JIM tv:tä tuleva HOMMA HALTUUN on PASKA !

NRJ: shit music only

juontajat ovat tylsiä ja ärsyttäviä. Ihmettelen että miten tollasetkin tyhjäpäät ovat päässeet televisioon. Ilmeisesti kynnys aika matala suomessa. En katso homma haltuun -paskaa ja kehoitan myös muita boikotoimaan tota idioottimaista ohjelmaa.

6

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zutr

Samaa ihmettelen minäkin noihan on kuin pikkulapsen tasolla olevia, yksi huonotasoisimmista ohjelmista mitä ikinä on tv:stä tullut.

• Pervo-Ara

Paria jaksoa olen katsellut, ja aina tulee vähän sellainen myötähäpeän tunne, ei kilpailijoita, vaan nimenomaan juontajia kohtaan. He itse tuntuvat olevan aivan täpinöissään jostain käsittämättömästä syystä, mutta ei vaan nappaa tuo homma yhtään. Aamupoikia kuuntelen arkiaamuisin, eli siellä homma toimii PALJON paremmin.

• 9j+0i0+i´0

Eipä ihme että nyt tulee nelkulta, ovat laittaneet sen tulemaan samaan aikaan kuin Salkkarit maikkarilta. Tietävät sielläkin että ei sitä kovin moni katso muutenkaan....paska sarja.

• tylsä ja huono

Katsoin juuri ekaa kertaa. Mielikuvituksettomia yrityksiä kilpailijoilla, mutta kaikki menee läpi! Yks jätkä jopa suoraan epäili kihlattunsa toimia ja sanoi "mitä ihmettä sä teet, tää liittyy varmasti siihen ku kävit tuol yläkerras". Mutta ei, tämäkään ei kai tarkoittanut paljastumista (mikä sitten?!?) vaan juontajat tuntuvat kituuttavan kilpailijat läpi 500 euroon asti. Toisen piti keksiä 3 maata(!) h-kirjaimella, ja kun keksi vain kaksi, juontajat helpottivat heti "missäs oli se maanjäristys?". SURKEAA!! oli vielä huonompi mitä olisin uskonut. :D

• oj09i00iookojioj

Se mikä toimii radiossa ei välttämättä toimi telkussa.....siis juontajien osalta.

• Minää

Minä tykkään ohjelmasta, juontajat ovat TOSI hyviä ja on hauska katsoa niitten tyyppien mokia xD Mun mielestä hauska ohjelma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe