autokoulu ja ajo-opettajat

Ymmärrystä.

Helsinki/Pohjoinen autokoulu nimeä en mainitse koska se ei ole sen arvoinen (50v).Kyseinen autokoulu vei loputkin rippeet haaveestani totetuuttaa unelmaani, toteutan ne joka tapauksessa kun olen myös maksanutkin koko homman mutta eri autokoulussa.
Miksi autokoulunope/moottoripyöräope ei voi myöntää omaa virhettään että ei kemiat toimia asiakkaaseen.Henkselit meni niin sanotusti" ristiin".Kyseinen autokoulu vie todellakin pohjan unelmastani rahasti pitkälti mutta opetti aivan, miten ei pitäisi opettaa..Pahoillani olen siitä Että kyseinen opettaja vei myös oman itsetuntoni haavetta kohti... näin kortin saaminen täytyy tehdä jossain muualla jossa asiakas otetaan huomioon ja kannustetaan päämäärään eikä siitä pois ...Kyseinen autokoulu missä olin harkitkaa myös koulutuksessanne "myötätuntoa,empatiaa,avoimuutta, ei itkua ajo-tunnin jälkeen kotona,ei riitä että opetatte vaan katsotte että opetus menee perille "hyvässä mielessä"

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady ratissa

      Juu..nyt on viisasta äänestää ns jaloillaan..vaaditko osaa rahoistasi takaisin ?oliko mahdollista vaihtaa opettajaa? Minä olen aikuisiällä ajanut kortin ja kyllä pelotti ja jännitti...sanoin heti että tarvitsen asiallisen ja myötätuntoisen opettajan-en pottuilijoita..(sanoin että kehut tietää että lapseni ja työtoverininikin voivat tulla oppilaiksi jos ok paikka) Otin pakostakin myös lisätunteja..ja sain mukavan miesopettajan sekä toisinaan naisopekin..He nimenomaan kannustivat ja sain toisella yrittämällä inssin läpi..:) Kyllä sinäkin selviät..vaihda koulua..

      • ymmärrystä