Glee

Blaine fani 1

Hei!

Olen tosi kova Glee fani. Kuinka moni muu tykkää Gleestä?? Ja tietääkö joku koska Gleen konsertti dvd tulee kauppoihin??? Mitkä ovat teidän lempihahmoja?? Mun on Kurt, Blaine, Quinn, Will ja Emma.

14

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoponenn

      Seuraan. Kurt on ihana!

    • kattttty

      Heips. Itse en ole fani mutta voitin Glee kilpailussa pari isoa julistetta. Olisko teillä mielenkiintoa ostaa sillä en viitsis noita roskiinkaan heittää. Tori.fi sivuilta löytyy glee hakusanalla.

    • Quinnie

      Mä oon TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSI suuri Glee-fani. Mun lempihahmot on Quinn ja Brittany ja lempiparitus on Quam Fabrevans.

    • Eelg

      "Kuinka moni muu tykkää Gleestä??"
      -Aika paha, mutta arvaan 27.

      "Ja tietääkö joku koska Gleen konsertti dvd tulee kauppoihin??"
      -Luulitavasti tietää.

    • Blaine fani 1

      Kiitos vaan Eelg, mutta olen 17. Ja mukavaa tietää muitten mielipiteitä!! Yksi kysymys vielä mitkä on teidän lempikappaleita??

    • minäääää

      kurt on niiiiiin ihana

    • McHale fani

      Kyllä artie / kevin mchale päihittää kaikki!! Son ihanin kaikista! Molen fanittanu keviniä jo silloin ko soli nlt:ssä. Suosittelen katsomaan "nlt karma" videon. Kevin on tosi ihana siinä

    • Klaine<33

      Joooo, Glee on ihana! Klaine 4ever!

    • gustingrant

      Kuka tietää koska 3 kausi alkaa??? Ihastuin Grant Gustin näyttelijään heti kun näin sen yhdessä Glee videossa ja haluisin niin nähä sen jo tv:ssä vaikkakin hänellä on ilkeä hahmo Sebastian. No kuitenkin onko kellään tietoa?? Subin nettisivuilta ei löydä nykyään mitään.

    • gleeeeeeee

      joo mäki mietin tota et millon alkaa kolmas kausi! samaa mieltä olen siitä että subin sivuilta ei löydy mitään. lempi gleen kappale on ehdottomasti empire state of mind!

    • GLEEGLEEGLEEGLEEGLEE

      Kolmoskausi tulee suomessa tv:stä muistakseni loka-,marraskuussa. AARRggghh en jaksa odottaa. Amerikassa neloskausi alkaa pian AArrgghh olllaan niitä tuotantokausi jäljessä. Sitte katttoo youtubesta videoita ja saa kaikki spoilerit niskaansa tahtomattaan. MÄ sain tietää yhen järkyttävän asian ette tiedäkkään kuinka kadun että näin sen spoilerin. JÄRKYTTÄVÄÄ!!!

      Mutta glee on niin hyvä sarja!!!!!!!!!!!! Parhaat hahmot:

      Blaine
      Brittany
      Kurt
      Puck

      ÄÄÄÄHhh kaikki on niin parhaita!!!!!!

      Ärsyttää kun (varsinkin ykköskaudella) joka jaksossa Finn ja Rachel laulaa!!! eikä kukaan muu... !


      GLEE

    • Anonyymi

      Hei!

      Joo i know oot kirjoittanu ton joskus vuonna 2011 ja no aikalailla äsken katsoin kaikki glee sarjan jaksot ja no kello on 0.48 että joo o! Mun on varmaan ihan turha kertoa jo tätä, koska kukaan ei tuskin enään kato tätä, mutta mun lempi hahmot on rachel, jesse, Quinn (joo en tiiä kirjotinko oikein!?) mä en vaa kestä että glee sarjasta on jo kuollu 3 ERITTÄIN hyvää näytteliää!!! En vaan kestä.. oon itkeny joka kauden lopussa koska aina mietin ”nyt oon taas yhden kauden edellä loppua” ja joo tosta on jo 9 vuotta ja tän palstan kirjoittaja on jo muutama vuoden vanha varmaa kattoo ja lukee tätä krapulassa mutta no ei siin mitää aattelin nyt vaan sanoo että toi glee.. se, on, vaan, niin, hyvä, SARJA.. joo finn on hyvä näytteliä ja shippasin kyll rachelii ja finn:ii mutta musta Jesse ja rachel on vaan nii cc että en vaan kestä!!! En oo vielä mikään glee SUPER fani enkä kyllä vaa tiiä että haluunko olla koska mä vaan tykkään kattoa sitä

      Ette muute arvaa kun outoo oli lukee noita kommentteja siitä että ”joo subillakaan ei oo vielä ilmotettu mitään siitä 3 kaudesta” yms yms.. TE OOTTE KATTONU NE JAKSOT ERI OSISSA PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ JA MÄ OON KATTONU NE KAIKKI NETFLIXSISTÄ.!!!!!! Okei no mulla on jo ne kaikki 6 kautta levynä että jos se sarja lopetetaan jossai ohjelma paikassa ettei voi kattoo sitä enään mistään sovelluksesta nii ne on mulla jo levynä:))) en vaan kestä sitä että sain katottuu ne kaikki:D

      Ja joo tiiän että kukaan ei tuu näkeen tätä mutta jos luit tänne asti ja iha oikee LUIT TÄN.. Nii en voi muuta kun nostaa hattua sulle joka luit tän (tuskin)!!!!! Ps: laita mulle tähä viestii jos luit

      Ps ps:: en haluu olla rasistine että tykkään jessestä:)

      • Anonyymi

        Luin tän lmao. Ja siis mun lempi hahmot on Rachel, Kurt, Santana ja Fin. Ja se on vaan maailman paras sarja. Siis ku en oo oerehtyny mitä sielä kulisseissa taoahtuu nii luin netistä ja itkin ku kaks ihanaa tyyppiä oli kuollu. Mut en itkeny sen yhen kuolemasta koska se käytti varmaan lapsia hyväksi ja siitä on aina tullu sellaset inhottavat vibat. Mut harmi et se Rachelin näytteliä (Lea) on kiusannu ns ja loukannu niitä muita näytteliöitä mut ONNEKS se on pyytäny anteeks niiltä. Mut silti olin tosi pettyny ku luin sen jutun ://// . Mut shippaan AIVAN LIIKAA Rachelia ja Finiä ne on niin söpöjä yhessääääää. En vaan kestä et Finnin näytteliä kuoli😭. Ja tuntuu et oisin mukana Gleessä ku katon sitä, tuntuu et tuntisin ne hahmot. Itken varmasti sit ku saan katottuu sen sarjan loppuun, mut aion kattoo sen sitte taas alusta :D. Ja siis luin et Glee ois kirottu ku kaikille niille on melkeen sattunu jotain, siis sain siitä kylmiä väreitä, mut koitan olla ajattelematta sitä sarjaa creepynä Xd. Mut toivon et joku luki tän nyt 2021 vuonnaki heh


    • Anonyymi

      Hyvin vanha tää jo on mut ei se miut haittaa :))). Ite oon kattonu gleestä vasta 7 jaksoo ekast kaudesta ja oon jo nyt ihan koukussa!!! Kaikki alko siitä kun sain joululahjaks äidiltä ne kaikki kaudet ja eka olin vaan sillee "mikä hitto tää on ja tuskin tää miuta kiinnostaa", mut heti ekan jakson jälkeen tiesin et tää sarja tulee oleen nii miun lemppari :)). Viel en oo varma ketkä on miun lempi hahmoja mut kyl se selvii kun katon sarjaa eteenpäin. Mut on se vaan nii surullist kun jo kolme hyvää näyttelijää on kuollu siit sarjast :'(. Ja viel niin nuorinakin :((. Mut ei se silti estä tän sarjan kattomist :D

      Ei miul muuta ja tiedän et tää on jo tosi vanha mut halusin jakaa tän. Moikka! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe