Katsoiko kukaan Nelosella lauantai-aamuna alkanutta dokumenttisarjaa Naiskuskeista? Esitysaikojen takia en itse nähnyt ohjelmaa, mutta katsoin sen ruutu.fi:sta ja pitää varmaan alkaa seuraamaan sarjaa tulevina viikkoina. Ihan hauskaa menoa, vaikka en autoiluohjelmia ole aiemmin paljoa seuraillutkaan näin naisena. Naiskuskit-nimi herätti huomion, joten pakko oli vikaista, että mitä ne siellä ratissa oikein puuhaavat.
Naiskuskit
Octob11
4
216
Vastaukset
- Racer
Mä katoin ton ja olihan se ihan kivaa menoa vaik oliki vähä sellanen tunne aluks et tässä halutaan vaan mainostaa rengasmerkkiä. Suomalaiset sarjat on aina ollu vähä sellasii samanlaisii, mut tällasta kun ei aikasemmin tullu nii must tää on ihan hauskaa vaihteluu kun tykkään kuitenki kattoa Start!-ohjelmaa. Toshan on tulos viel jotai rata-autoilujuttujaki myöhemmin, mikä ainaki mua itteeni kiinnostaa.
- JIKIUIUYIUG
Huomenna katon!
- racerfan
Katson seuraavankin Naiskuskit jakson myös ehdottomasti. Kerrassaan loistava ohjelma jossa on asiaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802