ja käynnistyi uudelleen.
Väliin näyttö pimenee, välillä tulee keltaiseksi tai punaiseksi.
Mikä piru tuota vaivaa?
Näytönohjain lakkasi toimimasta
4
161
Vastaukset
- Kerropa lisäksi!
Tornikone vai läppäri? Uusi vai vanha kone? Käyttöjärjestelmäsi on ilmeisesti Vista. Hyvät lähtötiedot antamalla saa paremmin/parempia vastauksia!
Aiheesi kuuluisi toisaalta enemmän tuonne "näytöt ja näytönohjaimet" -osastolle
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/807- Kerropa vielä
Koneen ja näytön merkit ja mallit!
- poropeukalomummi
Minulla on HP Pavilion Entairment PC. On ylläkin jo n. 3-4 vuotta vanha. Koneessa on Windows Vista Home Premium .
On tullut ongelma. Kone saattaa äkkiä sammua kesken kaiken
Eikä käynnisty millään, vaia yritän mitä näppylää painella. Virta on päällä ja pitää ottaa akku pois ennenkuin sammuu.
Mikähän tätä "ressukkaa" vaivaa? Pitääkö viedä ATK-tohtorille vai osaako joku ratkaista probleeman?- Mika++
Onko koneessas on Intelin prossu. Nimittäin ylikuumeentuessaan ne sammuttaa itsensa hajoamisen estämiseksi. Läppäris jäähdytys ei riitä. On olemassa läppärin alle viritettäviä jäähdytysratkaisuja. Löytyy esim Verkkokauppa.com:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056