Tanssitaanko ;)))

Anjaniina.

88

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taatto.t
      • Anjaniina.

• taatto.t

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Ei pelota, säälittää.

Säälittää?
        Miksi?
        Mikä ihme saa sut sanomaan tollasen kommentin?

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Säälittää?
        Miksi?
        Mikä ihme saa sut sanomaan tollasen kommentin?

Koska tyypillä on ilmeinen, pakottava halu tuoda itseään esille ja hän oletettavasti itse tuntee olevansa tekemisessään hyvä, uskoen lisäksi kaikkien fanittavan hänen hytkymistään. Eli se säälittää.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Koska tyypillä on ilmeinen, pakottava halu tuoda itseään esille ja hän oletettavasti itse tuntee olevansa tekemisessään hyvä, uskoen lisäksi kaikkien fanittavan hänen hytkymistään. Eli se säälittää.

Heh..siinä ihminen ilmaisee itseän, tanssimalla niinkuin tuntee ja niinkuin on malli industriaalissa ;))
        Onks sinusta esim baletti säälittävää, sillä sehän on toisenlainen tanssimuoto myös ;)))
        Ja jos noin niinku katselen, niin tyyppi ON HYVÄ ;)))))tekemisessään, hatunnosto siis, ei suinkaan sääliä ;)
        Se on niinkus, kokeiles itse, milloin olet noin sujuva ja musiikin mukainen liikkeissäs ;)))

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Heh..siinä ihminen ilmaisee itseän, tanssimalla niinkuin tuntee ja niinkuin on malli industriaalissa ;))
        Onks sinusta esim baletti säälittävää, sillä sehän on toisenlainen tanssimuoto myös ;)))
        Ja jos noin niinku katselen, niin tyyppi ON HYVÄ ;)))))tekemisessään, hatunnosto siis, ei suinkaan sääliä ;)
        Se on niinkus, kokeiles itse, milloin olet noin sujuva ja musiikin mukainen liikkeissäs ;)))

Ton baletin laitoin vain kontrastia korostamaan, muuten se on liian kaavamaisen teatraalista.

Niin no, en mä nyt tossa sun linkin hytkyttelyssä kyllä mitään musiikkia ole kuulevinani. Liikkeetkin on niinkutsuttuja pakkoliikkeitä.

Kukin toki taidoillaan ja kyvyillään on oikeutettu ilmaisemaan itseään.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Ton baletin laitoin vain kontrastia korostamaan, muuten se on liian kaavamaisen teatraalista.

Niin no, en mä nyt tossa sun linkin hytkyttelyssä kyllä mitään musiikkia ole kuulevinani. Liikkeetkin on niinkutsuttuja pakkoliikkeitä.

Kukin toki taidoillaan ja kyvyillään on oikeutettu ilmaisemaan itseään.

Juh ja kellen ei voi antaa jollei se suostu vastaanottamaan.
        Suomalaisille riittää tango ja humppa ;)))
        Pakkoliikkeitä on ainoastaan töis, jotta saadaan leipää...

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Juh ja kellen ei voi antaa jollei se suostu vastaanottamaan.
        Suomalaisille riittää tango ja humppa ;)))
        Pakkoliikkeitä on ainoastaan töis, jotta saadaan leipää...

Suomalainen tango, se mitä kansa vääntää on aivan karmeeta ja ryhditöntä, hikihumppa vielä karmeempaa.

Itse olen ilmavan, rytmisen tanssin kannalla. Valssitkin ookoo.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Suomalainen tango, se mitä kansa vääntää on aivan karmeeta ja ryhditöntä, hikihumppa vielä karmeempaa.

Itse olen ilmavan, rytmisen tanssin kannalla. Valssitkin ookoo.

Just, laitahan hiukka videoo tänne ,)))

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Just, laitahan hiukka videoo tänne ,)))

Haeskelin aikani videoita ja tokihan sieltä jotain löytyi. En viitsinyt linkittää, koska tuntuivat olevan kovin taiteellisia ja muutenkin 'täydellisiä' suorituksia, joihin itse en kykene. Itse otan tanssimisen rennommin.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Haeskelin aikani videoita ja tokihan sieltä jotain löytyi. En viitsinyt linkittää, koska tuntuivat olevan kovin taiteellisia ja muutenkin 'täydellisiä' suorituksia, joihin itse en kykene. Itse otan tanssimisen rennommin.

Joo, on hienoa et jotain löytyi.

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Joo, on hienoa et jotain löytyi.

Joopa joo. Mun mielestä periaate on tärkeempi kun vähän sinnepäin oleva video.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Joopa joo. Mun mielestä periaate on tärkeempi kun vähän sinnepäin oleva video.

Tottakai. periaatteet kunniaan ;))) yli kaiken muun ;)))

• Anjaniina.
        Anjaniina. kirjoitti:

Tottakai. periaatteet kunniaan ;))) yli kaiken muun ;)))

Älä ole huolissasi , osaan kuvitella taaton tanssimas ilmavasti, rytmisesti ;)

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Älä ole huolissasi , osaan kuvitella taaton tanssimas ilmavasti, rytmisesti ;)

Mä en sitten nähny tossa sun kommentisa mitään, mitä siinä ei ole. Mukavaa lauantaita..

• minä myös
        taatto.t kirjoitti:

Mä en sitten nähny tossa sun kommentisa mitään, mitä siinä ei ole. Mukavaa lauantaita..

Täytyy muistaa, että tämä taatto on
        Matti ja Teppo fani.

• taatto.t
        minä myös kirjoitti:

Täytyy muistaa, että tämä taatto on
        Matti ja Teppo fani.

Mistä tommosta päättelet. Kyseiset herrat eivät minussa herätä erikoisemmin tuntemuksia puoleen eikä toiseen.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Mistä tommosta päättelet. Kyseiset herrat eivät minussa herätä erikoisemmin tuntemuksia puoleen eikä toiseen.

Minus ne ainakin herättää pelkkää inhoo ;)))

• taatto.t
        Anjaniina. kirjoitti:

Minus ne ainakin herättää pelkkää inhoo ;)))

Kyllä se täälläkin sille puolelle kääntyy, joskaan ei aivan äärilaidalle.

• Anjaniina.
        taatto.t kirjoitti:

Kyllä se täälläkin sille puolelle kääntyy, joskaan ei aivan äärilaidalle.

Ei hitto, jos mä jotain inhoon ni noit forssalaisii.
        Mutta joo, on aika vähän suomalaist musiikkii jota kuuntelen?

• rygseck

Yrmyt gootit liikkuvat mörkömusiikin tahtiin..?

Ziisus !

Joo ihan kivaa... *virnuilee salaa nurkantakana*

Jos totta puhutaan niin tykkäsin enemmä siitä kimppaklopotuksesta ku se riverdans joskus oli, enkä mä siitäkä niin kauheesti tykänny - tai joo, olihan ne taitavia...

On tossaki jotain... kai...

• Anjaniina.

• rygseck
        Anjaniina. kirjoitti:

kimppaklopotuksen jeesus christ...
        Michel Flatley, so sexy...se mies tiesi miten tehdään show.
        Muistan kun joskus pimeenä talviyönä eka näin tän telkusta ja jäin lumoihin.
        Lord of the dance
        http://www.youtube.com/watch?v=C-pGzCre7Po&feature=related

Noitten musaki on kyllä mahtavaa - sitä kuuntelis vaikka kuinka ja paljon...

Ja onhan se hyvä ettei kaikki pellet oo ameriikasta =)

No joo - osashan tuo... tuanoinni :O

• Anjaniina.
        rygseck kirjoitti:

Noitten musaki on kyllä mahtavaa - sitä kuuntelis vaikka kuinka ja paljon...

Ja onhan se hyvä ettei kaikki pellet oo ameriikasta =)

No joo - osashan tuo... tuanoinni :O

Nih, se on mun käsittääkseni irkku ja tanssii niin et shown jälkeen joutuu hyppää jäillä täytettyyn paljuun, elimistö käy niin kuumana...
        Osashan se, hyppäisiks paljuun ;)))

• rygseck
        Anjaniina. kirjoitti:

Nih, se on mun käsittääkseni irkku ja tanssii niin et shown jälkeen joutuu hyppää jäillä täytettyyn paljuun, elimistö käy niin kuumana...
        Osashan se, hyppäisiks paljuun ;)))

Melkein järveen =)

Onhan se myönnettävä - taitavia nuo ovat, tuli niitä joskus vaan vähän pakosta katseltua, niin en niin innostu siitä enää =)

Toi mitä linkitit alotuksessa... nii tuli mieleen jotku kamppailulajit, mahtaako ne olla yhtä tehokkaitakin..?
        Paljon toistoliikkeitä ja ylävartalolle varsinkin aika laajoja liikeratoja.

Kävin vähän ihmettelemäs noita muutenki :O

• Anjaniina.
        rygseck kirjoitti:

Melkein järveen =)

Onhan se myönnettävä - taitavia nuo ovat, tuli niitä joskus vaan vähän pakosta katseltua, niin en niin innostu siitä enää =)

Toi mitä linkitit alotuksessa... nii tuli mieleen jotku kamppailulajit, mahtaako ne olla yhtä tehokkaitakin..?
        Paljon toistoliikkeitä ja ylävartalolle varsinkin aika laajoja liikeratoja.

Kävin vähän ihmettelemäs noita muutenki :O

Se olikin tarkoitus, ihmettely siitä mitä maailmal menee ;))

• Heikunkeikku

HAHHHHAHHHHAHHHAAAAAAAaaaaaa...
      Hitsi.
      Että-jotta ja joo.

Nauratti.
      Ihana tyyli:))))

Pakko kertoa.

12-vuotias pojanpoikani on tanssinut jo useamman vuoden break-dancea. Muutamia kertoja, kun olen hänen harjoitteluaan katsellut (kotonaan, olohuoneen lattialla), niin olen minäkin siinä sitten hypähtänyt keskelle laattiaa ja aloittanut oman "brakdanceni" JA se tanssiminen on jokseenkin Samanlaista, kuin tuossa linkissäsi. Se vasemmanpuoleinen maskinaama tanssi melkein, kuin meikäläinen:) (jep, tässä kohtaa saa nauraa, jos on pakko nauraa)

Kun olen suorittanut tätä tärkeää breakdancea, niin lapsenlapset, varsinkin 3-vuotias, ovat ollet mitä huvittavimman näköisiä. 3-vuotias on yrittänyt kaikin keinoin peitellä Suuuuuunnattoman Häpeän tunteensa. Hän on sitä mieltä, että mummu ei osaa tanssia. Sanomattakin on selvää, että minä olen eri mieltä.:)

Oho, tuliks taas vähä pitkä vastaus.
      Johtuu unen puutteesta.

• Anjaniina.

Tottakai mummut osaa tanssia.
        Minua jaksaa aina ihastuttaa noi nuorten luomat omat kulttuurit.
        Olisinpa syntynyt hiukan aikasemmin.
        En osaa edes ajatella mikä olis reaktio jos kävelis tuollaset hiukset päässä töihin ;)))
        Toisaalta vois olla näkemisen arvoisia ilmeitä >;)))
        Mut jos oikein ymmärsin on kymmenen minuutin jutska laittaa nuo hiukset päähän ;)
        Mut mistä sais karvasaappaat ;)

• Meillä kans saman tyylistä juttua. Mun lapsenlapsi 8v harrastaa breakdancea ja judoa. Liikkeet on kyllä hieman toista luokkaa ja meno villimää kun tossa industrial tyylissä. Toi breakdance sopii hänelle harrastukseksi hyvin judon kanssa. Perjantaisin aikoo kyllä jääkiekkokerhoon osallistua, kun se on heti koulun jälkeen ja ilmaista kouluun liittyvää. Meillä on niin hyvä tuuri kun pojan koulu on urheilukeskuksen vieressä ja kilometrin päässä kotoa. Samoin uimahalli ja kirjasto on vieressä.

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

Meillä kans saman tyylistä juttua. Mun lapsenlapsi 8v harrastaa breakdancea ja judoa. Liikkeet on kyllä hieman toista luokkaa ja meno villimää kun tossa industrial tyylissä. Toi breakdance sopii hänelle harrastukseksi hyvin judon kanssa. Perjantaisin aikoo kyllä jääkiekkokerhoon osallistua, kun se on heti koulun jälkeen ja ilmaista kouluun liittyvää. Meillä on niin hyvä tuuri kun pojan koulu on urheilukeskuksen vieressä ja kilometrin päässä kotoa. Samoin uimahalli ja kirjasto on vieressä.

Samoin tuo breakdance sopii tälle 12-vuotiaalle pojalle. Hän harrastaa myös Taekwondoa ja passaa mainiosti hänelle.

Koko viime kesän 3-vuotias poika odotteli, että hänkin vihdoin ja viimein pääsee tanssiharrastukseen. Innolla hän meni syksyllä ensimmäisiin harjoituksiin, mutta siihen se tyssäsikin. Hän katsoi silmät ympyriäisinä muita kolme vuotiaita, joille opettaja leppoisen musiikin tahdissa neuvoi nostelemaan käsiä ylös yms.
        Ei todellakaan tykännyt semmosesta. Oli tottunut näkemään isonveljensä harjoituksia ja piti yli-lapsellisena tanssimisena tuota heille tarkoitettua "koreografiaa". Ei suostunut osallistumaan, eikä halunnut sitten enää mennä toista kertaa. Tarttee odotella muutaman vuoden, josko sitten onnistuis. Tanssimisesta hän pitää kovasti ja kotona tanssii mielellään.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Samoin tuo breakdance sopii tälle 12-vuotiaalle pojalle. Hän harrastaa myös Taekwondoa ja passaa mainiosti hänelle.

Koko viime kesän 3-vuotias poika odotteli, että hänkin vihdoin ja viimein pääsee tanssiharrastukseen. Innolla hän meni syksyllä ensimmäisiin harjoituksiin, mutta siihen se tyssäsikin. Hän katsoi silmät ympyriäisinä muita kolme vuotiaita, joille opettaja leppoisen musiikin tahdissa neuvoi nostelemaan käsiä ylös yms.
        Ei todellakaan tykännyt semmosesta. Oli tottunut näkemään isonveljensä harjoituksia ja piti yli-lapsellisena tanssimisena tuota heille tarkoitettua "koreografiaa". Ei suostunut osallistumaan, eikä halunnut sitten enää mennä toista kertaa. Tarttee odotella muutaman vuoden, josko sitten onnistuis. Tanssimisesta hän pitää kovasti ja kotona tanssii mielellään.

No, varmaan oppii isoltaveljeltä enemmän. Meidän poika tykkää tosta itsepuolustuksesta enemmän, kuin jokin joukkuelaji. Ja tehdäänkö teillä omia räppejä? Aattelin että ovat varmaan teillä tulleet mummiin ja musikaalisia. Meillä poika tekee omia lompatuksia sellaisia räppejä se on kova poika sanoittamaan. Aina ne ei kyllä ole niin suositeltaviakaan, ne sanat, heh heh.

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

juh, varmaan totta.
        Konventionaalinen ei sovi kaikille ,)
        Lapsilla on hurjasti ilmaisuvoimaa, miks pitää opettaa jotain liikkeitä, antaa lasten luoda omansa ;)))
        Yks syy miks kunnioitan cybereitä, ne on luoneet oman tyylinsä ;)

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

No, varmaan oppii isoltaveljeltä enemmän. Meidän poika tykkää tosta itsepuolustuksesta enemmän, kuin jokin joukkuelaji. Ja tehdäänkö teillä omia räppejä? Aattelin että ovat varmaan teillä tulleet mummiin ja musikaalisia. Meillä poika tekee omia lompatuksia sellaisia räppejä se on kova poika sanoittamaan. Aina ne ei kyllä ole niin suositeltaviakaan, ne sanat, heh heh.

Ai teidän 8-vuotias tekee omia räppejä:) Hauskaa. Hänellä taitaa olla sana hallussaan.
        Ei, meillä ei tehdä räppejä. Siihen ei ole ollut innostusta. Toki kannustaisin hullun lailla, jos osoittaisivat kiinnostusta, mutta kun ei niin ei.

Minulle tuli eilen uusi oppilas. Hyvin mielenkiintoinen. Kongolainen (asunut vuoden verran Suomessa) poika. Hän sanoi harrastavansa räppiä ja street dancea. Älyttömän hyvin oppinut suomenkieltä, vaikka onkin asunut vasta niin vähän aikaa täällä. Mielenkiinnolla odotan, mitä hänestä "tulee", koska vaikutti hirvittävän musikaaliselta. Tein joitakin rytmidiktaatteja ja meni niin hyvin nappiin, että innolla tosiaan odotan seuraavaa kertaa.

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ai teidän 8-vuotias tekee omia räppejä:) Hauskaa. Hänellä taitaa olla sana hallussaan.
        Ei, meillä ei tehdä räppejä. Siihen ei ole ollut innostusta. Toki kannustaisin hullun lailla, jos osoittaisivat kiinnostusta, mutta kun ei niin ei.

Minulle tuli eilen uusi oppilas. Hyvin mielenkiintoinen. Kongolainen (asunut vuoden verran Suomessa) poika. Hän sanoi harrastavansa räppiä ja street dancea. Älyttömän hyvin oppinut suomenkieltä, vaikka onkin asunut vasta niin vähän aikaa täällä. Mielenkiinnolla odotan, mitä hänestä "tulee", koska vaikutti hirvittävän musikaaliselta. Tein joitakin rytmidiktaatteja ja meni niin hyvin nappiin, että innolla tosiaan odotan seuraavaa kertaa.

Pyydä joskus näyttään sitä street dancea, se on tosi mielenkiintoist

• Heikunkeikku
        Anjaniina. kirjoitti:

Pyydä joskus näyttään sitä street dancea, se on tosi mielenkiintoist

Tekisi kyllä mieli pyytää, vaan ehken kuitenkaan pyydä. Tai sitten mahdollisesti, kun olemme enemmän tutustuneet. Hän kuitenkin oma-aloitteisesti lauloi (rohkeasti) pienen pätkän laulusta ja päähäni putkahti ajatus, että "hää ei ookaan mikään tavallinen tyyppi":)

Käsien/sormien motoriikasta en osaa sanoa vielä mitään. Toivottavasti ei tyssää siihen, koska pojan innostus oli aivan VALTAISA. Tunnin loputtua hän kiitti tunnista NIIN suureellisesti, että en olisi ihmetellyt, vaikka olisi vajonnut polvilleen laattiaan.
        Olin suorastaan hämmentynyt.

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Tekisi kyllä mieli pyytää, vaan ehken kuitenkaan pyydä. Tai sitten mahdollisesti, kun olemme enemmän tutustuneet. Hän kuitenkin oma-aloitteisesti lauloi (rohkeasti) pienen pätkän laulusta ja päähäni putkahti ajatus, että "hää ei ookaan mikään tavallinen tyyppi":)

Käsien/sormien motoriikasta en osaa sanoa vielä mitään. Toivottavasti ei tyssää siihen, koska pojan innostus oli aivan VALTAISA. Tunnin loputtua hän kiitti tunnista NIIN suureellisesti, että en olisi ihmetellyt, vaikka olisi vajonnut polvilleen laattiaan.
        Olin suorastaan hämmentynyt.

Hällä on kuule varman kännyssään omaa musikkiaan jota voi laittaa soimaan ;)
        Ei ole mikään häpee pyytää toista tanssimaan, sillä se on hälle varmaan aika iso osa elämää ja hän arvostaa sua sen takia et haluat nähdä ja kokee...
        Miks me ollaan niin arkoja tutustuuntoisten elämäntapaan?

• Heikunkeikku
        Anjaniina. kirjoitti:

Hällä on kuule varman kännyssään omaa musikkiaan jota voi laittaa soimaan ;)
        Ei ole mikään häpee pyytää toista tanssimaan, sillä se on hälle varmaan aika iso osa elämää ja hän arvostaa sua sen takia et haluat nähdä ja kokee...
        Miks me ollaan niin arkoja tutustuuntoisten elämäntapaan?

Tsot, tsot, äläpäs yleistä. Kääk.
        Olen Erittäin kiinnostunut tutustumaan toisten elämäntapaan.
        Varsinkin tämän uuden oppilaan, koska on tullut tänne NIIN erilaisista oloista.
        Mutta on selvää, että en voi alkaa ensimmäisellä kerralla kyselemään valtaisasti eri asioita, koska en tunne tätä poikaa tarpeeksi hyvin, eikä hän tunne minua.
        En tahdo olle tungetteleva. Tai vaikuttaa uteliaalta.

Kyllä hän varmasti olisi tanssinut, jos olisin pyytänyt. Mitä muuta hän olisi voinut jos Opettaja pyytää. Mielestäni hänen täytyy Itse tahtoa tanssia minulle, eikä niin, että pyytäisin. Sitäpaitsi hän ei ole tullut tanssitunnille, vaan oppimaan nuotteja viivastolla ja teoriaa ja sen semmoista.

Tässä vaiheessa asetelma on hyvä. Pääsimme yhteiseen "säveleen" ja pääsin helposti samalle aaltopituudelle. Se on yhteisessä oppimisjutussa tärkeää. Vaikutti myös siltä, että hän ihastui minuun, mikä sekin auttaa opettamisessa.

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Tsot, tsot, äläpäs yleistä. Kääk.
        Olen Erittäin kiinnostunut tutustumaan toisten elämäntapaan.
        Varsinkin tämän uuden oppilaan, koska on tullut tänne NIIN erilaisista oloista.
        Mutta on selvää, että en voi alkaa ensimmäisellä kerralla kyselemään valtaisasti eri asioita, koska en tunne tätä poikaa tarpeeksi hyvin, eikä hän tunne minua.
        En tahdo olle tungetteleva. Tai vaikuttaa uteliaalta.

Kyllä hän varmasti olisi tanssinut, jos olisin pyytänyt. Mitä muuta hän olisi voinut jos Opettaja pyytää. Mielestäni hänen täytyy Itse tahtoa tanssia minulle, eikä niin, että pyytäisin. Sitäpaitsi hän ei ole tullut tanssitunnille, vaan oppimaan nuotteja viivastolla ja teoriaa ja sen semmoista.

Tässä vaiheessa asetelma on hyvä. Pääsimme yhteiseen "säveleen" ja pääsin helposti samalle aaltopituudelle. Se on yhteisessä oppimisjutussa tärkeää. Vaikutti myös siltä, että hän ihastui minuun, mikä sekin auttaa opettamisessa.

Eise sitä ole, et tanssii jos opettaja pyytää.
        ;)))
        et sä ny niin suuri auktoriteetti ole, hää tanssii jos haluaa ja haluaa näyttää ;)
        Ja miksei haluis jos musiikilla on noin suuri merkitys elämässään ;))
        Ei pidä olla arka pyytämään sitä mikä toisen saa tikittämään ;)))
        Sä oletiskemässä pikaparan sieluun, anna sen tulla ulos ;)))

• Heikunkeikku
        Anjaniina. kirjoitti:

Eise sitä ole, et tanssii jos opettaja pyytää.
        ;)))
        et sä ny niin suuri auktoriteetti ole, hää tanssii jos haluaa ja haluaa näyttää ;)
        Ja miksei haluis jos musiikilla on noin suuri merkitys elämässään ;))
        Ei pidä olla arka pyytämään sitä mikä toisen saa tikittämään ;)))
        Sä oletiskemässä pikaparan sieluun, anna sen tulla ulos ;)))

Minä opetan sillä tavalla, kuten tahdon.
        Yli 30 vuoden kokemusta on ja mielestäni olen onnistunut hyvin.
        :)

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Toki, sitä ei kukaan ota pois.

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Ja sitä ei kukaan ota pois ;)))

• Tylsää. Leikitään robotteja sanotaan lasten kanssa ku tanssitaan noin. Missä hypyt pyörähdykset voltit ja muut jalkojen liikkeet.

• Anjaniina.

Kuka niitä tarttee ;))
        Hiukka vaikee kuvitella tänikäsii tekemässä voltteja ja kuuluuko ne tanssiin?

• Anjaniina. kirjoitti:

Kuka niitä tarttee ;))
        Hiukka vaikee kuvitella tänikäsii tekemässä voltteja ja kuuluuko ne tanssiin?

Tanssi näytti alkuun lupaavalta, ja odotin koska alkaa hyppään ees jotain kuvioo ei pyrähdyksen pyörähdystä. Käsiänsä nostella, tota nyt osaa kuka vaan.

• Anjaniina.
        miljoona kirjoitti:

Tanssi näytti alkuun lupaavalta, ja odotin koska alkaa hyppään ees jotain kuvioo ei pyrähdyksen pyörähdystä. Käsiänsä nostella, tota nyt osaa kuka vaan.

no mut sun kannattaa youtubesta hakee sanoilla indusrtria dance...kukapa tietää jos jäät koukkuun musiikkiin, siitä on yks mahtavin edustaja FCFG820
        Democrasy...pikkasta mockerya Usan politiikkaa kohtaan ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=SSJuMHBWadA&feature=related

• Anjaniina.
    • Rattus sp.

Tekisi hyvää kenelle hyvänsä oppia irroittelemaan. Pysyisi poissa selkävaivat, puhumattakaan alleista :). Yleensäkin saisi jo lastentarhasta asti opettaa lapsia ilmaisemaan itseään vapaamuotoisella tanssilla, niin eivät olisi sitten aikuisina pökkelöitä.

Musiikki ei ollut makuuni, mutta sehän on makuasia. Tanssiminen kylläkin..

• Anjaniina.

Aivan.
        Musiikki ei ole pääasia, vaan se et ihmiset luo omanmallistaan juttua.
        Juh, irroittelu, se on SANA! ;)))
        Miks me hyydytään yhteèn muottiin?
        Miks vain ylks juttu on oikee, vaikka humppa ja muu roskaa ;)
        Vaikkei itte haluu jotain tehdä, ei se poista toisen tekemisen arvoa ;)

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Aivan.
        Musiikki ei ole pääasia, vaan se et ihmiset luo omanmallistaan juttua.
        Juh, irroittelu, se on SANA! ;)))
        Miks me hyydytään yhteèn muottiin?
        Miks vain ylks juttu on oikee, vaikka humppa ja muu roskaa ;)
        Vaikkei itte haluu jotain tehdä, ei se poista toisen tekemisen arvoa ;)

Käytit sanaa humppa.. HILIJAA!!!! Heti alkoi soimaan ei humppaa, mutta kamalaa musiikkia päässä.. Mä joka töitä teen ja sitä rataa...:(

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Käytit sanaa humppa.. HILIJAA!!!! Heti alkoi soimaan ei humppaa, mutta kamalaa musiikkia päässä.. Mä joka töitä teen ja sitä rataa...:(

hih, sainpas yhden HILJAA katiskaan...
        kokeile tätä, tää on työmusiikkiia
        http://www.youtube.com/watch?v=yWK7nocyW54&feature=related

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

hih, sainpas yhden HILJAA katiskaan...
        kokeile tätä, tää on työmusiikkiia

Oli muuten hyvää musiikkia työmusiikiksi. Luin kommentteja. Olen aina pitänyt enemmän vapaamuotoisemmasta tanssista. Baletti ym. ovat liian keinotekoisia. Liikkeet eivät ole sulavia. Täytyy myöntää, että Jorma Uotisen kaltainen tanssija, joka hallitsee kehonsa, saa hyvälaatuisesti kylmät väreet kulkemaan selässä.

Vähän sama juttu kuin teatteriesitykset. Jotenkin kestän vielä pienten näyttämöiden esitykset, mutta ne suuret näyttämöt.. Mieluummin menen elokuviin. Arvaa vain kuinka monta kertaa olen jättänyt käyttämättä vapaalippuja teatteriin. Pahin ilmentymä ovat kesäteatterit. Ei enää ikinä *ja koputtaa maalaamatonta puuta*.

• Minusta tuo on vähän laiskan ihmisen tyyliä kun jalat eivät oikeastaan ollenkaan joudu työhön, keskikropasta puhumattakaan. Mutta ei kai nuorisokaan sitten enää jaksa...

• Anjaniina.

Ei se ole jaksamisesta kiinni, jos kuuntelet musiikkia, niin se ei jätä perinteiselle "humppatyylille" tilaa, vaan sitä on tanssittava jotenkin muuten. Eihän tanssiminen ole juuri sellaista kuin millaisena me olemme sen oppineet.Tanssia voi ihan miten vaan...
        Laita musiikki soimaan ja unohda perinteinen.Sulje silmät ja mieti miten tätä tanssisit? Ei kaikkee voi tanssi paritanssina, vaan jos kuuntelet musiikkia se "sähköistää" sut.On keksittävä uusi ilmaisukeino?
        http://www.youtube.com/watch?v=oOEvlyvf_IQ&feature=related

Ihmisellä on ilmeinen tarvis liikkumiselle kun kuulee mieleistään musiikkia?

• Samaa mieltä minäkin olin. En viitsinyt kuitenkaan sanoa tota sanaa, laiska. Ettei vaan ole taas vihapuhetta...energia puuttuu.

• Anjaniina. kirjoitti:

Ei se ole jaksamisesta kiinni, jos kuuntelet musiikkia, niin se ei jätä perinteiselle "humppatyylille" tilaa, vaan sitä on tanssittava jotenkin muuten. Eihän tanssiminen ole juuri sellaista kuin millaisena me olemme sen oppineet.Tanssia voi ihan miten vaan...
        Laita musiikki soimaan ja unohda perinteinen.Sulje silmät ja mieti miten tätä tanssisit? Ei kaikkee voi tanssi paritanssina, vaan jos kuuntelet musiikkia se "sähköistää" sut.On keksittävä uusi ilmaisukeino?
        http://www.youtube.com/watch?v=oOEvlyvf_IQ&feature=related

Ihmisellä on ilmeinen tarvis liikkumiselle kun kuulee mieleistään musiikkia?

No break oli vähän toista maata, se käy todella koko kropalle. Tuo käsien ja pään vatkaaminen on just niille jotka keskivartalolihavuus on jo päässyt yllättämään.

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

No break oli vähän toista maata, se käy todella koko kropalle. Tuo käsien ja pään vatkaaminen on just niille jotka keskivartalolihavuus on jo päässyt yllättämään.

Miks pyrit loukkamaan?
        Noi nuoret jotka tanssii ei varmaankaan ole keskivartalolihavia.
        Minä puolestani, en osais tuollai tanssia vaik olen yrittänyt ;))
        Mut eks tajua, et toi tanssi on ihan yhtä fyysistä kuin se missä jalat liikkuu.
        Kaikki täällä puhuu breakista, mut sekin sisältää vähintän kymmenen eri variaatiota ;)))
        katsos tät tyttöö ja puhu sit vasta keskivartalosta ;)) Perfect war, sanoma ei ole vain tanssissa vaan ajattelutavassa ,))

• miljoona kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin olin. En viitsinyt kuitenkaan sanoa tota sanaa, laiska. Ettei vaan ole taas vihapuhetta...energia puuttuu.

Juu, se on vähän sama kuin suomalaisten keihäänheitossa. Ei se pelkällä kädellä lennä, pitää saada koko kroppa mukaan.

• Anjaniina.
        miljoona kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin olin. En viitsinyt kuitenkaan sanoa tota sanaa, laiska. Ettei vaan ole taas vihapuhetta...energia puuttuu.

Kokeilkaas ihan itse ;))) onko laiskan hommaa ;)))
        Veikkaan et aika monta kiloo lähtis joka arvostelijalta ;)))

• Anjaniina. kirjoitti:

Miks pyrit loukkamaan?
        Noi nuoret jotka tanssii ei varmaankaan ole keskivartalolihavia.
        Minä puolestani, en osais tuollai tanssia vaik olen yrittänyt ;))
        Mut eks tajua, et toi tanssi on ihan yhtä fyysistä kuin se missä jalat liikkuu.
        Kaikki täällä puhuu breakista, mut sekin sisältää vähintän kymmenen eri variaatiota ;)))
        katsos tät tyttöö ja puhu sit vasta keskivartalosta ;)) Perfect war, sanoma ei ole vain tanssissa vaan ajattelutavassa ,))

En minä kenestäkään puhunut enkä loukkaa. Mietitään nyt noita ja vaikka nyt sitten breakin lisäksi balettia ja kilpatansseja, kaikki jälkimmäiset pyrkivät tuomaan koko vartalon mukaan. Ei se musiikki vaan se koreografia.

• Anjaniina. kirjoitti:

Kokeilkaas ihan itse ;))) onko laiskan hommaa ;)))
        Veikkaan et aika monta kiloo lähtis joka arvostelijalta ;)))

Noo, tässä iässä jo kohtuullinen hyötyliikunta vie niitä kiloja, nuoruudessa olisi pystynyt parempaankin, silloin ei ollut kiloja joita olisi voinut viedä...

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

En minä kenestäkään puhunut enkä loukkaa. Mietitään nyt noita ja vaikka nyt sitten breakin lisäksi balettia ja kilpatansseja, kaikki jälkimmäiset pyrkivät tuomaan koko vartalon mukaan. Ei se musiikki vaan se koreografia.

No kun sanot ettei noissa cybereissä ole muka koko vartalo mukana, kuten sanoin kokeile.
        Voi yllättyy, vaik jalat liikkuu vähemmän ;))
        Ja kyl suuntasit tuon keskivartalolihavat hiukan vanhemmalle väestölle, mut se meni pieleen, koska kaikki videolla näkyvät ihmiset on nuoria...se musiikki on harvemmin ikäväestön suosimaa, kuten huomaat itsestäsikin, joten on turha vihjailla keskivartalolihavuudesta nuorten kohdalla.
        Mun nähdäkseni ykskään video minkä postasin ei sisällä lihavia ihmisiä.
        Musiikki on kokovartalohomma.Malka on silmässäs jollet sitä huomaa...
        Mä olen pettynyt suhun, ihan oikeest...

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Noo, tässä iässä jo kohtuullinen hyötyliikunta vie niitä kiloja, nuoruudessa olisi pystynyt parempaankin, silloin ei ollut kiloja joita olisi voinut viedä...

Sanon vain et kokeile. Ylläty.
        On enemmän teholiikuntaa kuin maastossakävely

• Rattus sp.

Hmm.. Eri mieltä. Koko tanssin ajan jalat ovat jännityksessä, vaikka liike on hienovivahteista. Yläkropan tuonkaltainen taivuttelu vaatii sitä, että pitää vatsalihaskorsetin tiukkana. Muuten seurauksena on vihlovia kipuja alaselän seutuvilla.

• Anjaniina. kirjoitti:

No kun sanot ettei noissa cybereissä ole muka koko vartalo mukana, kuten sanoin kokeile.
        Voi yllättyy, vaik jalat liikkuu vähemmän ;))
        Ja kyl suuntasit tuon keskivartalolihavat hiukan vanhemmalle väestölle, mut se meni pieleen, koska kaikki videolla näkyvät ihmiset on nuoria...se musiikki on harvemmin ikäväestön suosimaa, kuten huomaat itsestäsikin, joten on turha vihjailla keskivartalolihavuudesta nuorten kohdalla.
        Mun nähdäkseni ykskään video minkä postasin ei sisällä lihavia ihmisiä.
        Musiikki on kokovartalohomma.Malka on silmässäs jollet sitä huomaa...
        Mä olen pettynyt suhun, ihan oikeest...

Heh, no siitähän tuossa toisaalla oli just puhetta, miten tämä virtuaali järkeistää ihmissuhteita. Voi pettyä jo ennen kuin on päivääkään sanottu...

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Heh, no siitähän tuossa toisaalla oli just puhetta, miten tämä virtuaali järkeistää ihmissuhteita. Voi pettyä jo ennen kuin on päivääkään sanottu...

Totta, tää antaa hyvän kuvan ihmisen ajatusmaaimasta ja sehän se suhteessa onkin tärkeintä, vai kuinka?

• Anjaniina. kirjoitti:

Totta, tää antaa hyvän kuvan ihmisen ajatusmaaimasta ja sehän se suhteessa onkin tärkeintä, vai kuinka?

En tiijä, mutta voihan sen noinkin ottaa, varman päälle...

• Putkivalo
      • Anjaniina.

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Hitto et on hyvä ;))
        Musiikki kans...mite on mennäänkö street danceen?
        hitto et kaverit on mestareita?
        http://www.youtube.com/watch?v=5ZSAnUGLH8g

;DDD LOISTAVA! Piti oikein näyttää lapsillekin :))))

• Minähän en tanssi;)
      Onhan noita genrejä, mistä niitä kaikkia edes toisistaan erottaa. Vaikka ei niin väliäkään, en kuuntele genrejä, vaan musiikkia, mikä miellyttää ja sitähän löytyy lähes genrestä riippumatta.
      Oliskohan tämä nyt jotain Housea.
      http://www.youtube.com/watch?v=1eEygIR4whE&feature=related

• No nyt kerrankin olen minäkin jäänyt johonkin kilpailukoukkuun.
      Talenttia pitää katsoa ja ihailla kuinka paljon meilläkin löytyy nuoria ja ihania tanssijoita ja kaikkea muuta ja sitten vanhempaakin.
      Nuoriso on hyvää ihan monessakin suhteessa :))

• No niin siis Saikkosen takia en todellakaan, joten saat pitää ihan omanasi :)
        Mutta juuri ne suuret yllättäjät jotka saa niskavillat nousemaan.
        Ensin ei yhtään mitään.... ja sitten mennään.

• Olen kuunnellut tuon ties kuinka monta kertaa. Ensi kuulemalla tuntui, onko tuo tottakaan. Helevata, kyllä tuolla äänellä olisi itsensä elättänyt paremmin kuin merimiehenä. Vaikka voihan merimiehen ammatti olla mukavampi kuin laulajan, en tiedä. Kiva katella tuomareiden ja muiden ilmeitä, kun kaveri alkaa vetään.

• RIMMIR

Hassua vaikka on rytmi veressä niin ei osaa enää tanssia. Näin se taito ruostuu kun ei vuosikymmeniin ole käynyt "ulkona" Mutta nyt , kerran viikossa, yritän vetreyttää askelia ja kehoa Zumban avulla.
      Näkisitteppä, hikisempää akkaa ei siinä porukassa näy kun irrottelen minkä kerkeän, naama on kuin stoppi valoissa, ja kaikki vastaan tulevat pysähtyvät automaattisesti.

• Anjaniina.

Ei tanssimista unohda ;)))
        jos on tykänny tanssia, niin kyl se onnistuu vieläkin, ihan millä askelkuviolla vaan ;)))
        Tanssilavoja, niitä on nykyisin vähemmän

• densa.
      • Anjaniina.

Niivvarmaan.
        Muistan kun ostin ensimmäisen moottoripyöräni ja kerroin siitä eräälle kaverille kauheen ylpeenä.(mies) niin vastaus oli et eiks tukisukkahousut olis ollu parempi valinta ;)))
        Niivvarmaa hää oli oikees ;)))
        Mut miks pitäs aina olla järkevä ;)))
        *mä repeilen vieläkin*

• mötönen

Jessus soikoon, Anjaniina!
      Ihjailtava olet, kun et ole jämähtänyt
      nuoruusaikasi musaan,

• Anjaniina.

Ai tänks?
        Mut jos maailma muuttuu, niin eikö itsekin pidä muuttua?
        Ny mä huomaan mistä kaikesta olen jäänyt paitsi?

• Karjal tyttö

Anjaniina oot kyllä ihan paras!
      Harmi että asut todennäköisesti tosiiiiiikaukana Lappeenrannasta.
      Olis tosi mukava tavata siut joskus.
      "Liikut vähän samoissa kategorioissa kun meikäläinen. Sanallinen anti ei kyllä miulla yllä siun tasolle, eikä harrikat kiinnosta, mutta muuten.......
      Oletko muuten jo yilannut kengät joita kateltiin tuossa loppukesästä?

• Vastaan itse itselleni ja valitan kirjoitusvirheitä!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      2112
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      102
      1903
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      147
      1846
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1431
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1399
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1275
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      61
      1252
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1122
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1076
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      447
      973
    Aihe