Keskiyö

polaroidi

Olen miettinyt ottaisinko yhteyttä erääseen ruskeasilmäiseen pitkään mieheen, mutta en tiedä onko hän varattu, tai mitä minusta ajattelee. Haluaisin mennä miehen kanssa valokuvaamaan ja olisi kiva muutenkin ihan vain kuluttaa aikaa joskus yhdessä. Mies ajaa hiuksensa kaljuksi, sellainen punk ja new age henkinen ihminen. Harrastaa valokuvausta ja elokuvajuttuja. Mitähän tähdet kertovat tästä? Vai onko minulle joku muu henkilö olemassa/tulossa, millainen?

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      no työn ja harrastuksen nimissä voit aivan varmasti ottaa yhteyttä keneen vain! myös tuohon mieheen, minusta sinun kannattasikin ottaa niissä merkeissä yhteyttä.
      älä kysy mitään privaattia, on helpompi tutustua yhteisen tekemisen kautta. saattaahan myös olla, että et pitäisi kaikesta siitä, mitä hän kertoo ja kuinka hän elää. mutta kannattaa ehdottomasti tutustua.

minusta tuolla miehellä on hyvä itsetunto ja vilkas mielikuvitus. hän uskaltaa olla oma itsensä ja puolustaa omia näkemyksiään. eli oikein terve mieli ja sielu.
      taiteellinen ihminen, mutta niinhän sinäkin olet.
      no, en näe teitä välttämättä sieluntovereina, mutta muuten tuttavuutenne voisi olla kehittävä ja haastava.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1535
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      921
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      900
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76