Jos on myymässä asuntoa jossa on vanha keittiö ja kylppäri ja taloon tulee putkiremontti 5 vuoden sisällä niin onko järkeä teetättää kylppäri ja keittiöremontti jotta saisi asunnosta paremman hinnan? Onko siitä haittaa että uudet kaakelit saavat parin vuoden sisällä kyytiä putkiremontin seurauksena. Vai onko parempi myydä asunto vanhalla keittiöllä ja kylppärillä jotka uusi asukas voi sitten putkiremontin jälkeen pistää mielensä mukaiseksi?
Kylpyhuoneremontti ennen putkiremonttia?
2
1963
Vastaukset
- ------------------
Keittiöön laittaisin halvimmat kaapit mitä löytyy eli sen remontti varmasti kannattaa. Vaihtoehtoisesti laittaisin vain uudet ovet ja muuten perus maalausremontti.
Kylppärin osalta pitäisi koosta riippuen varautua 3-10.000 € kustannukseen jota et välttämättä saa takaisin, ehkä tyytyisin ottamaan siivousliikkeen peruspesun ja vaihtaisin ehkä uuden pytyn ja altaan. Loput stailauksella. - ölawfjyhuofw
Kun putkiremppa väijyy taustalla, näkee uusi omistajaehdokas asunnossasi vain poisrevittäviä kaappeja ja kaakeleita. Mikään, minkä fiksaat nyt, ei tule säilymään.
Minä en tekisi yhtään mitään. Siis mitään sellaista, mihin menisi rahaa. Uusi omistaja tekee keittiöstään ja kylppäristään juuri sellaiset kuin hänen makuunsa passaa, täysin riippumatta ponnistuksistasi.
Et siis saa millään isommasta remontista rahojasi takaisin, koska pinnat ovat menossa revittäviksi, joten ne ovat jo ostajan silmissä arvottomat. Pienen stailauksen teet verhoilla, kukkakimpulla, pyyhkeillä ja hauskoilla saippuoilla mieluummin kuin remppavehkeillä.
Jos uusi omistaja pistää kämpän vuokralle, ei hänenkään kannata tehdä mitään ennen putkiremppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488