Finitro forte plus

Emiiris

Taas uusi "ihmelääke" nivelvaivoihin. Mahtaako kellään olla vielä kokemuksia? Liekö tämäkään auttaa?

69

18121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 125µg
    • polvivaiva

      Oletko jo kokeillut ja millä tuloksilla?

    • töttöröö

      samaa tavaraa ku saa bioveasta 10 eurolla...kyllä nää osaa eli toi on ihan glucosamiinia taas....vanha juttu..ja muuten tehoo niveloireitsiin mut ei kannata noi pal maksaa moisesta

    • toinenkin

      Just joo, sorruin tilaamaan, olen kokeillut melkein 2 kuukautta , ei mitään vaikutusta.

      • imarke

        Kolmen kuukauden satsin tuli syötyä. Ei mitään vaikutusta


    • doctor Who

      Finitron - tuotteista ei ole mitään uskottavia tutkimuksia eikä siis mitään tutkimustulkosiakaan. En löytänyt kansainvälisistä lääketieteen julkaisuista yhtään raporttia tuotteiden vaikutuksista. Tälllainen tuote on siis aivan täyttä potaskaa.

    • NiNNi-EssI

      Onko kellään kokemusta ASU (Avokado Soija saippuoimaton) ja 5-Loxin

      Lisäravinteesta nivelrikon hoidossa?

      • 5-Loxin

    • Arcadia

      netistä löytyy useita viitteitä siitä, että tämäkin on silkkaa huuhaata.

      • Anonyymi

        Nettikommentoijat edustavat negatiivisiä arvoja ja yleisesti teilaavat muitten mielipiteet ja käyttämät jutut.
        Tuli käytettyä Finitroa 3 kk:n tabletit ja...kyllä nivelkipu lähes poistui. Olin polvipuhdistustoimenpiteessä mikä lähinnä pahensi kävely i lenkkaamiseksi. Finitro palautti kävelykykyni aivan normaaliksi, tosin maastoon ei kannatamennä. Tämä tuote ei kuukauden tai kahden sisällä vielä anna touvottua tilannetta, mutta kolmen kuukauden kuuri kyllä. Voin vuosienkin jälkeen kävellä normaalisti. Olen 69 ja Finitron jälkeen syönyt säännöllisesti Piimax Ckalkki D:tä ja leikkaukseen ei ole tarvetta. Tosin uusi Finitro -kuuri on nyt harkinnassa.


    • Kokeiltu on

      Inkiväärituotteet auttaa ainakin nivelvaivoihin. Niitä löytyy nykyisin melkein jo jokaisesta kaupasta sieltä luontaistuotehyllystä. Mitä vahvempi tuote, niin sitä parempi.

      • Anonyymi

        raastettua inkivääriä smoothieen, mehuun tai ruokaan.....toimii


    • Elämää

      Mistä tuotteista on ollut hyötyä nivelrikossa ?

    • eerikki3

      Käänny lääkärin puoleen. Nyt on uusi lääke reseptillä olen käyttänyt 2 kk autaa tosi hyvin. Kasvattaa uusia soluja. Unohda muut. Liikunta on hyvä.

      • kerropa mikä tämä lääke on. Mulle lääkäri ilmoitti puhelinajalla alkavasta nivelrikosta puolihuolimattomasti, eikä olis määrännyt lääkettäkään, ellen olisi vasiten kysynyt. Kävin apteekissa katsomassa, mutta farmaseutin mielestä aparempiakin olisi, sain sen kuvan. Että mikä siis sulla on tämä, joka auttaa?


    • huijaus1

      Ei auta mitään. Mistään ei taaskaan löydy mitään puolueettomia kliinisiä tutkimuksia. Ja kiinnittäkää huomionne yhteystietoihin. Jos ette löydä selkeitä osoitteita ja muita yhteystietoja, unohtakaa...

      • leikattupotilas

        Ja rusto rusto on jo häviämässä nivelestä, ei kai ole mitään muuta tehtävissä kuin tekonivelleikkaus. Itselläni kävi näin. Söin glukosamiinia ja yhtä tyhjän kanssa. Sitä rustoa ei saa takaisin.


      • sprokeettakaveri

        Ei kai sinullasatu olemaan borrelioosi? Se viihtyy hyvin myös nivelissä ja tekee niistä lopulta selvää jälkeä. Ja on hiton kivulias. Minulla on ollut 3 vuotta borrelioosi. Sitä ennen glukosamiini auttoi hyvin polvikipuihin, tämän taudin aikana vain pahensi. Sitten kaksin, että siinä oli kahta sokerin korviketta ja kaikki makea on borr. bakteereiden herkkua. Nyt etsin sellaista glukosamiinia, missä ei olisi mitään makeaa.


