Hatanpään terveysasema

Sairasta menoa!

Olin jo aiemmin käynyt sairaanhoitajalla, tulehdusarvo oli 47, ei kuulemma kannattanut aloittaa tuolla arvolla antibioottikuuria. Sovittiin, että mikäli olo huononee niin tulen uudestaan tulehdusarvon mittaukseen.

Olo huononi, ja parin päivän päästä kurkku oli niin kipeä että kirjoitin lapulle asiani ja painelin ilmoittautumisluukulle. Luukun täti huusi minulle, mitä sinä haluat, meillä on täällä hoitajapula! Olin äimistynyt, sain sanottua että sairaanhoitajalle. täti tiuski ja nakkeli niskojaan, minun olisi kuulemma pitänyt soittaa omalääkärille. (?) Sitten hän puhui minulle kuin vähä-älyiselle, hyvin hitaasti, minua tiukasti tuijottaen, että voin mennä odotustilaan mutta siellä joutuu odottamaan kauan... sairauteni vuoksi en ollut saanut nukuttua kunnolla viikkoon, aloin itkeä.

Puolentoista tunnin odottamisen jälkeen pääsin mukavalle sairaanhoitajalle, tulehdusarvoni oli 57, siitä n. 20 minuutin päästä pääsin mukavalle lääkärille ja sain reseptejä kouraani. Kun pääsin kotiin, kuume kohosi hetkessä 39 asteeseen.

Ilmoittautumisluukun asiattomasta työntekijästä annoin terveysasemalle palautetta omilla tiedoillani ja pyysin vastausta palautteeseeni. saas nähdä, mitä selitystä sieltä tulee. Tamperelainen olen ja normaali veronmaksaja. Terveysasemalla olen joutunut asioimaan äärettömän harvoin. Voi olla, että jatkossa käyn siellä vielä harvemmin. Siihen he kai pyrkivätkin, ei tällaista käytöstä voi muuten ymmärtää?

22

4150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta onn

se on niin turha paikka. Luukulla ollaan nyreitä että mitäs tänne tuutte, kipeät ihmiset, menkää kotiinne. Lääkäriin pääsee vaan sairaanhoitajan kautta ja sairaanhoitaja sanoo aina buranaa ja kotio.

• systeemi kusee

Jos yrittää soittaa aikaa sieltä sanotaan että tuu poikkeen siinä aamusella sairaanhoitajalla. Luukulla sitten sanotaan et olis pitänyt soittaa ja varata aika.

• Pyhä yksinkertaisuus

"Mitä sä haluat?" Voi vittu mitä sieltä nyt terveysaseman luukulta sairas ihminen haluaa? No tietenkin puhelinliittymän, kebabin salaatilla, vesiskootterin vuokralle.

• 0+0+0

Hatanpäällä ei ole enää terveysasemaa.

• Moilanenko

• Anonyymi

Hatanpäällä on edelleen Hatanpään terveysasema, Kiirevadtaanotto ja Toimenpideyksikkö samassa 1. krs tilassa kuin aina ennenkin ollut.

Sairaala on nyt osa Taysisia/Pshp:ä.

Silti siellä on terveysasematoimintaa, hammashuoltoa ja fysioterapiaa, jotka ovat Tampereen kaupungin toimintaa.

• ohhhhoijaa

"normaali veronmaksaja" ?
      Viittaatko jotenkin että olet parempi kuin "epänormaalit"?

• Uskomatonta käytöstä

Olen itse pankissa töissä ja jos siellä sanoisin asiakkaalle että mitä sä haluat, niin saisin varmaankin tuosta jo potkut. Varoituksen ainakin. En tiedä aloittajan ikää tai sukupuolta mutta itse ainakin asiakaspalvelussa teitittelen varmuudeksi kaikkia aikuisia asiakkaita, tai jos on rennon oloinen niin ainakin olen kohtelias ja korrekti, silloin saatan sanoa Hei. Mutta kai tuolla terveyspuolella ei sitten ole niin tarkkaa? Asiallista palvelua sitä kuitenkin kaikki asiakkaat ansaitsisivat, mielestäni oli hyvä että aloittaja laittoi palautetta epäasiallisesta asiakaspalvelutilanteesta terveyskeskukseen. Liian useasti suomalaiset vaan tyytyvät osaansa nurisematta.

• Launonen jumppaa

Kerran kävin , hiki tuli, kiitti moi.
      En mee toiste.

• pythonin vaimo

Eiks niillä ole mitään käytöstapoja siellä.
      Selkäänsä saisivat saada kun tuollein kohteleevat ihmisiä palveluammatissa.

• sairaanhoitajako

Kierrätykseen tai vaihtoon sano minä;)

• Mä olen nyt kolme kertaa käynyt Hatanpään tervesyasemalla asiakkaana ja aina olen saanut hyvää kohtelua, että voisiko nyt olla omassa käyttäytymisessä parantamisen varaa? Vai miksi minulle ollaan ystävällisiä ja tässä ketjussa useammalle ei?

• vaihtoa-ajatteleva

Mikähän tilanne nykyään on Hatanpään terveysasemalla?

• aloitukseeeeeen

Aloitukseen niin mistä ihmeestä valitat kun sinullehan annettiin ohjeet soittaa omalääkärille jos olotila huonontuu.
      Nyt sitten on taas on valitettu vaikka pääsit sairaanhoitajan ja lääkärin jutuille.

• kkhljhkjkk

...kuusi vuotta sitten...

• nykytilanne

Nimim. Vaihtoa ajatteleva kysyy nykytilannetta. Jos joskus on ollut ongelmia, miten on nyt?

• eisehaittaaaa

Ei se haittaa vaikka 6 vuotta ketju, pätee tänäkin päivänä että noudattakaa ohjeita.

• Anonyymi

Hatanpään rokotus paikassa henkilökunta naureskeli asiakkaille kovalla äänellä.Ei minkäänlaista asiakas palvelu taitoa.

• Anonyymi

Entäpä asiakkaat sitten kun muutama viikko sitten kävin hatanpäällä niin ikäihminen joku ukko vaahtos jotain koronarokete todistuksesta. Huh huh minkä työmäärän toi rokotejuttu sai aikaan.Samalla henkilökunta määrällä hoitaa niin eipä ihme jos joku harkitsee alan vaihtoa.Itsellä ainakin hatanpää toiminut hyvin kun käynyt omalääkärillä,terveydenhoitaja,labra. Onneks pääsee hatanpäälle ettei taysiin.

• Anonyymi

Laita aluehallintovirastoon suoraan valitukset lääkäriasemista!

Palauttavat sen asemalle, mutta siten syntyy asemalle velvollisuus lähettää kopio vastauksestaan myös aviin.

Tulee julkkis luukkuruususta.

Jos hän noin käyttäytyy, tekee vahingon potilaalle jonakin päivänä. Siksi aviin että tiedot löytyy sieltä jo aiemmista toiminnoista ja saadaan kenties pihalle tämä epäsopiva hoitoapulainen ( luukun tyypit eivät ole sairaanhoitajia) .

• Anonyymi

Kyllähän asiakas normaalilla äänellä täytyy pystyä hoitamaan asiat toki voi olla epäpätevä työntekijäkin.

• Anonyymi

Manselaiset onkin täysiä paska-aivoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2198
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      166
      1915
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1894
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1459
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      181
      1422
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1043
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      983
    Aihe