koko sen yli puoli tuntia mitä kesti tuo tatuointi.Ei sattunut mutta tuntui kuin iho raastettaisi rikki neulalla.Olen tyytyväinen lopputulokseen.Tuli hienompi kuin osasin kuvitella.
Likalla kesti noin tunti ja siskontytöllä noin 1,5t.
Lauantaina käytiin tuopilla sen jälkeen -systeri ja likan poikakaveri olivat myös- himassa olin jo klo 20.Ei huvittanut dokata kuten ei eilenkään kun kaveri pyysi tuopille eli en mennyt.
Kuulin ihan todella järkyttäviä uutisia...siitä en voi puhua ku yhen ihmisen kanssa...itkimme...
Koira on nyt ainakin pari viikkoa Annalassa.Tytär halusi sen sinne.Sen poikakaveri oli ulkoiluttanut heti yli tunnin ;)
Heidän uusi kotinsa on täydellinen.
Nuorin tyttö pari yötä siskollaan.
Likalla kolme viikkoa kipsi,ainakin.
Eilen salilla,tänään välipäivä,menen taas huomenna.
Olin silmät kiinni
dangerousblonde-72
2
271
Vastaukset
- jk
vai iin
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432468
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1022250- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811142