VAROITUS K75 VANTAASTA!!!

kallista ja sontaa

suosittelen varomaan jos ihmiset hyvät olette tekemisissä ton liiterin kanssa.jos olette tilaamassa heidän kauttaan kaapistoja ,,,,keittiökalusteita.....tai vastaavia asennuksineen.....homma maksaa maltaita ja esim ...jos lattiassa....seinässä katossa....on pikkusenkin vinouutta heidän kauttaan tulevat asentajat eivät pysty asentamaan kaappeja/ ovi profiileja suoraan...vaan se vaatii lisämaksuja ja lisä työpäiviä...ja myöskään sokkeli levyjen asennukset eivät kuulu asennus hintaan...hermot menee mutta ei koskaan enää tosta puulaakista vaan ennemmin ammatti myyjiltä ostan ja ammatti asentajat asentaa....on se vaan helpompaa

40

5729

Vastaukset

  • Jepjep.. Itse Keskon rautakaupassa töissä olleena tiedän, ettei sinne ammattitaitoista porukkaa pahemmin töihin ajaudu. Syynä tähän on ihan keskon strategiat. Porukka myy rakentajille tarvikkeita, vaikka heillä ei hajuakaan mihin niitä tarvitaan.. Onhan niillä kaikenmaailman mestarimyyjäkilpailut, joihin saa materiaalit. Niistä ei paljoakaan hyötyä, kun kerrotaan enemmän tuotemerkistä kuin materiaalien sopivuudesta/käytöstä....

  • jeps!!! oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. niin sitä ihminen erehtyy...myyjät osaa tuolla näytellä muka jotain tietävänsä mutta todellisuudessa ei varmaan erota ruuvia naulasta... kyllä muistan negatiivisesti mainostaa tota puljua kaikille!

  • Jaaha
    Minä sain hyvää palvelua ja osaavan ihmisen neuvoja sekä hyvää tavaraa edullisesti. Kävi kait mäihä?
    Asnsin toki kaapistot ja peiliovet sekä hyllyköt ihan itse, jolloin noi vinoudetkin sain huomioiduksi. Vaatii muuten oikeisut todella osaamista ja aikaa, mikä taas maksaa.
    Halpaa ja hyvää saa harvoin, ainakaan työn osalta.

    PS
    Never Keskossa töissä, ikää 71½ v

    • niin joo ja ei voida kyllä halpeudesta puhua ku kaapistojen kasaamisista ja vanhan pois viennistä 800egeä ja apupoika anatoli päivän siinä värkkää skeidaa ni onhan se nyt iha sika kallista ja kun jälki ei vielä kestä päivänvaloa..on ku kirveellä naitu kyhelmä


  • joo meillä kävi varmaan joku lato timpuri jolla ei vaan taidot kertakaikkiiaan riittänyt suoraan asennukseen ,,,naurattaa ku spede vielä laserilla katteli nurkkia ja muita mut ei varmaa tajunnu mitää koko laitteesta..ja henkilökunnalla riitti puheenlahjoja mutta siihen se sitten jäikin...osa puheista valui ruskeana vanana pitkin suupieliä...no OPPIPAHAN SEN ETTEI KYSEISEEN NAVETTAAN ASTU JALALLAKAAN ENÄÄ SE ASIA ON TÄYSIN VARMA

  • Kokeilkaapa Keravan Rautiaa. Kävin tänään siellä, olisin halunnut ostaa/tilata esitteen mukaisen kylpyhuoneen allaskaapin - 1/2 tuntia myyjä selaili esitteitä ja tietokonetta, eikä saanut aikaiseksi tarkkaa hintaa. Epäselväksi jäi kokonaan rahdin kustannus. Poistuin kaupasta tyhjin käsin.
    .. ja kysymys oli n 250 € kaupasta!

  • rhyhy

  • Totta kai kaikki ylimääräinen työ maksaa ja vaatii lisää aikaa, se on erikseen laskutettavaa lisätyötä. Se, että asentaja on saattanut olla epäpätevä ko. tehtävään, tehkää reklamaatio ja päättäkööt rautakauppa toimenpiteistä / hyvityksestä / korjauksista. Huonoa tuuria sanon minä...
    Ja kyllä siellä on ammattitaitoiset myyjät joka pisteessä! Eivät ne "hyllyttäjät" tms. välttämättä osaa neuvoa kaikissa asioissa, eikä heidän tarvitsekkaan. Sitä varten joka osastolla onkin erillinen infopiste. Ja jos hinta on ollut suolainen mieleen, niin et sitten älynnyt kilpailuttaa tarjouksia?? Ei hyvää päivää, mitä perätöntä ja älyvapaata vinkumista taas. Seiskavitosessa toiminut kaikki omalta osin h*lvetin hyvin ja hinnoissa harvemmin on valittamista ollut.

