klitoriksen hieronta ratsailla

kahden keikka

Mä tykkään tosi paljon kullilla ratsastamisesta ja
tuun siitä tosi villiksi. Kerran pitkän ratsastuksen jälkeen
en enää jaksanut ratsastaa, mutta en ollut saanut tarpeeksi
vielä. Istuin poikaystäväni päällä ja sen kulli oli yhä pillussani.
Aloin hieroa klitoristani sormellani. Multa meni ajan taju
kokonaan. Hieroin tosi kauan ja sain monta orgasmia perän jälkeen.
Oli tosi mahtava kokemus.
Tämän jälkeen olen aina hieronut klitoristani ratsastaessa.

28

12990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta 50v

      kyllä se ratsastaminen kannataa, sillä minä hieron naista sanalla kun hän ratsastaa päälläni,litoris turpoo ja tulee ihanasti esille ,sen näkee ja tuntee kun nainen rupee samaan orkkuja ,se sykkii varteni ympärillä!!! ihanaa tulla siinä samalla hetkellä,,ooohooo!!

      • uusi asento

        Olemme mieheni kanssa kokeneet rakastelun aikaisen klitoriksen hieronnan
        hurjan kiihottavaksi molemmille. Olemmekin kokeilleet monia asentoja, joissa pystyy hieromaan klitorista rakastelun aikana. Parhain asento mielestäni on kun pääsen selälleni makaamaan. Oma mieheni tulee kyljelleen viereeni ja panee minua kyljellään ollessaan. Pystyn hieromaan klitoristani ilman, että joudun olemaan jännittämättä lihaksiani, mieheni panon aikaina. Oma mieheni keskittyy katselemaan kuinka saan orgasmin oman tulemisensa jälkeen. Olen kyltymätön ( nymfomaani ) ja tarvitsen seksiä säännöllisesti ainakin kerran vuorokaudessa. Tämä on kiva seksielämää piristäviä asia, joka helpottaa minua omieni seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisessä.


      • tietoinen kosketus
        uusi asento kirjoitti:

        Olemme mieheni kanssa kokeneet rakastelun aikaisen klitoriksen hieronnan
        hurjan kiihottavaksi molemmille. Olemmekin kokeilleet monia asentoja, joissa pystyy hieromaan klitorista rakastelun aikana. Parhain asento mielestäni on kun pääsen selälleni makaamaan. Oma mieheni tulee kyljelleen viereeni ja panee minua kyljellään ollessaan. Pystyn hieromaan klitoristani ilman, että joudun olemaan jännittämättä lihaksiani, mieheni panon aikaina. Oma mieheni keskittyy katselemaan kuinka saan orgasmin oman tulemisensa jälkeen. Olen kyltymätön ( nymfomaani ) ja tarvitsen seksiä säännöllisesti ainakin kerran vuorokaudessa. Tämä on kiva seksielämää piristäviä asia, joka helpottaa minua omieni seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisessä.

        Me nussitaan vähän eritavalla kuin muut tällä palstalla. Mun mimmi menee nelinkontin sängylle ja mä vedän sitä takaa päin ja otan sen tissesseistä kiinni. Se ottaa toisen kätensä ja päänsä avulla tukevan otteen sängystä. Vapaalla kädellään se hieroo häpykieltään samalla, kun mä panen sitä takaa päin. Se on hauskaa. Me molemmat saadaan tosi kunnolla. Mä suosittelen tätä tapaa.


      • heheh
        tietoinen kosketus kirjoitti:

        Me nussitaan vähän eritavalla kuin muut tällä palstalla. Mun mimmi menee nelinkontin sängylle ja mä vedän sitä takaa päin ja otan sen tissesseistä kiinni. Se ottaa toisen kätensä ja päänsä avulla tukevan otteen sängystä. Vapaalla kädellään se hieroo häpykieltään samalla, kun mä panen sitä takaa päin. Se on hauskaa. Me molemmat saadaan tosi kunnolla. Mä suosittelen tätä tapaa.

        "Me nussitaan vähän eritavalla kuin muut tällä palstalla"

        no huh huh hohoo.. tosi pioneereja kyllä ootte -ei varmaan kukaan muu oo tota keksiny!!


      • intensiivinenkosketu
        heheh kirjoitti:

        "Me nussitaan vähän eritavalla kuin muut tällä palstalla"

        no huh huh hohoo.. tosi pioneereja kyllä ootte -ei varmaan kukaan muu oo tota keksiny!!

        Toi edellä mainittu asento on aika urheilullinen. Sen kanssa nainen tarvii jo akrobaattisia taitoja. Mun kimmakaveri tekee sen paljon helpommalla tavalla. Se menee vatsalleen sängylle ja panee kätensä vatsan alle. Sit se alkaa hieroo klitoristaan. Mä meen sitten sen selän päällle ja panen sitä sillein takaapäin.


      • intiimi kosketus
        intensiivinenkosketu kirjoitti:

        Toi edellä mainittu asento on aika urheilullinen. Sen kanssa nainen tarvii jo akrobaattisia taitoja. Mun kimmakaveri tekee sen paljon helpommalla tavalla. Se menee vatsalleen sängylle ja panee kätensä vatsan alle. Sit se alkaa hieroo klitoristaan. Mä meen sitten sen selän päällle ja panen sitä sillein takaapäin.

        Käsi voi puutua vatsan alla. Kyljellä on parempi olla. Silloin pystyy itse hyvin hieromaan häpykieltä ja mies pystyy panemaan samanaikaisesti. Todellinen unelma-asento!


      • kosketelkaatoisianne
        intiimi kosketus kirjoitti:

        Käsi voi puutua vatsan alla. Kyljellä on parempi olla. Silloin pystyy itse hyvin hieromaan häpykieltä ja mies pystyy panemaan samanaikaisesti. Todellinen unelma-asento!

        Me ollaan myös kokeiltu tyttöystäväni kanssa näitä asentoja. Paras paikka on mielestämme sohvalla. Menen istumaan sohvalle normaalisti. Tyttöystävi alkaa ratsastaa kullillani selkä minuun päin. Pystyn hieromaan hyvin hänen häpykieltään, hänen ratsasta minulla. Väillä hänkin innostuu hieromaan häpykieltänsä ratsilla ollessaan. Minä sanonkin kaikille pareille: "KOSKETELKAA TOISIANNE".


      • ErektioAlbertinkadul
        kosketelkaatoisianne kirjoitti:

        Me ollaan myös kokeiltu tyttöystäväni kanssa näitä asentoja. Paras paikka on mielestämme sohvalla. Menen istumaan sohvalle normaalisti. Tyttöystävi alkaa ratsastaa kullillani selkä minuun päin. Pystyn hieromaan hyvin hänen häpykieltään, hänen ratsasta minulla. Väillä hänkin innostuu hieromaan häpykieltänsä ratsilla ollessaan. Minä sanonkin kaikille pareille: "KOSKETELKAA TOISIANNE".

        Mun tyttöystävä menee selälleen ja levittää haaransa. Sitten se alkaa hieroa häpykieltään silmieni edessä. Mä alan panna sitä samalla, kun se hieroo klitoristaan. Mä oon käsieni varassa, niin se vain toimii.


      • akrobatiaa
        ErektioAlbertinkadul kirjoitti:

        Mun tyttöystävä menee selälleen ja levittää haaransa. Sitten se alkaa hieroa häpykieltään silmieni edessä. Mä alan panna sitä samalla, kun se hieroo klitoristaan. Mä oon käsieni varassa, niin se vain toimii.

        Toi sun kuvailema asento vaatii urheilija miehen. Rakastelu vaatii todellisia akrobaatin taitoja.


      • Kaverille_kans
        uusi asento kirjoitti:

        Olemme mieheni kanssa kokeneet rakastelun aikaisen klitoriksen hieronnan
        hurjan kiihottavaksi molemmille. Olemmekin kokeilleet monia asentoja, joissa pystyy hieromaan klitorista rakastelun aikana. Parhain asento mielestäni on kun pääsen selälleni makaamaan. Oma mieheni tulee kyljelleen viereeni ja panee minua kyljellään ollessaan. Pystyn hieromaan klitoristani ilman, että joudun olemaan jännittämättä lihaksiani, mieheni panon aikaina. Oma mieheni keskittyy katselemaan kuinka saan orgasmin oman tulemisensa jälkeen. Olen kyltymätön ( nymfomaani ) ja tarvitsen seksiä säännöllisesti ainakin kerran vuorokaudessa. Tämä on kiva seksielämää piristäviä asia, joka helpottaa minua omieni seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisessä.

        Meillä vaimo asettuu kyljelleen toinen mies panee takaapäin toinennuolee klitorista ja vaimo ottaa suihin ja kaikki olemme täysin heteroja


      • uusi asento kirjoitti:

        Olemme mieheni kanssa kokeneet rakastelun aikaisen klitoriksen hieronnan
        hurjan kiihottavaksi molemmille. Olemmekin kokeilleet monia asentoja, joissa pystyy hieromaan klitorista rakastelun aikana. Parhain asento mielestäni on kun pääsen selälleni makaamaan. Oma mieheni tulee kyljelleen viereeni ja panee minua kyljellään ollessaan. Pystyn hieromaan klitoristani ilman, että joudun olemaan jännittämättä lihaksiani, mieheni panon aikaina. Oma mieheni keskittyy katselemaan kuinka saan orgasmin oman tulemisensa jälkeen. Olen kyltymätön ( nymfomaani ) ja tarvitsen seksiä säännöllisesti ainakin kerran vuorokaudessa. Tämä on kiva seksielämää piristäviä asia, joka helpottaa minua omieni seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisessä.

        Meille paras orgasmiasento on, kun nainen makaa selällään, itse olen kyljellään hänen vieressään ja panen takaapäin. Naiseni haluaa tässä asennossa hieroa klisuaan samalla kun suutelemme kiihkeästi. Tämä onnistuu hyvin, koska naisen on minua 20 cm lyhyempi. Naiseni saa tässä asennossa tosi pitkiä orgasmeja ja joskus minäkin laukean hänen tärinäänsä. Asento on myös siinä mielessä hyvä, että siinä molemmat voivat olla suhteellisen rennosti. Siinä jaksaa pitkään ja orgasmit ovat tullessaan järistäviä.


      • Anonyymi
        uusi asento kirjoitti:

        Olemme mieheni kanssa kokeneet rakastelun aikaisen klitoriksen hieronnan
        hurjan kiihottavaksi molemmille. Olemmekin kokeilleet monia asentoja, joissa pystyy hieromaan klitorista rakastelun aikana. Parhain asento mielestäni on kun pääsen selälleni makaamaan. Oma mieheni tulee kyljelleen viereeni ja panee minua kyljellään ollessaan. Pystyn hieromaan klitoristani ilman, että joudun olemaan jännittämättä lihaksiani, mieheni panon aikaina. Oma mieheni keskittyy katselemaan kuinka saan orgasmin oman tulemisensa jälkeen. Olen kyltymätön ( nymfomaani ) ja tarvitsen seksiä säännöllisesti ainakin kerran vuorokaudessa. Tämä on kiva seksielämää piristäviä asia, joka helpottaa minua omieni seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisessä.

        Tuo nainen selällään ja mies kyljellään sivusta on meilläkin käytössä. Nainen ei itse halua koskea pimpsaansa ollenkaan, joten minä hieron häntä, välillä nuolen tarvittaessa ja taas panen kyljeltään. Takaapäin ei oikein helpolla yllä, mutta siinä voi runkutella vaikka peppua samalla. Tuo päällä ratsastaminen on kivaa, mutta siinä on omat riskinsä, jos muna lipsahtaa pois ja menee väliin, sitten sattuu. Meillä hän nousee välillä naaman päälle ja nuolen klittaa, ja peppureikää, riippuen miten hän haluaa. Aika tukalaa, kun turpea märkä pimpsa tulee valuvana naamalle..

        Myös toisin päin on kiva, niin, että nainen on pylly minuun päin ja katselee itse poispäin. Tosi kiihottavaa on katsoa varsinkin silloin kun hän ottaa siinä asennossa perseesen. Otan käsillä persposkista kiinni ja hieman levitän... Uuh ja Se tiukkuus

        Takuuvarmin orgasmin tuoja naiselle on tuo kyljeltään ja siitä räplääminen, huolehdin, että hän saa aina orgasmin. Homma hoituu loppuun sitten lusikassa. Useimmiten pimpsaan, mutta joskus oikein kostealla kelillä saa laskea kakkoseen.


    • kukaan ei osaa kaikk
    • Mie tykkään hyväillä klittaa ja rintoja kun panen takaapäin, tytötkin tykkää...;-)

    • Kiima narttu

      Me vaan nussitaan ja hierotaan klitorista ja ihan fantastista nämä orgasmt... huiiii... ja li lisäää vaan koko ajan.

      • Jeee, Kiima narttu! Harrastettaisko yhdessä?


      • Kiima-narttu

        Vitut! Tuollaisen luuserirunkkarin kanssa en harrasta mitään. Kuse muuntajaan


    • kuningasasento

      Me nussitaan siten muijan kaa, Se menee mahalleen sängylle ja hieroo klitoristaan sormellaan. Mä meen sen selän päälle ja tartun sitä rinnasta ja panen sitä pilluun. Sit mä käännyn selälleni ja mimmini makaa selällään mun mahan päällä. Me vaihdetaan sitten hierojaa. Mä hieron sen klitorista samalla, kun panen sitä. Jatkan sitä niin kauan kunnes se saa orkun.

    • juippi175

      Me taas pannan vaimon kanssa joskus sillä tavalla että vaimo menee kontalleen sängylle ja alan panemaan normaalisti takaapäin. Mutta koska laukean liian nopeasti tässä asennossa, niin lopetan välillä panoliikkeet, mutta annan kyrvän olla sisällä ja samalla alan hieromaan klitorista alhaaltapäin. Tällä tavalla vaimoni on saanut usein orgasmin.

    • KannattaaKokeilla

      Itse teen toisinaan kun nainen on ratsastamassa naama minuun päin.. otan kullin pillusta pois pyydän nouseen vähän että on haarojen välissä tilaa ja alotan "ilmanussinan" siten että kullinpää ja varsi molemmat koskettaa ja hieroo klitorista että häpyhuulia.. tätä ei yleensä kauaa tartte tehdä kun alkaa emäntä täriseen kauttaaltaan ;)
      Myöskin siitä on helppo sujauttaa kulli takasin pelialueelle kun paikatkin on kunnolla liukkaat.

    • Seksiriippuvuus

      Kokeiltuamme kaikkia tässä jutussa mainittuja asentoja, niin tämän jälkeen minun tyttöystävälläni on vahva seksiriippuvuus. Kotona majailee nymfomaani.

    • kyydit

      Kokeilin Kirkkonummen swingerillassa ratsastusta Sybian laitteella. Hyvä kyyti ja ovenkin voi lukita ja voi olla vaikka kummpanin kanssa kahden.

    • G_PISTE

      Terska pitää työntää naisen G-pisteeseen ja terskalla pitää hieroa G-pistettä. Samanaikaisesti tulee sormella hieroa häpykieltä. Tällöin nainen saa tosi kovan orgasmin.

    • Anonyymi

      Kun kokeilee näitä kaikkia juttuja, niin kyllä siinä klitoriskin sauhuaa ja turpoaa mikropeniksen kokoiseksi.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta minäkin haluaisin kokea samaa👍😍❤️👍

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kova on mielikuvitus teineillä.

    • Anonyymi

      Näitä kun lukee ni ei voi kun ihmetellä et voiko tosiaan olla mahdollista että noin vähällä osaamisella olette päässeet edes kokeilemaan miltä seksi tuntuu oikeasti kahden toisistaan välittävän ihmisen välillä

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe