Kyllä nyt on todettva, että Sonnimies on sanut palstan Seriffin täysin valtoihinsa. Kun minä vähän arvostelin näitä palstan "Homomiehiä", niin avakseni poistui alta aika yksikön.
Epäilen vakaasti, että palstan Seriffi lukeutuu itsekin tähän surkeaan "Homolaumaan", eihän mies voi muuten noin "Sokea"olla.
Toivonkin nyt, että palstalaiset vastaisivat kysymykseeni, onko palstan Seriffi mielestänne myöskin noita Homomiehiä. Siinähän ei mitään rikollista ole, Homothan onkin nyt nostettu meidän Heterojen tasolle tässä yhteiskunnassamme, ja tämäkin on Taivahan totuus.??????
Uusi-Ukki, ja "VIHAKIRJOITUKSENI". ?????????????????????????
8
152
Vastaukset
- john holmes
On sulla naavaparta sitten surkee elämä.....voi elämän kevät!
- Uusi-Ukki, ja "VIHA"
Uusi-Ukki, se oikea
8.4.2011
Pidä tätä uhkauksena jos haluat, minä kyllä saan sinun oikean henkilöllisyytesi, ja osoitteesi selville.
Ajelen "Pösäölläni"asunnollesi ja sitten Homostelen kassasi siten, että puristan kurkkutorvestasi, että viimeinenkin henkiparkasi on sinusta lähtenyt. Joko nyt ymmärsit tarkoitukseni, sinä "Homoruuna". Kyllä näin on näreet.????? - 21
Nyt homo-ukki lopetat vikinän palstalla ja menet. *tarttuu ukkia korvasta ja talutta saunan taakse.* Potkaisee 45:lla ukkia homoperseelle, näin antaen vauhtia puniki-luuserin poistumiselle....
- Uusi-Ukki. se vanha.
Epäilykseni tuosta Seriffin homoudesta taitaa olla oikeaan osunut, koska hän näkyy suosivan noita törkyileviä homovastauksia. Minä en koskaan voi käsittää, miksi minua 120-prosenttista Heteromiestä voidaan homoksi haukkua.
Lopettakaa hyvät miehet tuo ilmanaikuinen homohaukkumisenne, siihen minä olen taatusti syytön, kyllä näin on näreet.
Tuskinpa tällä palstalla on ollut sheriffiä sen jälkeen, kun kaikkia poliittisia ja vähän muitakin palstoja valvoneen 008:n (tai jotain sinne päin) nimi poistui yläreunasta. Eli poistopyynnöt menevät Suomi24:n ylläpidolle, joka taas on ruotsalaisten komennossa. En silti yhdy käsitykseen, että kaikki ruotsalaiset miehet olisivat homoja.
- kapin veli
Vaan jatkuvasti se näkyy ukilla tuo homoilu mielessä
pyörivän.
Nytkin piti oikein avaus asiasta väsätä. - Näin on näreet?????
kapin veli kirjoitti:
Vaan jatkuvasti se näkyy ukilla tuo homoilu mielessä
pyörivän.
Nytkin piti oikein avaus asiasta väsätä.Ukki on perso Jompen pepulle....;)
- Tietäähän tuon
Näin on näreet????? kirjoitti:
Ukki on perso Jompen pepulle....;)
Jompen patja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694