kiireellisesti Helsinkiläis naiselle 200 e? Maksaisin takaisin Torstaina. Jos löytyy lainaaja niin laita vaikka meili osottees tänne tai soittele. 0465250070
Vastaukset 12
Mitä pantiksi?
- .......
Eipä mul muuta oikee oo tarjota ku vaikka tietokone.
....... kirjoitti:
Eipä mul muuta oikee oo tarjota ku vaikka tietokone.
Ei riitä, käytettyjen koneiden arvo on muutama kymppi.
- 234sdf
lainaisin jos tuntisin just, mut ei oikee vieraalle viiti.
- 20+5
Tämä on sama henkilö ku vähän väliä on lainaa kysymässä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10135192
Tietokonetta hän oli myymässä tuolla toisella palstalla, ja samaan aikaan haki vuokra kämppää. Ei taida olla asiat kovinkaan hyvin, tai ainakaan raha asiat. Taitaa piikistä olla aineet lopussa taas.- 435t
hän on varmaan jotenkin mieleltään sairas?
vai voisiko aloittaja itse selittää?
- Anonyymi
Heh!
Muistan tälläisen tarinan omasta elämästä. Juttelin chatissa tapaani ihmisen kanssa, niin hän kertoi ensin oman tarinansa, joka oli tod. surullinen. Sitten hän kysyy onko hän mielestäni kaunis. Kolmas kysymys liittyi pariin rästissä olevaan laskuun ja siihen voisinko lainata rahaa.
Mutta tuolla tässä ketjussa olleeseen linkkiin. Joo... Jos numero on prepaid, niin se kyllä kertoo jotain aika rajua ihmisestä. Eikä muutenkaa niin tällänen naamaton keskustelu ole oikea tapa antaa kellekkää lainaa tai ola hyväntekijä.
Jolei sit todella ole paljon ylimäärästä rahaa ja anonyymi pankkitiejä. - vippaa mulle..
No nyt on tortstai ja sinulla on rahaa. Lainaa mulle 200 euroa niin saat ensi viikon perjantaina takaisin.
- wer65
Ai kuka?
- 234gfws
Minä voin helposti lainata sinulle rahaa tarvitsemasi määrän.
Postita hakemuksesi ja kuvasi: [email protected]
Ei kusetus. Rahaa on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531358- 84919
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus271672- 48553
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,179521" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110497