juontajat ovat tylsiä ja ärsyttäviä. Ihmettelen että miten tollasetkin tyhjäpäät ovat päässeet televisioon. Ilmeisesti kynnys aika matala suomessa. En katso homma haltuun -paskaa ja kehoitan myös muita boikotoimaan tota idioottimaista ohjelmaa.
JIM tv:tä tuleva HOMMA HALTUUN on PASKA !
6
407
Vastaukset
- zutr
Samaa ihmettelen minäkin noihan on kuin pikkulapsen tasolla olevia, yksi huonotasoisimmista ohjelmista mitä ikinä on tv:stä tullut.
- Pervo-Ara
Paria jaksoa olen katsellut, ja aina tulee vähän sellainen myötähäpeän tunne, ei kilpailijoita, vaan nimenomaan juontajia kohtaan. He itse tuntuvat olevan aivan täpinöissään jostain käsittämättömästä syystä, mutta ei vaan nappaa tuo homma yhtään. Aamupoikia kuuntelen arkiaamuisin, eli siellä homma toimii PALJON paremmin.
- 9j+0i0+i´0
Eipä ihme että nyt tulee nelkulta, ovat laittaneet sen tulemaan samaan aikaan kuin Salkkarit maikkarilta. Tietävät sielläkin että ei sitä kovin moni katso muutenkaan....paska sarja.
- tylsä ja huono
Katsoin juuri ekaa kertaa. Mielikuvituksettomia yrityksiä kilpailijoilla, mutta kaikki menee läpi! Yks jätkä jopa suoraan epäili kihlattunsa toimia ja sanoi "mitä ihmettä sä teet, tää liittyy varmasti siihen ku kävit tuol yläkerras". Mutta ei, tämäkään ei kai tarkoittanut paljastumista (mikä sitten?!?) vaan juontajat tuntuvat kituuttavan kilpailijat läpi 500 euroon asti. Toisen piti keksiä 3 maata(!) h-kirjaimella, ja kun keksi vain kaksi, juontajat helpottivat heti "missäs oli se maanjäristys?". SURKEAA!! oli vielä huonompi mitä olisin uskonut. :D
- oj09i00iookojioj
Se mikä toimii radiossa ei välttämättä toimi telkussa.....siis juontajien osalta.
- Minää
Minä tykkään ohjelmasta, juontajat ovat TOSI hyviä ja on hauska katsoa niitten tyyppien mokia xD Mun mielestä hauska ohjelma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882