Olen miettinyt ottaisinko yhteyttä erääseen ruskeasilmäiseen pitkään mieheen, mutta en tiedä onko hän varattu, tai mitä minusta ajattelee. Haluaisin mennä miehen kanssa valokuvaamaan ja olisi kiva muutenkin ihan vain kuluttaa aikaa joskus yhdessä. Mies ajaa hiuksensa kaljuksi, sellainen punk ja new age henkinen ihminen. Harrastaa valokuvausta ja elokuvajuttuja. Mitähän tähdet kertovat tästä? Vai onko minulle joku muu henkilö olemassa/tulossa, millainen?
Keskiyö
1
<50
Vastaukset
Hei
no työn ja harrastuksen nimissä voit aivan varmasti ottaa yhteyttä keneen vain! myös tuohon mieheen, minusta sinun kannattasikin ottaa niissä merkeissä yhteyttä.
älä kysy mitään privaattia, on helpompi tutustua yhteisen tekemisen kautta. saattaahan myös olla, että et pitäisi kaikesta siitä, mitä hän kertoo ja kuinka hän elää. mutta kannattaa ehdottomasti tutustua.
minusta tuolla miehellä on hyvä itsetunto ja vilkas mielikuvitus. hän uskaltaa olla oma itsensä ja puolustaa omia näkemyksiään. eli oikein terve mieli ja sielu.
taiteellinen ihminen, mutta niinhän sinäkin olet.
no, en näe teitä välttämättä sieluntovereina, mutta muuten tuttavuutenne voisi olla kehittävä ja haastava.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632