sai sitten syytteet. Ruuhkaa tulee käräjäsaliin, kun kepuja on kerralla näin suuri sakki. Muistuttaa siis kaikin puolin rikollisjärjestöjen oikeudenkäyntejä. Varmaan pitää varata vähän isompi sali, että toimittajatkin mahtuvat seuraamaan tapahtumia.
Kovimman syytteen sai Jukka Vihriälä, jota epäillään törkeästä lahjuksen ottamisesta. Tästä rikoksesta voi saada vähintään 4 kk ja enintään 4 vuoden vankeusrangaistuksen. Kanki-Kaikkonen selvisi kuin koira veräjästä saatuaan syytteen ainoastaan luottamusaseman väärinkäytöstä. Tästä rikoksesta on säädetty rangaistukseksi sakkoa tai enintään 2 vuotta vankeutta. Tuskinpa Kanki-Kaikkosesta silti tulee Vanki-Kaikkosta.
Yhdeksän kepulaista
10
77
Vastaukset
Kanki-Kaikkosen tuomion ankaruus tulee riippumaan siitä, miten suuria vahinkoja hänen katsotaan aiheuttaneen Nuorisosäätiön varsinaiseen tarkoitukseen eli miten paljon varoja on ohjattu ohi tuon säätiön tarkoituksen. Lisäksi tulevat tietysti maksettavaksi vahinkonkorvaukset säätiölle. Siis tämä sillä edellytyksellä, että oikeus toteaa rikoksen tunnusmerkistön täyttyneen ja syyllisyyden näytetyksi toteen.
- jatketaan kyselyä
Mitä mieltä olet ministerin Guzenian yotutkinnosta. Hän on ilmoittanut valmistuneensa Mäkelänrinteeltä 1991, mutta kas kummaa häntä ei löydy tutkinnon suorittaneiden luettelosta millään hänen lukuisista nimistä?
Sinusta ei taida olla miestä vastamaan suoraan kysymykseen? Enpä osaa olla tuosta mitään mieltä, kun en ole nähnyt hänen yo-todistustaan. Jos siinä on paljon älliä kuten minulla oli omassani, niin hyvähän se sitten varmaan on. Minulla on yleensäkin tapana vastata vain omista todistuksista enkä ole edes kiinnostunut naapurin todistuksista. Teillä kepulaisilla lienee sellainen kepulainen maaseutuperinne, että naapurin asiat pitää tuntea paremmin kuin omat.
- Kyselyä lisää
Etkö huomaa miten kornia on, kun syyttet muita kaikenlaisista, mutta et uskalla ottaa kantaa oman ministerin todennäköisesti koulutustiedoilla valehteluun?
Miksi hyväksyt ministerin valehtelun?En huomaa. Enhän minä ole syyttänyt ketään muita. Kerron vain sen, mikä mediassa on jo kerrottu. Voit tarkistaa asian katsomalla median tämänpäiväisiä ykkösuutisia. Kyllä niissä selvästi kerrotaan, että kepulaiset ovat joutumassa jälleen kerran vastaamaan teoistaan oikeudessa.
Minulla ei ole mitään omaa ministeriä. En myöskään tiedä, onko kukaan ministereistä valhedellut koulutustiedoistaan. Onko tällainen valehtelu edes osoitettu jossain vai onko se vain joidenkin ylivilkkaan mielikuvituksen tuotetta samaan tapaan kuin Paavo Lipposen syyttäminen siitä, että hän olisi motannut opettajaansa lapsena sen vuoksi, että opettaja oli kumauttanut Lipposen veljeä.
Ota nyt järki käteesi ja usko jo, että minua ei kiinnosta jonkun ministerin yo-todistus eikä minulla ole tietoa sen sisällöstä. Ottakoot ne siitä selvää, jotka haluavat. Ei kai tässä aikamies viitsi kaikenmaailman sentraalisantrojen huhupuheita kommentoida. Jutelkaa te juoruakat näistä vaan keskenänne.
- Nyt riemuitkaa
Jos syytteet tuottaa teille tyydytystä nauttikaa. Nyt. Kokorahan edestä. Miettikää onko puolueveljenne aivan rikkeettömiä. Urpilaisella ja muilla taulukauppoja kaupungilleen, jossa on valtuutettuna ym.
- 1499
Urheiluopistosäätiön valtuuskunta: Lipponen, Liikanen, Heinäluoma jne. Jakaneet vaalirahaa, vaikka säätiön säännöissä ei tällaiseen lupaa. Koska tuomiot? Joutuuko Lipponen syytteeseen ennen vai jälkeen presidentinvaalien? Saapa nähdä. Urpilainen sai vaalirahaa Kokkolan kaupungilta, kun isukki oli kaupunginhallituksen varapuheenjohtaja ja Urpilainen itse oli valtuuston jäsen.
- 9 kepulia!!!!
Pää pystyssä oikeuteen.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2009/09/959345/jukka-vihriala-eroaa-rayn-hallituksen-johdosta
- Pystypäinen kepulain
Totta kai pää pystyssä. Keskustapuolueella on vielä paljon tehtävää Suomen politiikassa. Tämän lapsihallituksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381