    T. K-Raudan ammattiasiakas

    • Ammattiasiakas saa varmasti hyvää palvelua, mutta tällainen kotiremontoija ei. Kun pitäisi saada neuvoja eikä vain ostaa tuotteita, se on vaikeaa. Ihmisiä ei tavoita millään konstilla.

      Kyllä silloin äänestän jaloilla ja siirryn palvelevaan, toisen ketjun liikkeeseen.


    • vältän paikkaa,on niitä tod parempiakin.anteeksi vaan yrittäjälle tv;menettänyt firmani eurot muualle


    • kokemuksella kirjoitti:

      Ammattiasiakas saa varmasti hyvää palvelua, mutta tällainen kotiremontoija ei. Kun pitäisi saada neuvoja eikä vain ostaa tuotteita, se on vaikeaa. Ihmisiä ei tavoita millään konstilla.

      Kyllä silloin äänestän jaloilla ja siirryn palvelevaan, toisen ketjun liikkeeseen.

      Aina ei voi kaikkia narisijoita miellyttää


  • K RAUDAN AMMATTIASIAKKAALLE!!! OLE KIITOLLINEN JOS OSALTASI ON TOIMINUT KAIKKI HYVIN ,MUTTA TAJUATKO PELLE ETTÄ MEIDÄN TAPAUKSESSA NÄIDEN EPÄPÄTEVIEN PELLE PORUKAN PUHEILLE EI OLLUT KATETTA!! VAIKKA OLI FAKTAA PAPERILLA ASIA PITI VIEDÄ KULUTTAJA LAUTAKUNTAAN KUN NÄMÄ AMMATTITAIDOTTOMAT EIVÄT HOITANEET YKSINKERTAISIA ASIOITA...MUTTA HOMMA SAATIIN KUNTOON ...MUTTA EN ENÄÄ JALALLAKAAN ASTU TOHON KUSIPUTKAAN.,....SEN VERRAN PASKAINEN MAKU JÄI SUUHUN...KAKSINAAMAISTA TOUHUA SANON MINÄ...KÄYDÄÄN OIKEIN PAIKAN PÄÄLLÄKIN JA SANOTAA ETTÄ TÄMÄ ON MEIDÄN MOKA JA TULLAAN TOKI KORJAAMAAN VIRHEEMME JA SEURAAVALLA VIIKOLLA OLLAAN JO LÄHETTÄMÄSSÄ 400E LISÄLASKUA....PIMATSU ON PIKKASEN PÖKKIÖ............

  • Jos ostatte K75:stä messinkiruuveja, niin ottakaa oma magneetti mukaa. Ostin messinki-huonekaluruuveja, pussissa lukee selvästi "Messinki", mutta ruuvit ovat teräsruuveja. Ne on vain sinkitty ja keltapassivoitu. Myyjä ei välittänyt valituksesta, kehotti valittamaan suoraan Keskolle?! Huijausta!

  • Keittiönet,siinä vasta erikoinen liike tilasin sieltä keittiö kalusteet ja asennuksen myös,piti kestää noin viikon mutta kesti kolmew viikkoa.Ja sain vielä vaihtaa suurimman osan kalusteista kun olivat täysin susia.

  • Niinpä, pitäisihän heidän nyt tajuta oikaista vinot seinäsi, siirtää pistokeet, ym aputyöt ja ihan vain ilmaiseksi...

  • Siwasta hyvät patongit ja kalapuikot.

    • Ja kyrsän laadukkaat juomat,nam-nam,
      maistuvat kalapuikkojen ja patonkien kanssa.


  • Tosiasia kuitenkin on, että K- 75 on aivan ylivoimainen rautakauppa ammattirakentajalle pääkaupunkiseudulla!! Yrityspuolella hyvää, tehokasta ja ystävällistä palvelua ja hinnat vuosisopimuksella todella edullisia muihin esim.. Starkkiin verrattuna! Perjantai aamuisin vielä mahtava aamupala, kaikilla lisukkeilla.. Nam..