      • leikattu
        leikattupotilas kirjoitti:

        Ja rusto rusto on jo häviämässä nivelestä, ei kai ole mitään muuta tehtävissä kuin tekonivelleikkaus. Itselläni kävi näin. Söin glukosamiinia ja yhtä tyhjän kanssa. Sitä rustoa ei saa takaisin.

        Minulla sama tilanne,rusto kokonaan kulunut.Operoitiin,se ainoa vaihtoehto!
        Söin vuosikaudet inkivääriä ja kokeilin kaikkia saatavilla olevia,myös lääkärin kautta,mutta niin kuin sanottu ,kun rusto on kokonaan kulunut,leikkaus ainut.


      • Lääkenivelrikkkoon

        Sukulaisen piti mennä leikkaukseen nivelrikon takia , mutta rukouksen kautta Jeesus Kristus paransi ja ei tarvinnut leikata.


    • Pitkään kokeillut

      Olen käyttänyt Dinitroa jo yli puoli vuotta. Nivelrikkoisten Polvien särky on käytännössä kokonaan pois. Tuossa tuotteessa on paljon muitakin synergisiä aineita kuin glukosamiini. Olen lisännyt tosi paljon kuntoilua ja otin hiljattain lisäksi vielä vahvan inkiväärivalmisteen, joka ei ole pahan hintaistakaan. Omega 3 kalajuttuja olen käyttänyt jo pitkään. Nekin osaltaan auttavat nivelessä olevaa tulehdusta paranemaan. Tällä kombinaatiolla tuskin ihan äkkiä joudun nivelvaihtoon, vaikka 3,5 v sitten polven tähystänyt ortopedi veikkasi alle 10 v käyttöä nykyisille polville.

      Kannattaa kokeilla yhtä aikaa muutamaa laadukasta tuotetta. 1 1 1 = enemmän kuin 5

      Pitää myös muistaa, että mikä tehoaa yhdelle, ei välttämättä tehoa toiselle. Me olemme kaikki erilaisia. Kokeiluvaihtoehtoja on paljon.

      • Oli apua

        Minulla on kokemusta jo puolitoista vuotta. Olkapäät oli niin kipeät, ettenm pystynyt nukkumaan kuin istuvassa asennossa.Tämä oli viimeinen, mitä kokeilin ja nyt on vaivat hävinneet. pystyn nostamaan kädet jo suoraksi ylös ilman kipuja. Lääkärini tutki tuoteselosteen ja sanoi,että samoja aineita sisältää myös heidän määräämänsä lääkkeet.Jatkan syömistä nyt vain puolella annoksella.En halua enää joutua kokemaan samanlaista särkyä.


      • humpuukia2
        Oli apua kirjoitti:

        Minulla on kokemusta jo puolitoista vuotta. Olkapäät oli niin kipeät, ettenm pystynyt nukkumaan kuin istuvassa asennossa.Tämä oli viimeinen, mitä kokeilin ja nyt on vaivat hävinneet. pystyn nostamaan kädet jo suoraksi ylös ilman kipuja. Lääkärini tutki tuoteselosteen ja sanoi,että samoja aineita sisältää myös heidän määräämänsä lääkkeet.Jatkan syömistä nyt vain puolella annoksella.En halua enää joutua kokemaan samanlaista särkyä.

        Höpö, höpö.... onko nää Finitron kehujat myyjiä? En löytänyt Finitron mainoksesta minkäänlaisia tietoja missä yritys on, missä tuotetta valmistetaan, ei merkintää y-rekisterissä, ei puhelinnumeroa, ei osoitetta ei siis niin yhtikäs mitään. Turha syöttää pajunköyttä!!!


      • ll-m

        "kalajuttuja olen käyttänyt jo pitkään"

        Pitääkö niitä itse kertoa vai kuunnella jonkun toisen tarinoita? Olkapäiden liikeradat varmaan paranevat ... :o)


    • luukkajalka

      Dinitrolla olen minä saanut kivuttoman polven. Yöllä pystyn nukkumaan ilman särkyjä. Harkitsen tekonivelleikkauksen siirtämistä tuonnemmaksi. Olen jonossa, mutta aina vieras esine minua arveluttaa, vaikkakin tulokset ovat olleet useilla hyviä. Olen 15 vuotta ollut vammainen polvistani. Tähystysleikkaus tehty 10 vuotta sitten. Kaikkea olen kokeillut. Kortisonipiikit eivät enää kuulu kuvioon. Liika on liikaa. En mainosta mainonna vuoksi Dinitroa, vaan mulla toimii.

