Huvikseni menin eräälle Deitti-sivulle nimeä mainitsematta,Okei mikä tulos enimmäkseen 40- 50vuotiasta ukkoja jotka haluavat salaseuraa nuoremmalta naiselta.." kertomalla olen sinkku ja plää pläää kyllästynyt etsimään sitä oikeaa kapakasta, jospa nyt tältä sivulta löytäisin sut"... Jep "tapamisiin nähden olen kyllästynyt ukko-miehiin tai naimisissa oleviin käppänöihin jotka eivät saa vaimoiltaan".Tämän jälkeen he "kuvittelevat olevan tosi miehiä kun Deittaavat ja uskottelevat vaikka mitä" Hei naiset nää deitti sivut mitä markinoidaan "kuka löytää kenet" on( 1%) varmuus että sinä olet se oikea juuri hänelle "on täyttä skeidaa "Uskon edellen" live" näkemiseen oli se kapakassa tai jossain muualla, siinä näkee toisensa heti "natsaako asiat yhteen" kirjoitella voi vaikka mitä skeidaa ja tavata ,todeta että et vastaa kuvausta mitä profiilisi kertoo sivustollasi..Mahdollisuus deitti sivustojen yhteen sopivuuteen "en Usko" tai sitten täytyy olla pelle ja hyväksyä tosi-asia että "en uskalla tavata unelma-miestäni mistään muualta kuin Deitti-sivuilta,on helppoa olla anonyymi ... Virheitäni tekstistä löytyy pilkut jossain muualla ja pisteet mut luulen että asia tulee ymmärretyksi ilman näitäkin... Deittailtaa ja löytäkää onni "mutt epäilen sitä" Jatkan Deitailua sivustoilla ja huomaan että mikään ei ole muuttunut "siitä mistä aloitin" Mutta mulla ei olekkaan tarkoitus sitä hakea sieltä, vaan se tulee jos on tullakseen jostain mistä en osaa sitä odottaa.... Hyvää jatkoa Leidit ja herrat
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1243055Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161081Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63893Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke52860- 52819
- 48699
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍80669- 53647
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614