koko sen yli puoli tuntia mitä kesti tuo tatuointi.Ei sattunut mutta tuntui kuin iho raastettaisi rikki neulalla.Olen tyytyväinen lopputulokseen.Tuli hienompi kuin osasin kuvitella.
Likalla kesti noin tunti ja siskontytöllä noin 1,5t.
Lauantaina käytiin tuopilla sen jälkeen -systeri ja likan poikakaveri olivat myös- himassa olin jo klo 20.Ei huvittanut dokata kuten ei eilenkään kun kaveri pyysi tuopille eli en mennyt.
Kuulin ihan todella järkyttäviä uutisia...siitä en voi puhua ku yhen ihmisen kanssa...itkimme...
Koira on nyt ainakin pari viikkoa Annalassa.Tytär halusi sen sinne.Sen poikakaveri oli ulkoiluttanut heti yli tunnin ;)
Heidän uusi kotinsa on täydellinen.
Nuorin tyttö pari yötä siskollaan.
Likalla kolme viikkoa kipsi,ainakin.
Eilen salilla,tänään välipäivä,menen taas huomenna.
Olin silmät kiinni
dangerousblonde-72
2
259
Vastaukset
- jk
vai iin
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764