    • humpuukia kanssa

      50€/kk

      kallista on

      ostaa erikseen, niin koko kroppa kiittää

      Omega 3
      D-vitamiini
      MSM
      Glukosamiinisulfaatti Kondroitiinisulfaattia

    • savasdee1

      Ainoa, mikä todella auttoi, oli tekonivelen leikkaus. Lääkkeet ja nämä lumelääkkeet /joita mainostetaan 1880-luvun tyylliin auttavan kaikkiin vaivoihin, puuttuu vain että niitä myytäisiin hevoskärryistä) eivät enää auttaneet.
      Pari vuotta sitten leikattiin selkä (hermojuuren ahtauma) ja nyt leikattu lonkka. Tuskat on poissa, eikä tuo "vieras esine lonkassa" ole muuta kuin omien korvien välissä oleva ennakkoasenne. Hyvin toimii selkä ja lonkka. Ajattelin mennä vielä korjauttaan nuo polvet piakkoin, ainakin toisen, joka välillä kipeytyy.
      Turhaan syonyt glukosamiinia ja kipulääkkeitä jo useita vuosia

    • Särytön polvi,

      Ostin talvella finitro voiteen,leposärkyyn öisin polvessa.Illalla nukkumaan mennessä voitelin polveni,eikä särkyä ole ollut.Nyt on voide loppumassa,mutta en löydä muuta kuin tabletit.Ostin ne ja käytän niitä myös voiteen rinnalla,mutta kun voide loppuu,en osaa sanoa tulevatko säryt pelkästään syömälla tabletteja? Odotan mielenkiinnolla.Voide ainakin on tehokas.En ole myyjä,enkä kauppias,vaan aivan ostaja ja ikää yli 60 v.

    • petetty6

      En tiedä kuinka humpuukia nuo pillerit ovat... Kyseinen firma taitaa olla humpuukia.
      Tilasin ja maksoin tuotteen ja toimin ohjeiden mukaisesti, tilausnumeron ja nimen liitin mukaan... Pillereitä vain ei ole kuulunut eikä näkynyt. Lähetin viestin ja kyselin
      milloin tämä 24 tunnin sisällä lähetettävä tilaus olisi tulossa... Kovin on hiljaista,
      siis ei mitään vastausta... Joten taitaa olla rahastusta. Ja nivelvaivoihin ei ole auttanut yhtään !!!!

      • Maikki 70 v

        Minä tilasin 1kk:n annoksen loppiaisaattona ja pillerit tulivat eilen postilaatikkoon. Vuorokauden käyttökokemuksella en voi sanoa vielä muuta kuin sijoitat 39 € siihen mahdollisuuteen että jotain vaikutusta on. Glukosamiinia olen syönyt vaihtelevasti 10 v enkä tietenkään voi sanoa mikä olisi tulos kohdallani ilman sitä.artroosia on ollut 15 v näkyvästi isonvarpaan tyvnivelessä ja nyt alkaa polviin kipuilua, mutta hiihtää, kävellä ja tanssia tahtoisin vielä pitkään joten tuo on halpa sijoitus mahdollisuuteen. Lottoankin joskus......


      • jaa jaa ja jaa

        Älkää hyvät ihmiset tilatko jos ei ole mitään yhteistietoja eikä mitään tutkimustuloksia missään muualla netissä kuin tuolla sivulla. Kerran erehtynyt tilaamaan firmalta jolla ei ollut mitään mihin soittaa ja miten kävi.. miettikääs,,


      • Liikuliiku

        Kylä pillerit tuli ja maksoin heti kun tuli postilaatikkoon, tehosta en tiedä kulunu vasta 3 pv.


    • täysin oireeton 1v

      Jos nivelrikko on alussa, niin ravinnolla saa korjattua. Mutta jos nivel on jo ihan kulunut, niin eihän silloin auta muu kuin tekonivel.

      Viljat pois ja kasvikset tilalle:
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

      Glukosamiinista apua?

      Glukosamiinista on paljon kiistelty, ja siitä koskeva tutkimustieto on kohtalainen. Suurin osa henkilöistä saa siitä apua riittävällä annoksella, joka on 1500mg / vrk. Glukosamiinia on olemassa lääkkeenä että ravintolisänä.

      Glukosamiinin kelakorvaus lopetettiin koska, tehtiin tutkimus eri aineesta kuin Glukosamiinisulfaatista. Ja tämä eri aine ei auttanut.

      Itse söin tätä n. vuoden.

      http://www.iherb.com/Now-Foods-Glucosamine-Chondroitin-Extra-Strength-240-Tablets/582

      Ja söin 2 kapselia päivässä eli 1500mg.

      Sitä ennen söin kelakorvattavaa Arthryliä 1500mg, jossa ei ole Chondroitinia n. 2 vuotta.

      Glukosamiinin ohella olevia itsehoitotuotteita ovat mm. MSM, hainrustouute sekä inkivääri.

      Nivelrikossa tärkeimpiä vitamiineja ovat B-, C- ja D-vitamiinit.

      B1-, B6- ja B12-vitamiinit lisäävät nivelten aineenvaihduntaa.
      http://www.valioravinto.fi/tri-mullerin-oluthiivatabletti

      On osoitettu tutkimuksin, että C- ja D-vitamiinin liian vähäinen saanti on yhteydessä nivelrikkoon. Käytännössä kaikilla suomalaisilla on vajausta C- ja D-vitamiinista (jos ei syö purkista riittävästi), puolella D-vitamiinista myös kesällä.

      Luuston haurastuminen vaivaa yhä useammin jo lapsuusiässä. Tuoreen tutkimuksen mukaan esimerkiksi helsinkiläislasten luunmurtumat ovat selvästi lisääntyneet. Luuston haurastumisen syynä on D-vitamiinin puutos.

      Dosentti Outi Mäkitie ennustaa, että osteoporoosista on tulossa merkittävä lastensairaus. Hänen mukaansa helsinkiläislapsista noin puolella on vakava D-vitamiininpuutos jo vastasyntyneenä.

      Mäkitien arvelee myös, että Suomessa on suuri joukko nuoria aikuisia, joilla on merkittävä riski sairastua osteoporoosiin jo ennen keski-ikää.

      Hauras luusto on riskitekijä osteoporoosin lisäksi myös varhaiselle nivelrikolle ja muille tuki- ja liikuntaelinsairauksille.

      Ympärivuotisen ja riittävän D-vitamiinin lisäksi luuston normaali kehitys vaatii liikuntaa.

      D-vitamiini on erittäin halpaa.

      Suomessa auringonvaloa on riittävästi D-vitamiinin valmistukseen vain toukokuun alusta elokuun loppuun eli kun UVB-indeksi on vähintään 3. Joskus lähes koko kesä on niin pilvinen, kylmä tai sateinen, että pelkästään auringosta on vaikea saada riittävästi D-vitamiinia. Auringosta saat D-vitamiinia, mutta vain silloin kun varjosi on lyhyempi kuin sinä itse. Siis lyhyen aikaa keskipäivällä, noin kello 10-16 vähintään kädet ja jalat paljaina.

      http://www.terveysportti.fi/xmedia/duo/duo99587.pdf

      • Kolmospolvi

        Tuo edellinen kommentti on asiaa.Itselläni todettiin vasemman polven kuluma jo 1996, ja ajattelin että tässäkö tämä oli, ja ikää vasta vähän yli 30.Kokeilin kaikenlaisia tuotteita, mutta paras oli hainrusto-vihersimpukka.Huomasin myös että kalanmaksaöljystä oli apua,myös kuiviin kyynärpäihin.Pari vuotta sitten vaihdoin kalanmaksaöljyn 20 yksikköön D-vitamiinia ja n. vuosi sitten 100 yksikköä.Reilu vuosi sitten aloin ottamaan 1000mg luonnonmukaista C-vitamiinia/päivä ja huomasin ettei polvet enää kipeydy helposti rasituksen jälkeen, kun jostain luin että kulumat saattavat johtua C-vitamiinin puutteesta, eli kuluman aiheuttaa matala-asteinen tulehdus nivelissä, jolloin voitelu ei toimi.C-vitamiininhan on todettu estävän tulehduksia.Koirallamme todettiin nivelkulumat etujaloissa jo neljävuotiaana, ja annoimme siihen neljän pistoksen kuureja(Kartrofren) eläinlääkäriasemalla kerran kaksi vuodessa.Eikä ollut halpaa.Koirathan tuottavat itse elimistössään C-vitamiinia,mutta ilmeisesti meidän koiralla on jokin geenivirhe siinä kohtaa.Huomattuani itse C-vitamiinin hyvät vaikutukset ajattelin ettei siitä haittaa ole jos annan sitä myös koiralle(n. kolmasosa tuhannen mg:n pilleristä/päivä, paino n. 32kg).Nyt on jo puolitoista vuotta mennyt eikä ole tarvinnut enää piikitellä.Lisäksi olen antanut myös kalanmaksaöljyä.Muistakaa myös vahvistaa polven ympärillä olevia lihaksia, se on myös tärkeää.Esim. reisiojennusliike on siihen hyvä,jolloin oma paino ei ole polven päällä.Mielestäni olisi hyvä käyttää mahdollisimman luonnonmukaisia vitamiineja, esim. keinotekoisesta C-vitamiinista elimistö voi käyttää ainoastaan puolet.Sellaista C-vitamiinia saa esim. nettikaupoista Usasta edullisesti(organic C-vitamin).
        Viime viikolla laitoimme kaverin kanssa uutta peltikattoa ulkorakennuksemme katolle n.180 neliötä,ja n.viikon ajan kiipeilin ylös-alas tikapuita,korkeus 5-7m ja lape jyrkkä reilu 7m.Ei tuntunut polvissa ollenkaan.Täytyy myöntää että itsekin hämmästelin miten hyvin polvet kestivät, luokka 3.Luokka neljässä luut ovat jo vastakkain, välissä ei ole enää rustoa lainkaan.Ja aika halpaa tuo C-vitamiini.Nuo viralliset suositukset ovat jostain muusta maailmasta ainakin D-,ja C-vitamiinin kohdalla.


    • tartsu

      No joo, ihmiset menevät tosi retkuun näiden "ihmelääkkeiden" kanssa. Nivelrikkoa kun ei pystytä parantamaan millään tabuilla. Mulle käsikirurgi antoi vaihtoehdon: poistetaan ranteista luuta ja korvataan ne jollain jänteestä tehtävällä sykeröllä. Vähän pistää miettimään...

    • nattu83

      Olen syönyt Finitrota nyt 2 viikkoa. Olin hyvin epäluuloinen ja halusin lähinnä todistaa ettei sillä ole vaikutusta. Jätin siis jo vuosia syömääni Arthrylin pois. Viikon jälkeen pystyin kävelemään portaissa huomattavasti paremmin. Nyt nousen jo sängystä melkeinpä kevyesti. Ennen istuttuani pitkään autossa jouduin vetämään itseni penkiltä ylös ja ensimmäiset askeleet olivat tuskaa, nyt se sujuu paljon paremmin. Selkäkin om notkistunut ja pystyn nyt tekemään 4 km lenkin ilman että joudun ottamaan Buranaa heti palattuani ja yöksi jottei yö ja seuraava aamu olisi yhtä tuskaa. Jokainen tekee omat valintansa mitä kurkustaan työntää alas. En ole tuotteen myyjä enkä välittäjä mutta haluan rohkaista kokeilemaan ennenkuin tuomitsette tuotteen. Hinta on pieni siihen nähden että pystyy liikkumaan kivuttomammin ja saa nukuttua yönsä.

    • Ukkeli 61 v

      Söin pari vuotta nivelamin plussaa ja se auttoi. Nyt vajaan vuoden tauon jälkeen olen syönyt Clugosamina-tuotetta, jonka ostin Espanjan matkallani apteekista. 30 * 1500 mg paketti maksoi 6,50 €. Tuo clugosamiini auttaa toisille, toisille ei. Tuo finitro saattaa sisältää juuri clugosamiinia, mutta ovat pojat laittaneet kovat pakkauskulut..heh.

    • mummeli2

      Turha syödä lääkkeitä ja pilata vatsalaukku. Minä murskasin tapletin ja laitois sen rasvan kanssa polveen, sidoin nuovipalasen päälle ja kääreeseen yön ajaksi.
      Päivällä paljas muovipala autta myös. Ei kipua ja vatsa säisyy hyvänä.

    • täysin oireeton 1v
    • siin se

      Nykylääketieteessä tutkitaan vain lääkkeitä, jotka voidaan patentoida ja jotka tuovat rahaa. Bisnes se on kuin kannattaa ja erityisesti juuri lääkebisnes. Käyttäkööt lääketehtaat mitä tahansa lipevää sanahelinää. Totuus on, että niiden valmistamien lääkkeiden tavoiteltu vaikutus on tuottaa lääkeyhtiölle liikevoittoa ja sitähän ne tahkoavat vuosi vuodelta aina enemmän ja enemmän, vaikka kansa ei tervehdy mitenkään. Haittavaikutukset eivät haittaa.

      Suomi on täysin kehitysmaa, kun ennaltaehkäistään tai hoidetaan eri sairauksia ravinnolla ja korjaamalla ravintoainepuutokset. Niinpä lääkärikoulutuksessa onkin pitkään, siihen sisältyvässä 2 tunnin ravitsemustieteen osiossa käytetty Diabetesliiton ja Leipätiedotus ry:n kustantamaa virallista ravitsemusoppia, jolle ei ole vaihtoehtoa. Vastavirtaa kulkevia tutkijoita ja lääkäreitä on pidetty tärähtäneinä kummajaisina ja vastuuttomina kansankiihottajina.

      Tuloksekkainta terveydenhuoltoa on ennaltaehkäisevä. On harmillista, että julkisuudessa levitetään mm. THL:n toimesta yksipuolista ja perätöntä tietoa ravinnosta ja ravintolisistä aiheuttaen sekaannusta ja turhaa huolta kuluttajien keskuudessa.