  • Rautakaupassa yleensäkin (myös K75) myyjiä mahtuu 13 tusinaan toiset ei tiedä mistään mitään, eikä viitsi nähdä yhtään vaivaa ja toiset on ammattitaitoisia ja selvittävät jos ei tiedä asiaa.

    • Voihan se olla teillä normi kuluttajan puolella noinkin, kun vielä maksatte normi kassalla! Kyllä yrityspuolella on aivan eri meininki! Perjantaina taas aamupalalle! Sinä et taida edes tietää koko touhusta..?


  • Voi olla ammattirakentajalle hyvä ostospaikka mutta kun netistä katsoo hintoja tuotteille niin Helsingin keskustastaki (Forum) saa halvemmalla. Esim. juuri nyt kaasupullon täyttö useissa pks k-raudoissa 24,90 mutta 75 ssa 32,95. Toki kaasua saa k-kaupan hintaa halvemmallakin mutta tämä oli tyypilinen esimerkki 75 n ylihinnoittelusta.

  • Valitettavasti palvelu ei ole sillä tasolla mitä se pitäisi olla, itse yritysasiakkaana myös. Keittiöitä ei missään tapauksessa kannata ostaa mistään rautakaupasta vaan keittiökaupasta ja asennus sieltä jos itse ei osaa. Kyseinen kauppa toimii samoilla markkinoilla kuin heidän yritysasiakkaat= tekevät samoja töitä / remontteja ja hinta on aivan pilvissä, esimerkkinä keskikokoinen kylpyhuone 19.000 € ja lopputulema oli varsin huonohko, kuluttaja ei tosiaankaan tiedä mitä tilaa kun sieltä asennuksen ostaa, paikalle voi tulla tosiaan kaveri joka ei osaa puhua kuin huonosti suomea ja vasarankin nähnyt ensinmäisen kerran.
    Parhaiten asioihin tulee muutosta äänestämällä jaloilla koska omistajatahoa ei kiinnosta mikään muu kuin tulos, palvelulla ei ole niinkään väliä, vanha omistaja oli sentään asiakkaistaan välittävä oli kyseessä sitten kuluttaja tai yrittäjä.
    Muutoin itse kauppa on sijainniltaan erinomaisessa paikassa.

  • Jep.Hakkilan K-rauta perseestä.
    Kävin paria maalipurkkia hakemassa.

    Ne löytyi hyllystä.Sitten kysyin myyjältä,joka oli lähistöllä,kuka sävyttää maalit.
    No myyjä soitteli johonkin pariin otteeseen,kukaan ei vastannut.
    sitten häipyi jonnekkin,eikä palannut.

    No sitten toinen myyjä liikkui lähistöllä,kysyin samaa asiaa.
    No taa soitti johonkin,eikä vastausta.
    Vähän aikaa vielä odottelin,ei ketään näkynyt enään.
    jätin purkit lattialle sävytyskoneen viereen ja kävelin ovesta ulos.

    Siinä oli kassan luona varmaan myyjien kokous menossa.
    Kassatyttö ja 3 myyjää pitivät palaveria,asiakaspalvelusta ei tietoakaan.
    Siinä oli ne myös 2 myyjää joilta olin noista maalinsävytyksisä kysellyt.

    • Olet vain hankala asiakas, varmaan olit lerssi kädessä. Häpeä edes!


    • ja-sitten-totuus kirjoitti:

      Olet vain hankala asiakas, varmaan olit lerssi kädessä. Häpeä edes!

      Jep,lerssi oli handussa ja raksamiehen lampaan-nahka rukkaseen vedin kuivat.
      Kyll teki gutaa.


  • K-rauta seiskaviitosessa kaikki ovat hankalia vittumaisia asiakkaita.
    Poikkeuksen tekee remonttifirmat jotka ostaa ylihinnoiteltuja tavaroita,
    ja laskuttavat asiakkaitaan reilulla ylihinnoittelulla.

  • Joo kerran siellä kalju myyjä vissiin tappeli puhelimessa akkansa kanssa. Senverran häijy akka tais olla kun vaikutti asiakaspalveluunkin kiukulla.

