Jos on myymässä asuntoa jossa on vanha keittiö ja kylppäri ja taloon tulee putkiremontti 5 vuoden sisällä niin onko järkeä teetättää kylppäri ja keittiöremontti jotta saisi asunnosta paremman hinnan? Onko siitä haittaa että uudet kaakelit saavat parin vuoden sisällä kyytiä putkiremontin seurauksena. Vai onko parempi myydä asunto vanhalla keittiöllä ja kylppärillä jotka uusi asukas voi sitten putkiremontin jälkeen pistää mielensä mukaiseksi?
Kylpyhuoneremontti ennen putkiremonttia?
2
2085
Vastaukset
- ------------------
Keittiöön laittaisin halvimmat kaapit mitä löytyy eli sen remontti varmasti kannattaa. Vaihtoehtoisesti laittaisin vain uudet ovet ja muuten perus maalausremontti.
Kylppärin osalta pitäisi koosta riippuen varautua 3-10.000 € kustannukseen jota et välttämättä saa takaisin, ehkä tyytyisin ottamaan siivousliikkeen peruspesun ja vaihtaisin ehkä uuden pytyn ja altaan. Loput stailauksella. - ölawfjyhuofw
Kun putkiremppa väijyy taustalla, näkee uusi omistajaehdokas asunnossasi vain poisrevittäviä kaappeja ja kaakeleita. Mikään, minkä fiksaat nyt, ei tule säilymään.
Minä en tekisi yhtään mitään. Siis mitään sellaista, mihin menisi rahaa. Uusi omistaja tekee keittiöstään ja kylppäristään juuri sellaiset kuin hänen makuunsa passaa, täysin riippumatta ponnistuksistasi.
Et siis saa millään isommasta remontista rahojasi takaisin, koska pinnat ovat menossa revittäviksi, joten ne ovat jo ostajan silmissä arvottomat. Pienen stailauksen teet verhoilla, kukkakimpulla, pyyhkeillä ja hauskoilla saippuoilla mieluummin kuin remppavehkeillä.
Jos uusi omistaja pistää kämpän vuokralle, ei hänenkään kannata tehdä mitään ennen putkiremppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835968KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3044960Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442559Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852711748Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991624Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161337