kiireellisesti Helsinkiläis naiselle 200 e? Maksaisin takaisin Torstaina. Jos löytyy lainaaja niin laita vaikka meili osottees tänne tai soittele. 0465250070
Lainaisko joku
12
296
Vastaukset
Mitä pantiksi?
- .......
Eipä mul muuta oikee oo tarjota ku vaikka tietokone.
....... kirjoitti:
Eipä mul muuta oikee oo tarjota ku vaikka tietokone.
Ei riitä, käytettyjen koneiden arvo on muutama kymppi.
- 234sdf
lainaisin jos tuntisin just, mut ei oikee vieraalle viiti.
- 20+5
Tämä on sama henkilö ku vähän väliä on lainaa kysymässä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10135192
Tietokonetta hän oli myymässä tuolla toisella palstalla, ja samaan aikaan haki vuokra kämppää. Ei taida olla asiat kovinkaan hyvin, tai ainakaan raha asiat. Taitaa piikistä olla aineet lopussa taas.- 435t
hän on varmaan jotenkin mieleltään sairas?
vai voisiko aloittaja itse selittää?
- Anonyymi
Heh!
Muistan tälläisen tarinan omasta elämästä. Juttelin chatissa tapaani ihmisen kanssa, niin hän kertoi ensin oman tarinansa, joka oli tod. surullinen. Sitten hän kysyy onko hän mielestäni kaunis. Kolmas kysymys liittyi pariin rästissä olevaan laskuun ja siihen voisinko lainata rahaa.
Mutta tuolla tässä ketjussa olleeseen linkkiin. Joo... Jos numero on prepaid, niin se kyllä kertoo jotain aika rajua ihmisestä. Eikä muutenkaa niin tällänen naamaton keskustelu ole oikea tapa antaa kellekkää lainaa tai ola hyväntekijä.
Jolei sit todella ole paljon ylimäärästä rahaa ja anonyymi pankkitiejä. - vippaa mulle..
No nyt on tortstai ja sinulla on rahaa. Lainaa mulle 200 euroa niin saat ensi viikon perjantaina takaisin.
- wer65
Ai kuka?
- 234gfws
Minä voin helposti lainata sinulle rahaa tarvitsemasi määrän.
Postita hakemuksesi ja kuvasi: [email protected]
Ei kusetus. Rahaa on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032189
- 621334
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2301149Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971125- 101066
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671025IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91932Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175908Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43888