et mitä tapahtu ku eihä kukaa kysyny mitää ni kerroin sit siin porukalle et oikeestaa mä ajattelin mielessäni et onko ilmisellä potenttiaalia käyttää telepatiaa ja kykeneekö se siihe, mutten kysyny äänee mitää :D ni sillei jännä et ku kysyin sen mielessäni ni se vastas iha ku oisin äänee sanonu. oli kyl aika jännä fiilis siin sit :D

      • jahas:D


    • Sekasikiö

      Oon kokeillu spiritismii mun kaverin kans, ja vaikka kuinka peitettii kaikki peilit ja pinnat ja ikkunat ja laitettii koira ulos, ei ollu ketää paikalla, HÖH! :-(

    • ramipussinen

      Maisa. Oletko koskaan nähnyt yhtään elävää kummitusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2370
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      84
      1872
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1409
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      271
      945
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      831
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      820
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      48
      761
    9. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      58
      752
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      735
    Aihe