Rahapelithän on sallittu vain 18v. täyttäneille, miks siellä pitää kertoilla typeriä vitsejä, joille ei naura alaluokkalaisetkaan...?
Jokerin vitsit
4
180
Vastaukset
- ei "pelle-hermanneja
Olen samaa mieltä, rahapelissä "pelle hermanni" ja puujalkavitsit.
Kaikkien pitäisi Veikkauksen palaute palstalla ilmoittaa Jokeri pelleilyyn vastenmielisyys. Itse olen sen jo tehnyt. - entinen viekkajja
No, koko Jokeri arvonta on pelkkä vitsi, sen lapsikin jo näkee. Kuka hullu siihen laittaa 2€ voittaakseen 2,50. Näitä 2- 3 toistuvasta numerosta koostuvia rivejä ei rehellisellä arvonnalla saa aikaiseksi. Yhtä vitsiä on kaikki Veikkauksen arvonnat. Jos pelaan10 riviä Vikingiä Jokerilla 520€/ v 12 iviä Lottoa Jokerilla 728€ Kenoa 2€ päivässä ja laitan sen rahan pankkiin olen vuoden lopussa lähes 2000€ rikkaampi.
Lotonnut olen lapun viikossa niin kauan kun lotot on ollut olemassa, suurin voitto on ollut 5 oikein. Jokerin alkuaikoina silloin kun vielä voittoja tuli sain vähän päälle 4000 markkoina. Kenon eka vuonna voitin 5000€, sen jälkeen ei 2€ enempää. - kauanko saa jatkua?
Eihän kenosta voi mitään voittaa, koska päiväarvonnalla, joka on tietokonneella, ilmeisesti katsotaan, mitä on veikattu ja sen mukaan näyttäisi rivi muodotuvan ja ilta-arvonta tapahtuisi sen mukaisesti - joko samoja numeroita roppakaupalla ja tietty osa numeroista tosi pitkään poissa, kuten nyt esim. pitkään 1, 2, 3. 46, 61, 37 jne ja ihmeellistä on että nämä loistavat poissaolollaan sekä tietokonearvonnassa että palloarvonnassa, sitten jossain kohti on koko numerosarja esim. 1-11 ja 57-69 kokonaan poissa. Ilmeisesti näihin tyhjiin kohtiin olisi osunut enemmän voittoja. Niin pitkään on seurattu ja koko ajan toistuu sama ilmiö.
- Jookoskookospom
Huh huh, samat tyypit täällä jankkaa kuukaudesta toiseen samoja höpötyksiä. Oiskohan jotain muutakin asioita kuin nämä ikuisuusaiheet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492