Uudesta Espoo-Salo ratalinjauksesta on kovati puhuttu. Saa sitä kautta Turkuun ajella. Tämä antaa mahdollisuuden kehittää Helsinki-Karjaa-Tammisaari-Hanko -linjaa omana hankeenaan. Luotijuna parantaisi pendelöintiä merkittävästi.
Uudenmaan liiton ja alueen kaupunkien pitäisi tätä asiaa ajaa aktiivisesti!
Helsinki-Hanko -rata
näin on
1
190
Vastaukset
- valmistuu 2240
Aikaa EI SÄÄSTY käytännössä montaa minuuttia, joten parasta oli UUSIA tämä nyky rata 2 -kaistaseksi. Uusi rata pilaa monet maisemat ja saastuttaa paljon paikkoja. Tämä 1-kaistanen rata hki-turku on kyllä pelkkä vitsi. Mikäli "uusi" rata tehdään, niin se pitäs olla viivittimelle vedetty suora putki maanalla. Ei vaikutta "talvi tuli yllättäen" yms. selitykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258