  • Sanoisin, että K 75 on hieman kallis. Joskus kuitenki saan sietä hyvän alennuksen, mutta tuntuu että keskimäärin alennukset ovat selkeästi pudonneet siitä mitä ne aiemmin oli. Mitä tulee myyjiin, niin niitä mahtuu 13 tusinaan, eli toiset ei tiedä mitään ja toiset vähän ja joskus harvinaisissa tapauksessa sattuu kyseisen asian tuntemaan hyvin

  • Todella kallis kauppa! Useat ns. pikkutavarat maksavat tuplat enemmän kuin K-rauta Vantaanportissa, siellä homma toimii!

  • Kalleus riippuu tosiaan tuoteryhmästä. Oman kokemuksen mukaan pihavaraston eristeet, puutavara ja betonituotteet linjassa muiden kauppojen kanssa, mutta sisäpuolen maalit, työkalut ja sähkötuotteet ylihintaisia.

  • Stark Suutarila, Rautia Kerava, Taloon.com tässä huonoimmat rautakaupat. Palvelua ei ole eikä asiakkasta tervehditä. Taloon.com kolme myyjää tuijoittivat läppäriä kun menin kauppaan ja lähdin kysymättä mitään 22.06.17. K-75 parantanut palveluaan, ex pomo sanoi ettei ammattilaista henkilökuntaa löydy. Miten n 20v myyjä voi olla asiantuntija kun asuu vielä vanhempiensa helmoissa. Useimmissa ed mainituissa tilaustuotteita kalliimmat hinnat kuin Bauhaus josta saa suoraan hyllystä mukaan.

    • Ne katto pornoa läppäriltä. Suakin harmittas jos just finaalivaiheessa katselu keskeytettäs.


  • K-Rauta. Lanterna Helsinki.
    Hyvää palvelua.Tavara jota olin hakemassa,oli loppunut liikkeestä.
    Myyjä tarkisti vielä liikkeen oman varaston saldon,ei ollut.
    Myyjä pisti tilauksen sisään ja seuraavana päivänä soitti.
    Tavara on noudettavissa.Että näin tässätapauksessa.

  • Olen saanut K75:sta aina hyvää ja asiantuntevaa pälvelua. Varsinkin rakennuspuolen kaverit on ihan huippuja. Hinnathan on kovia jos ei kysy alennusta. En ole mikään ammattilainen vaan ihan tavallinen omakotirakentaja.

  • Ihan jees kauppa, alennusta kyllä saa jos kysyy. Mutta tietenkin jos on firma, minkä laskuun ostaa, hinnat putoo heti 20-30% Jopa enemmän.

    Kävin juuri ostaa Jalaksen turvakengät, hinta oli sama kuin muualla, mut tippu 20% puhumalla. Ostin ihan omalla rahalla.

  • Kaikissa suomen rakennustarvike liikkeissä on hinnat pilvissä sen takia, että rakennus / asennusliikkeille pitää olla samanlaiset alennusprosentit, kuin tukun ja jälleenmyyjän välillä on perinteisesti ollut. Kaupan pitää saada sille kuuluva kate, koska sillä maksetaan toimipaikan ja henkilöstön kulut, sekä varaston ylläpito yms. Remonttiliikkeiden tulon oletetaan muodostuvat asennustyöstä ja mahdollisista urakkaan kuulumattomista, kuten tavaran nouto.
    Remonttiliikkeet tekee toisen liikevaihdon sillä että ne hakee asiakaan valitsemat tavarat rautakaupasta omaan laskuun ja laskuttavat ne sitten eteenpäin asiakkaalle kaupan normaalihinnoilla. Sitten suututaan jos asiakas menee kyselemään toimitettujen tavaroiden hintaa. Harva raksafirma toimii niin että veloittaa tavaran noudosta tuntiveloituksen ja autonkulut niinkuin kuuluisi, muutaman tunnin tavaranhausta jää helposti useiden tuhansien korvaukset jos on kyseessä isompi remontti. Suosittelen että ostatte aina tarvikkeet itse ja hoidatte itse myös kuljetuksen, joko omalla autolla tai sitten liikkeen tilaaman kuljetuksen kautta. Tai ainakin kysykää miten remppafirma mahdollisen tavaran noudon veloittaa ja pyytäkää rautakaupan lasku toimitettujen tuotteiden osalta nähtäväksenne.

    • Rento fiilis k75 puodissa, ei ole myyjillä kiire.


  • Hei. Semmoinen henkilökunta kuin kauppias tai työnantaja. Maksetaan banaaneilla niin saadaan apinoita. Pätee tuohon yritykseen

  • Mitenkä pitäisi toimia että onnistuisi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.