ilmainen verkkokauppa,mikä?

aloittava nettimyyjä

Mikä olisi helppokäyttöinen verkkokauppa ja ilmainenkin vielä pitäisi olla.

Minulla on pieni yritys mutta nyt haluaisin koittaa myyntiä verkkokaupassa,olisi kiva aloittaa ilmaisella, ja katsoa jos alkaa homma pyörimään niin vaihtaa ehkä sitten maksulliseen ne lienee kuitenkin parempia??

15

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s|o|b

Smile House tarjoaa ilmaisen verkkokaupan osoitteessa http://wosbee.com/node/1017.

Ominaisuuksista, esimerkiksi verkkopankkimahdollisuuksista, en tiedä.

• mcf

MyCashflow on ainakin helppokäyttöinen ja ilmainen (perusversio).

• 1+1=2

Wosbeetä suosittelen !

• ---yrittaja------

Suosittelen aloittelevalle verkkokauppiaalle ilmaista Wosbee.com -verkkokauppaa johon saa helposti tarvittavat maksuvaihtoehdot vain naputtelemalla sopimustiedot.

Suomen Maksuturva tarjoaa ilman kk-maksua verkkomaksuja mutta provikka on sitten korkeampi, minusta ihan hyvä palvelu aloitusvaiheessa.

• Kokemuksesta näin

Wosbee EI ole mikään HELPPO tapa laittaa ekaa verkkokauppaa pystyyn.

Itse sitä ei saa hyvännäköisenä verkkokauppana pystyyn, vaikka olisi itsellä miten hyvää osaamista PC-puolelta ennestään.

Ilmaisena ohjelmana Wosbeeta ei kukaan myöskään tue, kukaan ei vastaa soittoihisi tai e-mailkysymyksiisi. On itsellä jo 4 vuotta vastaamattomana olleita e-mailkysymyksiä useita lootassa.

• ------------

Kysmys oli aloittavasta verkkokauppiaasta ja hänelle Wosbee on edelleen hyvä vaihtoehto, muiden hyvien joukossa. Wosbee on Smilehousen ohjelma ja siitä on saatavissa myös omalle palvelimelle asennettava versio, muiden maksullisten pro-versioiden lisäksi.

Verkkokaupan idea on että ostoprosessi tapahtuu automaattisesti mahdollisimman pitkälle, jotta edullisempi hinta voidaan kompensoida asiakkaan palvelessa itseään. Wosbee ei mahdollista loputonta automatiikkaa, jota voi odottaa useamman vuoden verkkokauppiaana olemisen jälkeen jotta toimintaan saadaan tehoja. Tällöin siirtyisin paremmin räätälöitäviin ratkaisuihin joissa myös logistiikka saadaan saumattomammin prosessiin kiinni.

• 24

"Itse sitä ei saa hyvännäköisenä verkkokauppana pystyyn, vaikka olisi itsellä miten hyvää osaamista PC-puolelta ennestään."

Itsekin käytin jsokus aikoinaan kiken ylimääräisen tarmoni ja aikani "hienojen" webbisivujen tekoon, joka oli ihan täyttä haaskausta. Toimiva webbisivu on toimiva, sitä ei tarvite päivitellä tai muutella eikä ulkonäen tarvitse olla mitenkään priima, itse asiassa se karkoittaa asiakkaita kun sivuston ulkonäkö muuttuu vähän väliä, valkoinen pohja on hyvä ja yksinkertainen kaunista.

OsCommerce olii itsellekkin pitänytjättää aikoinaan käyttöön, tuli sitten kikkailtua ties millä ja ihan turhaan.

• alottajaaa

Kiitos vastauksista.Koitin wosbeelle tehdä kokeilusivut mutta siihen se sitten tyssäsikin:) en osannut enää muuttaa niitä pohjan almiita juttuja omaksi tiedoiksi vaikka kuinka yritin etsiä että mistä...

törmäsi muiden nettikauppojen sivujen kautta valmiskautta.fi sivustoon ja heiltä tulisi aika edullinen paketti n38e/kk se on vielä minun mittapuulla sopiva hinta ja palveluakin sai nopeaa.

Maksuturvaa ajattelin myös pankkipainikkeeksi,siinähän ei tule muita maksuja kun 1.9% provikka???

Muita kokemuksia siitä?

• Maksupainiket

""Kiitos vastauksista.Koitin wosbeelle tehdä kokeilusivut mutta siihen se sitten tyssäsikin:) en osannut enää muuttaa niitä pohjan almiita juttuja omaksi tiedoiksi vaikka kuinka yritin etsiä että mistä...""

Tohon tuo tuppaa jäädä, että pikkuisen Wosbee-demon saa kyllä pystyyn. Mutta ellei ole vankkaa PHP osaamista ja tyylitiedostojen ym. hallintaa itsella olemassa niin siihen jää. Ja jos tuki on olematon, niin mitäpä teet.

""Maksuturvaa ajattelin myös pankkipainikkeeksi,siinähän ei tule muita maksuja kun 1.9% provikka???""

Kaveri tuota kaupassaan kokeili pari vuotta sitten. Alkuun oli tosi innostunut palvelusta, mutta joku hakaus siinä tuli myöhemmin. En muista enää mitä moitti mutta lopetti sopimuksen.
        Nuo korttimaksamisen painikkeet joko Verkkomaksuilta tai Checkoutilta tuntuu aika monella kaupalla olevan, jälkimmäinen reilusti edullisempi hinnaltaan.

• Testattu on

www.savalanche.com. Toimii myös facebookissa.

• t-------------------

Provisio 6,85! tuo savalanche on kyllä kaikkea muuta kuin ilmainen, Directan huijausyritystä lukuunottamatta kallein mitä olen nähnyt.

Alkuperäiselle kysyjälle, että verkkokauppa ei todellakaan lähde pyörimään itsekseen. Tarvitset viisinumeroisen markkinointibudjetin.

• s|o|b
        t------------------- kirjoitti:

Provisio 6,85! tuo savalanche on kyllä kaikkea muuta kuin ilmainen, Directan huijausyritystä lukuunottamatta kallein mitä olen nähnyt.

Alkuperäiselle kysyjälle, että verkkokauppa ei todellakaan lähde pyörimään itsekseen. Tarvitset viisinumeroisen markkinointibudjetin.

Yksivaihtoehto on Suomalainen verkkokauppa, ei ilmainen, mutta sopuhintainen.
        Aika hyvät arvostelut saanut helppokäyttöisyydestään.

http://www.suomalainenverkkokauppa.fi/

• Pekka Savalanchesta
        t------------------- kirjoitti:

Päivityksenä Savalanchen hinnoitteluun, että nykyisin provisio on 3,5% tilauksen arvonlisäverottomasta hinnasta 60 senttiä per verkkopankkimaksu. Emme peri avaus- ja kk-maksuja, eikä yrittäjä sitoudu mihinkään määräajaksi vaan kaupan voi pistää kiinni milloin haluaa.

• rickr

Itse olen myös aloittamassa yrittäjänä parturitoimintaa nyt kun valmistun amiksesta.

Mistähän saisi ilmaiseksi työtilat ja kaikki työtarvikkeet sekä vielä mainoksen lehteen - hintaan nolla euroa?
      Lisäksi pitäisi olla varmat tulot mulle 4500 eur/kk koska on noita textiviestilainoja useampi maksettavana.

• ilmatteeks kaikki

»Mistähän saisi ilmaiseksi työtilat ja kaikki työtarvikkeet sekä vielä mainoksen lehteen - hintaan nolla euroa?«

Kunnallahan on noita ilmaisia työpajatiloja tarjota nuorille. Varmaan siellä voi leikata hiuksiakin, tuskin sitä kukaan pahakseen panee, jos siivoo jälkensä kanssa. Ilmaisjakelulehteen saa ilmatteeks mainoksen kun ilmottaa ilmattella osastolla, voi laittaa sinne peitellyllä salakielellä että myös hiuksia leikataan, niin ei maksa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      3098
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1157
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1045
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      791
    Aihe