Onko kukaan saanut täältä lainaa?

...

Minkälaisia summia olette pyytäneet ja kuinka pitkällä aikavälillä olette maksaneet takaisin? Tuntuu, että täällä liikkuu vaan huijareita. Jos niin ei ole niin mä olisin vailla lainaa, enkä edes kovin suurta. Jos täältä yksityisiä rahanlainaajia löytyy niin laitahan jotain infoa tänne. Soittaakin voit: 0465250070

12

396

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En lainaa..

Tota noin.. Pre paid liitymän omaavan henkliön luotettavuuskan ei ole paras mahdollinen kun huijauksesta puhutaan...Joten sinä olet pikemminkin se mahdollinen huijari rehelliselle lainaajalle....

• Velkakierre.

Tuskin kaikki huijareita ovat, mutta ainakaan panttia ei ole vielä löytynyt yhdeltäkään lainanpyytäjältä. Ja ilman ei uskalla lainata, kun rehellisetkään tuskin pystyvät maksamaan takaisin. Eivät ole ainakaan aikaisemmin pystyneet luottotiedoista päätellen.

• ambjulla

olisi parempi jos sina voi soita minulla, mina voi laina raha jos sina voi soita minulla.
      soita puhelin.

• muhmed

hei sina, soita minula. Mina anta laina edulinen korko.

• .....

Mikä numero?

• Kannustan, kannustan

Soittakaa nyt ihmeessä aloittajalle ja tarjotkaa ilmaista rahaa!

• Masudman

Mina halu soita sinulle. Mika on se numero. Voitko kerro?

• Dji48
    • Tehoperintä.

Olen lainannut yksityisille,
      perinnässä on joskus joutunut vääntämään sormen,
      tai kaksi poikki.

kiinnostaisiko ?

• cecie
    • Sergeicinema

Olen tuotantoyhtiö joka tekee erilainen aikuisviihde. Tarvitsemme vahvaluonne nainen elokuva kuvauksiin. Maksamme palkka aina rehellisesti. Oletko kiinnostunut?

• polisbabe

Sulle tehoperintä senverran, ettei kehenkään saa kajota velan takia.
      Siitä tulee suurempi rikos kuin velka on.
      Aika sairasta kirjoittaa tuollaista, koska jo tekstiviestillä uhkaamisesta saa syytteen. Tämän olen ihan todistettavasti kokenut.
      Joten eiköhän rahansa jokainen lainaaja saa ihan muita teitä kuin kimppuun käymällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      59
      1581
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1018
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      760
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      743
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      255
      674
    7. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      44
      659
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      613
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      77
      579
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      557
    Aihe