      Koululääketieteellä on paikkansa, mutta niin kauan kun ravitsemuksen ja kokonaisvaltaisen hoidon merkitystä ihmisen hyvinvoinnille ei tunnusteta, ovat koululääketieteen lääkärit melko kyvyttömiä auttamaan ihmisiä lukuisissa eri sairauksissa ja siten tuleekin hoidetuksi vain oireita.

      Ruokavalio on parhaimmillaan lääkettä ja pahimmillaan sairauksille altistava. Ne, joilla on rohkeus kohdata itsensä, pääsevät hyvin eteenpäin. On myös niitä, jotka mieluummin jopa kuolevat kuin tekevät paranemisen edellyttämiä fyysisiä ja/tai psyykkisiä muutoksia. Ihmisessä on itsessään paljon sekä parantavia että tuhoavia voimia.

    • tapsara
    • Artro

      Ostan Glukosamiinia Virosta jauheena, joka sekoitetaaan veteen. Toimii nivelkipuihin ja hinta edullista vieläkin Suomeen verrattuna.

    • siin se

      Omega 3 rasvahapot auttaa kanssa.

      Löytyy tutkimuksiakin.

    • Selkä vaivaan

      Kuukauteen nautitut ei ole millaanlailla auttaneet,vaikka mainos oli että jo kahdenviikon jälkeen tunnet tuskan helpottavan . Päinvastoin tuska vain lisääntyy !!!!!!

    • Notkeet lonkat nyt

      Mä oon syöny muutaman kuukauven Niveltehoo jota ostin Lifesta ja siitä on ollu apua ainakin mun lonkille ja poloville ovat paljon notkeemmat.(sisältää hainrustouutetta, MSM:ää, C.vitamiinia, glukosamiinia,inkivääriuutetta ja kupari-ravintolissää.)

    • VauVe

      Lääkärin määräämä Arthryl (glukosamiinisulfaatti) on parasta. Älkää uskoko näihin huijareihin.

    • Lääkärin

      reseptillä syon glucosamiinia 1,5 g päivässä ja sen lisäksi ostin Prismasta Litozinia. Aika lyhyen ajan kuluessa alkoi vaikutus näkyä ja pääsen nyt jo vaivatta kyykkyyn johon en ole pitkään aikaan päässyt. Samoin sujuu ilman kipuja rappusissa meno. Ylös sekä alas.

      Päälle vielä ruokavalion muutos, laiduttaminen ja kuntoilu.

      • Aventa

        Mulla auttaa 2100 mg glukosamiinia aamuisin, omega3 ja vitamiinit. Lisäksi lihan määrää olen vähentänyt. Oikea polvi nyt leikattu kahdesti ja irtopaloja poistettu ja nivelrikko on jo paha, vaikka ikää on vasta 48 v.Jäsenkorjaajalla käynti auttoi myös, kun sain nilkat oikeaan asentoon, etteivät povet enää rasittuisi enempää. Pudotin myös painoa 5 kg, vaikka ylipainoa ei oikeastaan ollutkaan. Ortopedin sanoin: mitä vähemmän massaa, sen pienempi rasitus kohdistuu polviin.


      • ei korvausta

        Eihän tuosta saa mitään kelakorvausta, joten osta samaa anetta muualata halvemmalla.


      • laaja hintahaitari
        ei korvausta kirjoitti:

        Eihän tuosta saa mitään kelakorvausta, joten osta samaa anetta muualata halvemmalla.

        Glokosamiinia on tutkittu paljon, siis tehty päteviä tutkimuksia. Noin karkeasti yleistäen voidaan sanoa, että puolet tutkimuksista toteaa glokosamiinin auttavan. Valmistetta syövien nivelkivut helpottuivat vertailuryhmään verrattuna. Toinen puoli tutkimuksista totesi, että mitään vaikutusta ei ollut.

        Tämän tieteellisen ristiriidan takia Kela pudotti glocosamiinin korvattavien listalta. Tosiaankin, nyt kannattaa katsoa, mistä glokosamiininsa ostaa. Apteekki on yleensä se turvallisin ja 2-3 kertaa kallein ostopaikka.


      • Ei enää epätoivoinen 50V
        laaja hintahaitari kirjoitti:

        Glokosamiinia on tutkittu paljon, siis tehty päteviä tutkimuksia. Noin karkeasti yleistäen voidaan sanoa, että puolet tutkimuksista toteaa glokosamiinin auttavan. Valmistetta syövien nivelkivut helpottuivat vertailuryhmään verrattuna. Toinen puoli tutkimuksista totesi, että mitään vaikutusta ei ollut.

        Tämän tieteellisen ristiriidan takia Kela pudotti glocosamiinin korvattavien listalta. Tosiaankin, nyt kannattaa katsoa, mistä glokosamiininsa ostaa. Apteekki on yleensä se turvallisin ja 2-3 kertaa kallein ostopaikka.

        Tästä aineesta en tiedä, mutta itsellä on ollut apu Arthryl kuurista. Söin kaksi purkkia kuurina kaksi/päivä ja nyt ei polvi turpoile rasituksessa ja pystyn myös pyöräilemään. Yölliset polvikivut on myös jääneet pois. Syön uuden kuurin talven aikana ja jatkossa kaks kertaa vuodessa. Mulla todellakin toimii!Niin ja pelaan lentopalloa!


      • akupunktio
        Ei enää epätoivoinen 50V kirjoitti:

        Tästä aineesta en tiedä, mutta itsellä on ollut apu Arthryl kuurista. Söin kaksi purkkia kuurina kaksi/päivä ja nyt ei polvi turpoile rasituksessa ja pystyn myös pyöräilemään. Yölliset polvikivut on myös jääneet pois. Syön uuden kuurin talven aikana ja jatkossa kaks kertaa vuodessa. Mulla todellakin toimii!Niin ja pelaan lentopalloa!

        Minulla ei ole todettu nivelrikkoa (en ole käynyt lääkärissä) mutta n. 10-v sitten kävelyä haittaava kipu polvessa hävisi hainrusto-vihersimpukkatuotteella. Kolmisen vuotta sitten oikeanpuoleinen lonkka vaivasi puolisen vuotta niin että viimeisinä päivinä autoa ajaessa itkin ääneen ja tuntui että en enää pysty ajamaan kotiin. Kävin akupunktioklinikalla tuttavan ehdotuksesta ja kun kävelin 20 min toimenpiteen jälkeen autolle, tuntui kuin minulle olisi asennettu uusi jalka. Olin myös syönyt jonkin aikaa hainrustotabletteja.....


    • Hei!

      Nivelrikko on yleisimpiä syitä omia aikojaan alkaneissa nivelkivuissa - varsinkin lonkkien ja polvien osalta. Nivelrikon hoito puolestaan riippuu paljolti siitä, kuinka vaikeita oireet ovat. Oma roolinsa on niin fysioterapialla, kipulääkkeillä, glukosaminilla kuin leikkaushoidollakin.

      Kätevän ja ajankohtaisen tietopaketin nivelrikosta voi lukea esim. osoitteesta:http://klinik.fi/terveysinfo/nivelrikko

      Toivottavasti sopiva apu löytyy!

      -Klinikin lääkäritiimi

      www.klinik.fi
      Klinik - terveyspalvelusi netissä

    • kuluma

      Moi
      KartiStar on se valmiste jota olen käyttänyt ja sillä myös polviini avun saanut. Välillä ei meinannut edes kävelystä tulla mitään, nyt juoksukin luonnistaa. Sisältää hainrustoa, kurkumaa, inkivääriä....myydään luontaistuotekaupoissa. Monenlaista rohtoa on kaupan, joku tepsii joillekin,osa varmaan humpuukia.
      Uskoo ken tahtoo

    • magugulinga

      Finitrolla on osoite ja puhelin numero kun joku väitti ettei osoitetta ole.

      Osoite:Nieuwland Parc 69, 3351 LI

      Puh: 31786522720 ( hollantti )

    • huohhuoh

      Kannattaa katsoa esim. ASA:n ratkaisu harhaanjohtavan markkinoinnin osalta.

    • Kivuton

      Auttanut ainakin minulle ja viidelle tuttavalleni jotka käyttävät myös.

    • josefiinatasatassu

      Kyllä se niin on, että ainoastaan tekonivelleikkaus auttaa vaivaan. Ja sitä ei tarvitse pelätä yhtään, minulta leikattiin viime vuonna kummatkin lonkat, 2 kk väliä leikkauksilla. Ja nyt ei särje yhtään, toivouin 3 viikossa ja ajelin jo autolla, ikinä ei enää satu mihinkään. Polvi tulee joskus sitten. Minusta leikkaus oli elämäni helpoin!
      Suosittelen Tampereen Coxaa, ortopedit osaavat hommansa, koska tekevät vain sitä, ja ihana hlökunta. Apua saa koko ajna ja ihan oma hoitaja käy sinua katsomassa, särkylääkkeitä saa tjos tarvitset, minä en kauheasti tarvinnut koko aikana.
      Leikkaus ei maksa kuin sairaaolopäivät, minulla 2 pv. Maksusitoumus tehdään puolestasi ja sitten vain leikkausta sopimaan, sinne saa soittaa ihan itse ja pääset tarkastukseen ja heti kuulet niveltesi tilanteen!
      Ei rustoa tuo mikään takaisin, höpö höpö juttuja! Nivelrikkoa ei teidetä msitä se tulee ja syntyy, mutta usein se on geeniperintönä meille, kuten minulle äidiltäni.

    • Eituottojalääkefirmoille
      • R.S

        Kurkuma inkiväärin kera on itsellä toiminut ylättävän hyvin ja tietysti liike on lääke!
        klukosamiinia oon syäny 10 vuotta, vaikutus on koskenut ainoastaan lompakkoa!!


    • Käsivaiva

      Kokemusta on kolmen tilauskerran käytöstä. Suunnilleen ensimmäisen
      tilaussatsin jälkeen vaikutus alkoi tuntua. Olen jatkanut Forte Plus syömistä ja kipu on pysynyt poissa.
      Kyseisestä Finitron salvasta minulla ei ole kokemusta.

      En myöskään ole valmistaja enkä henkilökuntaa.

    • Aikkumaru

      Olen syönyt ja vaikuttaa. Suosittelen. Toinen polvi leikattu. Toista olen hoitanut mm. Finitrolla.

    • Kipeät-polvet

      Minulta kuvattiin polvet, sisäpuolet ortopedi totesi olevan kuluneet, ne oli myös kipeät
      että ei voinut enää kunnolla kävellä kivun takia, ja nukkuminen oli tosi hankalaa kun
      piti asetella tyynyjä polvien alle, ortopedi määräsi Cartexania, söin niitä 120 2pv tab ei vielä paljon parantuneet, sitten kokeilin Finitrota 1pak, hiukan auttoi, sitten Orionin
      Glukosamiini strong puoli purkillista 1tab/pv ei auttanut, sitten jatkoin taas Finitroa ja 1
      purkin syötyäni helpotus on ollut huomattava, voin kävellä jo toistakymmentätuhatta
      askelta pv, samaan aikaan rupesin marjasmoothie syömään, johon vaimo panee inki-
      vääriä nyt olen polviini sen verran tyytyväinen että en tämän kuntoisena mene leikat-
      tavaksi, ortopedi sanoi että leikkaus on edessä, en myöskään ole nostellut ehkä hiukan
      "ylipainoisia" pölkkyjä, ehkä sekin on auttanut, vaikea sanoa mikä on suurin syy pol-
      vien paranemiseen, tilasin kuitenkin uuden 3 purk, satsin Finitrota, ja palaan vaikka
      asiaan ne syötyäni, sanoisin että polvet on n, 70-80% paremmat kuin silloin kipeim-
      millään.

    • Näin_ajattelen

      Finitro Forte Plus, en usko enää, aivan suuria lupauksia. Ja kun niitä tarkemin lukee, missään ei todellisuudessa mitään luvata, "vihjaillaan vaan",,,,,,,,,,,

      Ajattelen jos olisi "hyvä lääke" olisi yleistynyt apteekkeihin ja tavarataloihin.

      nyt untu että etsivät vain sopivia uhreja joille kaupataan.

    • wertyuiop1

      taitaa olla myyjän kirjoituksia IP osoitteen perusteella.

    • nivelkipumies56

      Kaikenlaisia lääkkeitä on kokeiltu. Polvet, lonkat ja kämmenten nivelet vaivaavat ajoittain hyvinkin kovasti. Ainoa mikä on auttanut jalkoihin on alkoholi. Noin puoli pulloa votkaa alkaa auttaa. Portaissa kulkiessa sen huomaa parhaiten. Tätä lääkettä ei tosin kannata suositella kenellekään. Tulee pitkässä juoksussa kalliiksi ja olen kuullut että pitkäaikaiskäytössä alkoholilla saattaa olla myös vakavia haittavaikutuksia.

    • nivelvikaa

      Polvi on rikki ja käytän jalassa DONJOY- polvitukea. Olen syönyt Finitro forte plus-pillereitä pari vuotta, tosin vain yhden, joskus harvoin kaksi päivässä, suositus on neljä.
      Tällä yhdistelmällä polveni on miltei kivuton eikä öisin enää ole särkyä. Pystyn kävelemään aika tavalla entistä paremmin. Lisäksi jumppaan niveliäni päivittäin. Nivelten taivuttaminen on paljon joustavampaa ja polvileikkaus on siirtynyt ties mihin asti. Enpähän usko näiden pillereitten ihan huuhaata olevan oman kokemukseni perusteella. (En ole markkinoimassa kenellekään, kerronpahan vain oman kokemukseni!)

    • BaliBali

      Minäkin erosin kaikista kirkoista ja kaikki viat paranivat saman tien!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe