Kunninkaan paluu

*Emilia*

Mitäs piditte tästä päätös jaksosta?
musta se oli paras!!!
mikään ei voi olla niin hyvä,taisteluhenkinen ja niin hyvin tehty tietokoneella jotkut kohdat!!
10!!!!!!

16

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hand of Doom

      Ois musta kyllä saanu kuvata ne kohdat kirjasta missä örkit hyökkää synkmetsän kautta pitkäjärvelle ja ereborille.

      Ja myös ois saanu näyttää enemmän kääpiöitä koko trilogiassa.Kuninkaan paluussa ei tainnut näytellä muita kuin vaan arakorni,lekolas ja rohanin ryyppääjät.

      • Argh!

        TOI njaa ON MUN SANA EIKÄ SITÄ SAA KUKAAN MUU KÄYTTÄÄ!!!! MÄ OON PATENTOINU SEN!!!


      • Njaa
        Argh! kirjoitti:

        TOI njaa ON MUN SANA EIKÄ SITÄ SAA KUKAAN MUU KÄYTTÄÄ!!!! MÄ OON PATENTOINU SEN!!!

        Njaa, voihan se niinkin olla...


    • asdg

      on sitä parempiakin leffoja nähty. tosi kliseinen ja ajoittain jopa korni, välillä oli vaikeuksia pysyä nauramatta - eikä siksi että leffa olis ollut vitsikäs tms. Itse pidin eniten ykkösosasta.

      • kontu

        no kullakin oma mielipide, mutta kiinnostaisi kuulla niitä parempia leffoja?? äläkä sano mitään pearl harboria...


    • Chihiro

      Koko trilogiahan on aivan mielettömän hyvä, varsinkin ottaen huomioon kirjan laadun. Vaikea tehdä hyvää leffaa tommosesta teoksesta. Mutta viimeisen osan loppuun on laitettava miinukseksi se kauhee lässytys ja vetistely. Naurettiin kaverin kans teatteris leffaan loput 15 minsaa. Se meni kyl mielestäni pikkasen yli.

      • Anduril^

        Miusta se oli ihan superhyvä se loppu! Me taas itkettiin mun kaverinkaa ihan ulvoen noin viimesen 45 minuutin ajan, eikä voitu lopettaa itkemistä edes elokuvan loputtuakaan... xD


      • Chihiro
        Anduril^ kirjoitti:

        Miusta se oli ihan superhyvä se loppu! Me taas itkettiin mun kaverinkaa ihan ulvoen noin viimesen 45 minuutin ajan, eikä voitu lopettaa itkemistä edes elokuvan loputtuakaan... xD

        että mä en oo oikein vetistely ihmisiä. Tai itse asiassa mä kyllä olen, mutten missään julkisilla paikoilla ison ihmisporukan keskellä. Kun mä katon jotain vähänkin liikuttavaa leffaa yksin kotona, niin vollaan kyl täysillä. Se ei vaan onnistu leffateatterissa. Saa nähdä miten käy, kun hankin viimeisen osan?..


      • abc
        Anduril^ kirjoitti:

        Miusta se oli ihan superhyvä se loppu! Me taas itkettiin mun kaverinkaa ihan ulvoen noin viimesen 45 minuutin ajan, eikä voitu lopettaa itkemistä edes elokuvan loputtuakaan... xD

        Musta se oli kanssa aika siirappia se loppu. Mulla oli jo naurussa pitelemistä siinä kun tämä Pippin lauloi mielipuolen kuninkaan syödessä sitä 'traagista ja surumielistä' lauluaan. Hyvät hyssykät että osasi olla kornia! Samoin Aragornin kruunajaisissa kun Ara katsoi hobitteja ja 'kunnioittaen' sanoi "ystäväni, te ette kumarra kenellekään!" tms, taas piti purra huuleen. Ällöä siirappista kliseetä. Vastaavanlaisia kohtia oli koko leffa pullollaan. Yliarvostettu tekele koko kolmososa.
        Ykkönen oli trilogian paras jakso.


      • Kurz
        abc kirjoitti:

        Musta se oli kanssa aika siirappia se loppu. Mulla oli jo naurussa pitelemistä siinä kun tämä Pippin lauloi mielipuolen kuninkaan syödessä sitä 'traagista ja surumielistä' lauluaan. Hyvät hyssykät että osasi olla kornia! Samoin Aragornin kruunajaisissa kun Ara katsoi hobitteja ja 'kunnioittaen' sanoi "ystäväni, te ette kumarra kenellekään!" tms, taas piti purra huuleen. Ällöä siirappista kliseetä. Vastaavanlaisia kohtia oli koko leffa pullollaan. Yliarvostettu tekele koko kolmososa.
        Ykkönen oli trilogian paras jakso.

        Ei se huono leffa oo missään nimessä ja koko trilogiakin on viihdyttävä. Koko trilogia kärsii vaan suuresta ylimainostuksesta ja hypetyksestä. "uuuuhh ja aaaaaaah mullistava leffa jollaista ei olla ennen nähty" been there don' that.

        Kirja on vaan paljon parempi. Puolustukseksi kirjaa kohtaan kun, joku jo kerkesi koko teosta mollaamaan. Juu kyllä niitä parempiakin kirjoja on, kuten myös elokuvia.


      • Anduril^
        Kurz kirjoitti:

        Ei se huono leffa oo missään nimessä ja koko trilogiakin on viihdyttävä. Koko trilogia kärsii vaan suuresta ylimainostuksesta ja hypetyksestä. "uuuuhh ja aaaaaaah mullistava leffa jollaista ei olla ennen nähty" been there don' that.

        Kirja on vaan paljon parempi. Puolustukseksi kirjaa kohtaan kun, joku jo kerkesi koko teosta mollaamaan. Juu kyllä niitä parempiakin kirjoja on, kuten myös elokuvia.

        Ääsh, musta kirjassa ei ollu paljon mitään. Mua alko kyllästyttää kun luin sitä, siinä ei oo sitä samaa henkeä kun elokuvassa. Naurattaa kun Aragorn sano: "Ystävät, te ette kumarra ketään".... !!!????? Mitäs naurettavaa siinä on? Ooottekste taas niitä, jotka ei arvostanu yhtään mitä ne hobitit teki? Frodo sentään pelasti Samin kanssa koko Keski-Maan!!!!


      • Tolkien fani
        Anduril^ kirjoitti:

        Ääsh, musta kirjassa ei ollu paljon mitään. Mua alko kyllästyttää kun luin sitä, siinä ei oo sitä samaa henkeä kun elokuvassa. Naurattaa kun Aragorn sano: "Ystävät, te ette kumarra ketään".... !!!????? Mitäs naurettavaa siinä on? Ooottekste taas niitä, jotka ei arvostanu yhtään mitä ne hobitit teki? Frodo sentään pelasti Samin kanssa koko Keski-Maan!!!!

        Minä pidin enemmän kirjasta pystyy eläytymään paremmin ja kaikki tuntuu aidommalta kuten kuvaukset Rivendelistä ja Gondorin taisteluista.
        Minua kiinnostaa keski-maan historia jota leffassa ei tuoda esille yhtään paitsi ne mitkä on tarinan kerronnan kannalta välttämättömiä.Ja mitä Frodoon tulee sitä oli leffassa liian vähän kirjassa saa paremman käsityksen Frodon kärsimyksistä matkan aikana.Leffassa ei ole samaa tunnelmaa ja se on myös ristiriitainen kirjan kanssa esim.Elendil ei ollut Gondorin kuningas vaan Isildur ja Anarion ja silti Aragorn on pohjoisen kuningas kunnan jälkeläinen mutta missään ei edes mainita kuka perusti pohjoisen valtakunnan.


      • Anduril^
        Tolkien fani kirjoitti:

        Minä pidin enemmän kirjasta pystyy eläytymään paremmin ja kaikki tuntuu aidommalta kuten kuvaukset Rivendelistä ja Gondorin taisteluista.
        Minua kiinnostaa keski-maan historia jota leffassa ei tuoda esille yhtään paitsi ne mitkä on tarinan kerronnan kannalta välttämättömiä.Ja mitä Frodoon tulee sitä oli leffassa liian vähän kirjassa saa paremman käsityksen Frodon kärsimyksistä matkan aikana.Leffassa ei ole samaa tunnelmaa ja se on myös ristiriitainen kirjan kanssa esim.Elendil ei ollut Gondorin kuningas vaan Isildur ja Anarion ja silti Aragorn on pohjoisen kuningas kunnan jälkeläinen mutta missään ei edes mainita kuka perusti pohjoisen valtakunnan.

        Kaikilla omat mielipiteet, mutten nää asiaa lähellekkään tuolta kannalta. En todellakaan hauku kirjaa, mutta itse sanoisin sitä ehkä hiema pitkäveteiseksi... Elokuvassa kerrotaan kaikki olennainen paljon paremmin, ja siihen on lisätty kohtauksia, jotka lisäävät mielenkiintoa...
        Ja mitäpä pikku asioista valittamaan...


    • nova

      Bravo! Vähänkö se oli huippu! se oli just semmonen kuin pitiki. täys 10! *****
      ps.pippinin laulu oli tosi ihana...

      • kröhöm

        okei...

        No, makunsa kullakin...


    • samwise

      musta se oli NIIN ihana....se on maailman paras leffa..(samoin kuin fotr ja ttt)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe