autokoulu ja ajo-opettajat

Ymmärrystä.

Helsinki/Pohjoinen autokoulu nimeä en mainitse koska se ei ole sen arvoinen (50v).Kyseinen autokoulu vei loputkin rippeet haaveestani totetuuttaa unelmaani, toteutan ne joka tapauksessa kun olen myös maksanutkin koko homman mutta eri autokoulussa.
Miksi autokoulunope/moottoripyöräope ei voi myöntää omaa virhettään että ei kemiat toimia asiakkaaseen.Henkselit meni niin sanotusti" ristiin".Kyseinen autokoulu vie todellakin pohjan unelmastani rahasti pitkälti mutta opetti aivan, miten ei pitäisi opettaa..Pahoillani olen siitä Että kyseinen opettaja vei myös oman itsetuntoni haavetta kohti... näin kortin saaminen täytyy tehdä jossain muualla jossa asiakas otetaan huomioon ja kannustetaan päämäärään eikä siitä pois ...Kyseinen autokoulu missä olin harkitkaa myös koulutuksessanne "myötätuntoa,empatiaa,avoimuutta, ei itkua ajo-tunnin jälkeen kotona,ei riitä että opetatte vaan katsotte että opetus menee perille "hyvässä mielessä"

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady ratissa

      Juu..nyt on viisasta äänestää ns jaloillaan..vaaditko osaa rahoistasi takaisin ?oliko mahdollista vaihtaa opettajaa? Minä olen aikuisiällä ajanut kortin ja kyllä pelotti ja jännitti...sanoin heti että tarvitsen asiallisen ja myötätuntoisen opettajan-en pottuilijoita..(sanoin että kehut tietää että lapseni ja työtoverininikin voivat tulla oppilaiksi jos ok paikka) Otin pakostakin myös lisätunteja..ja sain mukavan miesopettajan sekä toisinaan naisopekin..He nimenomaan kannustivat ja sain toisella yrittämällä inssin läpi..:) Kyllä sinäkin selviät..vaihda koulua..

      • ymmärrystä

        En saanut mitään takaisin kun olin suorittanut koko maksun ,perusteltuna niiden pykäliin.sou kortti siirtyi tämän takia ensi-kevääseen ja toiseen autokouluun.Itse myös mainitsin että opettajan pitää olla myötätuntoinen ja avoin.Mutta ei Sen huomasin kun ajot loppu niin nuorempi leidi odotteli ajoon pääsyä ikä abaut 18-20 niin asenne muuttui Mitäköhän se ope oikein mietti sillä hetkellä varmaankin imagonsa nousua.. Kyseinen autokoulu maanmerkeinä oli MALMI joten päätelkää siitä...Sielä oli yksi nuori kundi joka ajatutti mua kerran ja se "oli hyvä" mutta en saanut enää koko opettajaa seuraavaankaan kertaan en tiedä mistä syystä? Mua jännittää entistä enemmän koska tässä puoli-vuotta odotellaan että pääsis ajamaan..Mootoripyöräkorttia... Kiitos että joku on edes vastailut mun katkeraan tekstiini....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe