JIM tv:tä tuleva HOMMA HALTUUN on PASKA !

NRJ: shit music only

juontajat ovat tylsiä ja ärsyttäviä. Ihmettelen että miten tollasetkin tyhjäpäät ovat päässeet televisioon. Ilmeisesti kynnys aika matala suomessa. En katso homma haltuun -paskaa ja kehoitan myös muita boikotoimaan tota idioottimaista ohjelmaa.

6

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zutr

Samaa ihmettelen minäkin noihan on kuin pikkulapsen tasolla olevia, yksi huonotasoisimmista ohjelmista mitä ikinä on tv:stä tullut.

• Pervo-Ara

Paria jaksoa olen katsellut, ja aina tulee vähän sellainen myötähäpeän tunne, ei kilpailijoita, vaan nimenomaan juontajia kohtaan. He itse tuntuvat olevan aivan täpinöissään jostain käsittämättömästä syystä, mutta ei vaan nappaa tuo homma yhtään. Aamupoikia kuuntelen arkiaamuisin, eli siellä homma toimii PALJON paremmin.

• 9j+0i0+i´0

Eipä ihme että nyt tulee nelkulta, ovat laittaneet sen tulemaan samaan aikaan kuin Salkkarit maikkarilta. Tietävät sielläkin että ei sitä kovin moni katso muutenkaan....paska sarja.

• tylsä ja huono

Katsoin juuri ekaa kertaa. Mielikuvituksettomia yrityksiä kilpailijoilla, mutta kaikki menee läpi! Yks jätkä jopa suoraan epäili kihlattunsa toimia ja sanoi "mitä ihmettä sä teet, tää liittyy varmasti siihen ku kävit tuol yläkerras". Mutta ei, tämäkään ei kai tarkoittanut paljastumista (mikä sitten?!?) vaan juontajat tuntuvat kituuttavan kilpailijat läpi 500 euroon asti. Toisen piti keksiä 3 maata(!) h-kirjaimella, ja kun keksi vain kaksi, juontajat helpottivat heti "missäs oli se maanjäristys?". SURKEAA!! oli vielä huonompi mitä olisin uskonut. :D

• oj09i00iookojioj

Se mikä toimii radiossa ei välttämättä toimi telkussa.....siis juontajien osalta.

• Minää

Minä tykkään ohjelmasta, juontajat ovat TOSI hyviä ja on hauska katsoa niitten tyyppien mokia xD Mun mielestä hauska ohjelma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe