En käsitä, miten miestä kuvataan erotiikkaa tihkuvaksi tms.
Minun mielestäni äijä on kertakaikkiaan ruma ja kammottavan näköinen korsto.
Veeti Kallio
10
166
Vastaukset
- momoomom
Makuja on monenlaisia;) Näytti muuten vähän merirosvolta Peppi Pitkätossusta, ehkä ne viikset teki sen:D Mutta musta se on ihan ok näköinen. Mutta aijai kun Marko on ihana:)) Myös Jarppi näytti oikein hyvältä.
- Ei komeita
Onneksi Veeti Kallio ja Jarppi on surkeita tanssioita ,että ei niitä kauan tarvitse katsella.
- ggggggggggg
Mitä ihmettä katsot yleensä koko ohjelmaa jos ärsyttää joku. Vaikka ite en voi olla katsomattakaan, vaikka Kahva-Vappu kailottaa siellä.
- mätykkäinen
Hahhahaa, katoitko eilisen. En heti sanois huonoiksi.
- jotain tolkkua
Ai jaa, ehdottomasti rumin on edelleen toivolan tonttu, värikin yäk, missä uunissa lie kolunnut.
- sutyilijo
Ihmisen arvostelu, ihonvärin, kansallisuuden tai uskonnon, ruumiinvamman tms syyn takia osoittaa arvostelijan omia surkeitä henkisiä kykyjä. Ja jos nämä ihmistavat eivät olekaan tiedossa, niin joihinkin kohtiin pätee myös laki.
- 8+16
Janihan on just kommee!:)
- jaanakainenr
Mut kun se tihkuu erotiikkaa. Jos joku ei sitä tajua, niin heillekin on varmaan joku sinisten unien kohde. Mutta kun siinä on sitä jotakin näin vanhemmankin naisen silmissä.
- .......
Naamalla kokoajan ärsyttävä virnistys päällä ja ukko on laittanu ropan täyteen tatskoja pönkittääkseen itsetuntoa.
- eiruikruikruikutu
Noin mietiskelee kateellinen reppana joka ei itse uskalla olla sitä mitä tahtos, mutta on ekana räksyttämässä. Säälin saa ilmaiseksi, ole hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364