Kekkonen

Lemmetyinen

Kekkonen syntyi itse rakentamassaan savusaunassa.
Ortodoksit kirjoittivat raamatun.
Molemmissa väitteissä on lieviä logiikka ongelmia.
Tai sitten nuo kuolleen meren kirja kääröt ovat väärennöksiä, ne kun on kirjoitettu satoja vuosia ennen kirkon perustamistamista.

10

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollaakiistää

mitäs jos menisitte kaupunkilegendakurssille!

• dorka!

"Kekkonen syntyi itse rakentamassaan savusaunassa.
      Ortodoksit kirjoittivat raamatun.
      Molemmissa väitteissä on lieviä logiikka ongelmia."

Jos muna oli ennen kanaa, kuka sen munan muni?
      Jos kana oli ennen munaa, mistä se kana tuli?

• Invasion U.S.A.

"Kekkonen syntyi itse rakentamassaan savusaunassa."

Ettet nyt vain sekottaisi toisiinsa Kekkosta ja Chuck Norrista.

• Munamies

Sehän nyt on sanomattakin selvää etteivät Daniel, Jesaja, Jobi etc. millään voineet kuulua ortodoksiseen kirkkoon. Hyvin mahdollista että ortodoksit ovat jossain vaiheessa kopioineet pyhiä kirjoituksia mutta sehän vain tekee heistä plagiaatteja ei muuta.

• Kysymys:

"Sehän nyt on sanomattakin selvää etteivät Daniel, Jesaja, Jobi etc. millään voineet kuulua ortodoksiseen kirkkoon."

Miten niin on?

• Munamies
        Kysymys: kirjoitti:

"Sehän nyt on sanomattakin selvää etteivät Daniel, Jesaja, Jobi etc. millään voineet kuulua ortodoksiseen kirkkoon."

Miten niin on?

Ihan siitä yksinkertaisesta syystä että vanha testamentti on kirjoitettu satoja vuosia ennen ortodoksi kirkon perustamista.

• Käkätin
        Munamies kirjoitti:

Ihan siitä yksinkertaisesta syystä että vanha testamentti on kirjoitettu satoja vuosia ennen ortodoksi kirkon perustamista.

Ortodoksinen kirkko perustettiin viimeistään silloin kun maailma luotiin.

• Kysymys:
        Käkätin kirjoitti:

Ortodoksinen kirkko perustettiin viimeistään silloin kun maailma luotiin.

Sinä joka klikkasit miinusta, harmittaako sinua todella noin paljon, että ortodoksinen kirkko perustettiin viimeistään silloin kun maailma luotiin?

• Alussa
        Kysymys: kirjoitti:

Sinä joka klikkasit miinusta, harmittaako sinua todella noin paljon, että ortodoksinen kirkko perustettiin viimeistään silloin kun maailma luotiin?

Kyllä harmittaa, alusta lähtien paha kehoitti ihmistä olemaan kuuntelematta Jumalan käskyjä, '' ette suinkaan kuole '' sanoi käärme. Ilman tätä asuisimme yhä paratiisissa. Yhä tänä päivänäkin paha kehoittaa olemaan välittämättä Jumalan käskyistä ja korvaamaan ne ihmisen keksimillä perinnäisopeilla.

• Toptoptop

Loppupeleis ei ole niin suurta merkitystä kuka sitä kynää piteli kädessään, teksti on Luojalta ja ihmiset toimivat vain välikappaleena, kirjureina.
      Tärkeää on se että kuinka suhtaudumme Raamatun tekstiin, otammeko Jumalan käskyt totena vastaan vai korotammeko Jumalan sanan vastaisesti isiltä perityt opit sen yläpuolelle.
      Kol 2:8 Pitäkää varanne, ettei kukaan houkuttele teitä harhaan tyhjillä ja pettävillä viisauden opeilla, jotka nojautuvat ihmisten perinnäisiin käsityksiin ja maailman alkuvoimiin eivätkä Kristukseen.
      1 Joh.5:3 Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.
      1 Joh 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      152
      1677
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1604
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1182
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      110
      1146
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      110
      992
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      862
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    9. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe