Tuomari pois

Viisaampi

Eiköhän meillä katsojilla ole kuitenkin valtaa. Äänestetään se Abreu-lolita pois tuomaristosta. MTV 3: n on pakko taipua kun boikotoidaan kylliksi.

17

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhh

      Hah hah haaaaa...senkun boikotoit. Satavarmasti porukat kattoo ohjelmaa vaikka ois kuin ällöjä siellä. Ei voi kaikki esiinytjät olla millään kaikkien mieleen.

    • Minä ajattelen

      Minäkin kannatan tuomarin vaihtoa. Abreu pois. Onhan tuo nyt kummaa jos katsojien ääni ei kuulu. Viime kaudellakin katsojia oli parhaimmillaan yli miljoona. Eiköhän sellainen määrä vaikuta, kun aletaan tuotantoa pommittamaan viesteillä.

      Henk.kohtaisesti pidän ohjelmasta nimenomaan glamourin vuoksi. Tyylikkäiksi laitettuja ihmisiä jotka näyttävät parasta osaamistaan. Mutta tuo katsojien aliarviointi suututtaa. Oliskait niitä ollut parempiakin tuomarieta. taisi mtv3:lla tulla isku omaan nilkkaan, kun nuoria katselijoiksi kosiskellessa valitsi täyden flopin tuomariksi. Eipä taida olla nuoret tällaisen ohjelman innokkaimpia katsojia.

      • älä rukitua aina

        Kuinkahan moni äänestäis esim. minä ajattelen tyypin pois työmaalta/koulusta jos sais sen tehdä. Jos ei jonkun pärstä miellytä, niin se ei tarkoita että hänestä on päästävä eroon keinolla millä hyvänsä ja mollaamalla kaikkialla.
        Valitettavasti kaikki eivät voi olla kaikken mieleen. ei edes "minä ajattelen" reppana.
        Miltäs tuntuisi jos työmaalla/koulussa sanottas että me ei enään tulla jos tuota ei laiteta pois? Oisko kivaa?


    • Jatkooon!!!! <3

      Minusta Abreu sopii tuomariksi, Osaa arvioida ja antaa välillä TODELLA PISTÄVÄÄKIN kritiikkiÄ! Ettei vaan ihan ok... Vaan perustelee ja pitää paikkaansa perustelut... Tanssijoilla ei vaan kestä kantti kuulla kritiikkiä!! Anna ei välttämättä itse osaa tanssia, mutta palaute näköjään onnistuu!! Jatka samaan malliin Anna!

      • uusi joka kerta

        Katsoisin mieluummin uutta naamaa ja ääntä siltä pallilta.Eli uusi vieraileva tuomari Annan tuoliin. Nytkin oli Marco B katsomossa. Olis hän otettu arvioimaan ja seuraavan kerran vaikka Aira Samulin jne... olisi jotain uutta ja erilaista. Nyt samat tuomarit toistavat kuluneita fraaseja, samoja kerrasta toiseen...


    • ei sytyttänyt

      Ei kai kukaan ole sanonut etteikö tanssijat olisi kestäneet tämän Annan kritikkiä, mutta tuntuu että monia katsoajia tapansa tuomaroida ärsytttää ja katsojillle kait tätäkin ohjelmaa tehdään.

      • ihailijaukkonen

        Paitsi että Vappu sanoi että ohjelmaa seuraa miljoona silmäparia. EIpä ole Anna karkottanut katsojia. Enemmän minua ärsyttää se tumma kiharapää äijä tuomarina. Jorma on hauska, ja samoin Helena, mutta se pikkumies...lällyn lällyn, vaikka hää onkin ammattilainen.
        Luulen että ihmisiä ärsyttää Annan menestys. HÄn on hyvä laulaja niin nuoreksi, ja lisäksi nättikin vielä. Kateellsia piisaa näköjään.


      • Hopotihoi!
        ihailijaukkonen kirjoitti:

        Paitsi että Vappu sanoi että ohjelmaa seuraa miljoona silmäparia. EIpä ole Anna karkottanut katsojia. Enemmän minua ärsyttää se tumma kiharapää äijä tuomarina. Jorma on hauska, ja samoin Helena, mutta se pikkumies...lällyn lällyn, vaikka hää onkin ammattilainen.
        Luulen että ihmisiä ärsyttää Annan menestys. HÄn on hyvä laulaja niin nuoreksi, ja lisäksi nättikin vielä. Kateellsia piisaa näköjään.

        Minua ei ärsytä Annan nuoruus eikä nätteys, itse en pidä tuon näköisiä ihmisiä kovin kauniina, liian tanakka ja lyhytkin. Ja lauluäänestä en pidä, liian matala ja vemputtava.

        Mutta siis tuo tuomarointitapa on se joka siinä ärsyttää, puhuu ihan mitä sattuu, näkee, ettei tanssitietoutta ole, miksi sinne on laitettu sellainen, joka ei tiedä mitään tanssista? Mielestäni kolme muuta tuomaria olisivat ihan riittävät, ei minuu ainakaan huvita kuulla Annan mielipidettä, kun tietää, että se on ihan sen oma pieni näkemys, joka ei ole yleensä edes oikea.


      • hdhdhd
        ihailijaukkonen kirjoitti:

        Paitsi että Vappu sanoi että ohjelmaa seuraa miljoona silmäparia. EIpä ole Anna karkottanut katsojia. Enemmän minua ärsyttää se tumma kiharapää äijä tuomarina. Jorma on hauska, ja samoin Helena, mutta se pikkumies...lällyn lällyn, vaikka hää onkin ammattilainen.
        Luulen että ihmisiä ärsyttää Annan menestys. HÄn on hyvä laulaja niin nuoreksi, ja lisäksi nättikin vielä. Kateellsia piisaa näköjään.

        "Enemmän minua ärsyttää se tumma kiharapää äijä "

        Miehet taitavat ko. miestä kohtaan tuntea kateutta? Hän on hyvin komea mies ja tietää mistä puhuu.


      • lypsäjätyty
        hdhdhd kirjoitti:

        "Enemmän minua ärsyttää se tumma kiharapää äijä "

        Miehet taitavat ko. miestä kohtaan tuntea kateutta? Hän on hyvin komea mies ja tietää mistä puhuu.

        Juu, hyvin on itseään täynnä ja aina säpsättää pitkät pätkät. Ei ne chicken walkit ja pasteeraamiset kaipaa sata kertaa sanomista.


    • simsalabimmm

      Abreu on ehkä jonkintason laulaja muttei hän sovi tuomariksi ainakaan tähän ohjelmaa.

      Juontaja Vappu saisi kokea Joonas Hytösen kohtalon ja siirtyä vähän taka vasemmalle naama on ns. kulunut kun ollut liikaa esillä. Hyvä ettei tämä Paasonen ole enää joka paikassa juontamassa...se ärsytti silloin kun oli kaikkialla.
      Tähän yhteyteen toivomus ettei abrousta tehdä mitään esillä joka ohjelmassa juontajaa, olkoon pelkkä laululintu.

    • Liikaonliikaa

      Aivan samaa mieltä Vapusta.

    • No enny tiiä...

      Tämän vuoden TTK kautta kun aloin katsomaan niin itsekin ihmettelin suunnattomasti, mitä Abreu tekee tuomareiden joukossa. Muutamien tanssien jälkeen hänen arvostelutapaansa saattoi jopa pitää hyvänä, kun kaikki kritiikki ei noussut vain parien oikeasta/väärästä jalkatyöskentelystä, vaan myös tanssin synnyttämästä fiiliksestä sekä katsojissa että tanssijoissa. Vähän ajan päästä alkoi kyllä tuntumaan siltä, että Abreu jauhaa kokoajan sitä samaa ja tuo esille vain oman kapea-alaisen mielipiteensä tanssien synnyttämistä tunteista. Eipä sillä, uskon kyllä myös sen että tämäntapainen arviointi ei suinkaan ole helppoa, ja ehkä siihen nähden voitaisiin tulla siihen lopputulokseen, että Anna ei ole vielä täysin kypsä tämänlaiseen tuomarointiin. Muuten tanssiparien arviointi tanssien tuomien tunteiden pohjalta toisikin ohjelmaan ehkä uudenlaisen haasteen parien herjoitteluun, kun pelkkä jalkatyö ei enää riitä korkeiden pistemäärien saavuttamiseksi.

      Ja "tumma kiharapää äijähän" on oikea tanssimaisteri. Tanssinut itse vaimonsa kanssa kilpaa ympäri maailman ja myös hyvin menestynyt tällä saralla. Jukka Haapalainenhan on periaatteessa tuomareista kaikkein kyvykkäin, sillä hän tuntee jokaisen tanssin syntyhistorian, kuten myös askelkuviot ja miten erilaiset siirtymät sun muut tehdään. Jorma ja rehevämpi naistuomari tietävät myös paljon tanssimisesta ja osaavat tuoda omat hyvät havaintonsa ja pientä plussaa esille, mutta pakko myöntää että ilman Jukkaa tuomarointi ei olisi lainkaan yhtä korkeatasoista ja tekisi koko ohjelmasta melko epäonnistuneen, kun kunnon kritiikkiä ja taustatietoa virheille ja onnistumisille ei olisi.

    • entinen katsoja

      Anna Abreu, olet todella eksynyt väärään ohjelmaan!

    • puputttiiii

      Toivon, että ensi vuonna Annan tilalla on joku toinen, luultavasti onkin.

    • Typy ja kohno

      Anna A.n kommentit ovat pikkutytön kommentteja...juuri päässyyt maistamaan seksuaalisuutta... Kokemus elämästä puuttuu. 20 vuoden kuluttua saattaisikin olla tuomarina sopivassa paikassa...nyt todella huono veto. Kertoo jopa suoraan keitä ihailee...mm. Jukka Tammi oli häpeissään tuon pikkutytön "ihailusta"... Seksikkyyttä...nojoo. Eikl neiti muuta osaa laulaa visertää? Vappu Pimiä taas aivan liian juntti, ei edes vanheneminen tuo hänelle karismaa. Muut ohjelman ihmiset oikein hyviä! Mutta kahden kanan säksätys on pahasta... :/

    • tuija46+1/2

      Koko ohjelma on ihan perseestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe