työttömänä jälleen,ei ole mitään tiedossa enkä tiedä eses mitä haluan..en jaksa taas työnhakurumbaa kun olen väsynyt, painostettu ja ahdistunut eikä ole minkäänlaista motivaatiota enää mutta työttömyskään ole hyväksi...miten työasiat ratkeavat?
oikeasti näkevälle
4
58
Vastaukset
- 17+5
Työllä.
- ????????
täh???
Hei
tuohon ei ole patentti vastausta, eikä se auta nyt, vaikka näenkin sinut turvallisessa vanhuudessa tyytyväisenä ihmisenä.
sinun olisi mentävä jonnekin juttelemaan tuosta masennuksestasi, ihan totta.
jos ryhtinappi ei mene päälle, et saa itsellesi mitään hyvää kokoon. se ei olisi mukavaa elämää, sillä unelmiakin on hoidettava hellästi.
lähde ulos kauniiseen syksyyn ja etsi itsellesi apua kodin ulkopuolelta, sinun on välttämättä saatava taas energiat virtaamaan.
t: Keskiyö- työasiaa...
siis no tämähän on sitä avun etsimistä,vaikka kotoa kautta sitä teen,en usko et missään muuallakaan saisin tämän kummepaa apua vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632