Mikä olisi paras drinkki, teidän mielestänne, kesän kuumaan päivään? Pistäkää parastanne.
Drinkki kesän kuumille
4
1555
Vastaukset
- Eki
Suosin nykyään semmoista kaksiosaista viilentävää drinkkikokonaisuutta. Laitan vodkapullon pakkaseen jäähtymään ajoissa. Lorautan siitä lasiin sopivan siivun ja laitan pienen punaisen chilin sinne sekaan. Sen jälkeen kippaan nopeasti alijäähtyneen viinan naamariin ja pureskelen chiliä. Operaation jälkeen mikä tahansa viileä juoma (vesi, olut, lonkero) maistuu erittäin hyvältä. Kokonaisviilennysannos on erittäin suuri, jopa niin, että kannattaa varoa viinan kanssa, ettei suorastaan jäädytä itseään.
- -T-
hyvä MIETO kesäjuoma on 2 cl sour apple, 12 cl kuiva valkkari ja 12 cl sprite. Kylmä ja hyvä, mutta ei lähde parista taju kankaalle.
Myös mojito on ehdoton kesähitti, mutta harvasta baarista sitä saa. Pääkaupunkiseudulta ja Tampereelta ehkä paremmin.- Jano
Kerrotko mitä on sour apple ja mitä mojitoon tulee? Kiitos.
- -T-
Jano kirjoitti:
Kerrotko mitä on sour apple ja mitä mojitoon tulee? Kiitos.
Sour Apple on hapanta omenalikööriä. Alkosta saa ainakin De Kuyeperin 15 % tavaraa.
Mojitoon on monta ohjetta, mutta pääsääntönä
4 cl vaaleaa rommia (siis ROMMIA, älä laita mitään Bacardia, kun ei maistu hyvälle ko. paukus)
limeä (lohkoina tai mehuna)
mintun lehtiä (n. 10, pitää maistua)
sokeria/-lientä
Limet, sokeri ja mintut "nuijitaan" kuten esim. caipiroskassa. Ravistetaan jäämurskan kera eikä siivilöidä vaan pläjäytetään lasiin suorilta. Ohjeeseen kuuluu myös soodavettä, mutta mielestäni ei kaipaa sitä.
Eri versioita löytyy, esim. hedelmäsiirapeillä saa hyviä tai Negritan Spicesta. NAM!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241